М40Б16 проблем с бушон 46
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
М40Б16 проблем с бушон 46
Колеги, обади ми се преди малко един познат и ме помоли да питам за проблема му. Значи, като запали колата, всичко си е ок, но като включи на първа и отпусне леко съединителя, за да тръгне, му гори бушона за нивото на горивото и темп. на водата... Тъй като говорихме по телефона, не съм бил на място да видя, по обясненията му трябва да става въпрос за бушон 46, 15А. Каза, че и неговия е 15А. Колата е е36 седан, 93 г, м40б16. Някакви идеи? Благодаря предварително.
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: М40Б16 проблем с бушон 46
Никой нищо, а?
Верно, че доста странна работа, аз не мога да направя връзка с включването на скорост, тръгването и горенето на бушона...ама все пак ако някой има идея, да пише.....пък в краен случай ще го пратя някъде на диагностика да му смъкнат кожата и да му кажат, че трябва да се сменят доста повече части от необходимото и те така...

- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: М40Б16 проблем с бушон 46
някаде му дава накъсо тва е наи логичнито обяснение отзад при буксите на помпата да се е прецакало нещо
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: М40Б16 проблем с бушон 46
Забравих да пиша... сменил крушка на стоповете и се оправило... Може да се заключва 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани