Смяна масло и филтри M42B18

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 24.08.2010
Местоположение: Русе/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318 IS седан

Re: Смяна масло и филтри M42B18

Мнение от Iskren » 01 Сеп 2011, 15:49

И аз с един въпрос.
С масления филтър вървят гумен пръстен- за капака; няква сива шайбичка за уплътняване на болта с капака; гумено пръстенче за в края на болта; и един меден пръстен, на който не му намерих място. Та ако някой може да подскаже :)
И има ли няква философия, вадя стария слагам новия, после капака и завивам? То само си се уплътнява или... не ми е ясно как работи системата :)
ISкрен
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Смяна масло и филтри M42B18

Мнение от maxpower » 01 Сеп 2011, 20:34

maxpower написа:3. За масления ако си с алуминиева капачка на филтъра, както подозирам, в опаковката на филтъра ще видиш една шайба, един голям О пръстен, един малък О-пръстен и една голяма шайба, която всъщност е дифтунгата за пробката на маслото
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Смяна масло и филтри M42B18

Мнение от psycho_vt » 01 Сеп 2011, 21:11

Сигурен ли си, че тракането сутрин рано не е от повдигачи на мотор с много навъртяни километри и рядко масло? И аз карах с 10w-40 и тракаше едва забележимо, но на мен ми бъркаше в мозъка направо. Сложих Манол 15w-50 и заспа.
Не е важно какво караш... важното е КАК го караш ;]

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Смяна масло и филтри M42B18

Мнение от vladi_a_i » 03 Сеп 2011, 11:36

psycho_vt написа:Сигурен ли си, че тракането сутрин рано не е от повдигачи на мотор с много навъртяни километри и рядко масло? И аз карах с 10w-40 и тракаше едва забележимо, но на мен ми бъркаше в мозъка направо. Сложих Манол 15w-50 и заспа.

Ако са му наред повдигачите и се кара редовно колата всеки ден не трябва въобще да му потракват...или е гъсто маслото или са му затлачени и искат профилактика.Мойта иса преди и след профилактика на главата не е тракала въобще а само с 10в40 се кара и си доливам по 500-600грама до смяна.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: Смяна масло и филтри M42B18

Мнение от streetz » 03 Сеп 2011, 14:07

Ами то даже не мога да го нарека истинско тракане. По-скоро като жужене, де да знам как да го опиша. Трябва да запиша някоя сутрин какво се чува и да го пусна тук :) Иначе преди бях със същото масло с каквото съм и сега. За 10 000 км не бях долял и един грам - колкото сложих миналото лято, толкова източих сега.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Смяна масло и филтри M42B18

Мнение от vladi_a_i » 03 Сеп 2011, 22:18

streetz написа:Ами то даже не мога да го нарека истинско тракане. По-скоро като жужене, де да знам как да го опиша. Трябва да запиша някоя сутрин какво се чува и да го пусна тук :) Иначе преди бях със същото масло с каквото съм и сега. За 10 000 км не бях долял и един грам - колкото сложих миналото лято, толкова източих сега.

Тогава ролки или лагери на алтернатора...може и от хидравличната помпа или компресора за климатика..сваляш ремъците и слухтариш :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook