От м52в20-м52в23 или м52в25

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 13 Авг 2011, 19:03

Здравейте колеги!Имам 320 с м52в20 и съм решил да го раздуя като обем ,но в същото време да е надежден като за семейна кола и блока да си е същия.Днес след цял ден разглабване,мъкненеи миене се сдобих с мечтаните биели-130мм.и 6кг. маховик.Сега следва избор на вал.За да сложа тдс-ов,трябва да скъся биелите с 4 мм.Но според мен,като ги гледам,ще се отслабят доста.Нека някой който кара с така преработени биели да каже как се държат.Другия вариант за който мислих е да се сложат по плитки с 4 мм. бутала.На м20 б20 измерих 43мм от болта до челото,въпреки,че челотож е изпъкнало.Някой знае ли за подходящи бутала?Ако не,ще взема вал от м50в25 и ще стане здрав но не толкова як мотор.Моля някой правил последната интервенция да сподели впечатленията си от вървежа и всичко!Благодаря предварително!Сега си сипвам една бира, чецял ден с този мотор ми пресъхнаха жизнените сокове. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 15 Авг 2011, 20:30

Днес,след дълго тледане и измерване,стигнах до извода,че за да стане надежден мотор с тдс-ов вал,най добре е да се скъсят биелите само с 2 мм. ,и да се сложи подложка 1,5 мм. с 2 гарнитури под главата,табуталото да излезе малко над блока-2мм. и да се разреди сгътяването.По този начин ще стане як и надежден мотор.Лошото е ,че бюджета е страшно ограничен,даже жената не знае реалната сума.Този вариант ще вземе много кеш,който нямам.Поради тази причина реших вала да е 2.5 бензин.Ще е по слабичък,но пък по-евтин.Ако някой има излишен на тънка цена да драсне едно л.с.Благодаря на всички отзовали се!Може да се заключва!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от BMWACSCHNITZER » 16 Авг 2011, 0:51

Колега това буталата да излизат над блока нещо не ми се вижда добра идея,обратното става но нека по-добре запознатите да се произнесат. 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 16 Авг 2011, 7:55

Става въпрос да излезе 1.5мм. С подходяща подложка не виждам проблем.Ако става въпрос,на 2.5 тдс буталата заводски си излизат ок. 1мм. над блока.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от BMWACSCHNITZER » 17 Авг 2011, 7:34

Тия от ТДС явно са обли и излизат само в средата,т.е в най-високата точка.Аз си мислех да не излизат и по ръба ако са плоски,тогава няма да е добре. :D Трябва да сметнеш само колко дебела да е подложката за да запазиш с.с. Очудвам се как още никои не се е обадил от по-знаещите,явно е тайна информация :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 18 Авг 2011, 6:41

На тдс-а буталата са плоски.Точно ръбъ на буталото се подава около 1 мм. над блока.А утре трябва да пристигне и вала.Дано да е ок.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '92 Е36

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от san4o » 18 Авг 2011, 9:26

На мен ми е интересно след тези интервенции, електрониката на какво мнение ще е ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 16.11.2008
Кара: 525 TDS ; 32?
Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от TeodorKz » 18 Авг 2011, 9:55

аз съм с такъв сетъп ... вал от ТДС + биели на 130мм и бутала от 2,5 и буталото в горна мъртва идва точно не излиза над блока нито има недоход.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 18 Авг 2011, 21:47

TeodorKz написа:аз съм с такъв сетъп ... вал от ТДС + биели на 130мм и бутала от 2,5 и буталото в горна мъртва идва точно не излиза над блока нито има недоход.
Очаквах да се изкажеш.Знам за твоята интервенция,която е доста брутална,за което шапка ти свалям! :bowdown: Ако не се лъжа,темата ти беше от миналата година, октомври.Кажи как скъси биелите с 3.4 см. без да нарушиш здравината им! А после проблемации с горивото и с въздуха?Ще ти бъда благодарен за няккой съвет!И кажи как се държи мотора във високите с 20-ковата глава! Ще черпя естественно! :bchug: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от BMWACSCHNITZER » 19 Авг 2011, 4:24

bavar4o.70 написа:
TeodorKz написа:аз съм с такъв сетъп ... вал от ТДС + биели на 130мм и бутала от 2,5 и буталото в горна мъртва идва точно не излиза над блока нито има недоход.
Очаквах да се изкажеш.Знам за твоята интервенция,която е доста брутална,за което шапка ти свалям! :bowdown: Ако не се лъжа,темата ти беше от миналата година, октомври.Кажи как скъси биелите с 3.4 см. без да нарушиш здравината им! А после проблемации с горивото и с въздуха?Ще ти бъда благодарен за няккой съвет!И кажи как се държи мотора във високите с 20-ковата глава! Ще черпя естественно! :bchug: .

Ще следя темата тъй като и аз съм намислил нещо за другото лято.Колега като направиш колата,да ме повозиш да видя как върви че гледам си от филибето! 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 19 Авг 2011, 7:02

BMWACSCHNITZER написа:
bavar4o.70 написа:
TeodorKz написа:аз съм с такъв сетъп ... вал от ТДС + биели на 130мм и бутала от 2,5 и буталото в горна мъртва идва точно не излиза над блока нито има недоход.
Очаквах да се изкажеш.Знам за твоята интервенция,която е доста брутална,за което шапка ти свалям! :bowdown: Ако не се лъжа,темата ти беше от миналата година, октомври.Кажи как скъси биелите с 3.4 см. без да нарушиш здравината им! А после проблемации с горивото и с въздуха?Ще ти бъда благодарен за няккой съвет!И кажи как се държи мотора във високите с 20-ковата глава! Ще черпя естественно! :bchug: .

Ще следя темата тъй като и аз съм намислил нещо за другото лято.Колега като направиш колата,да ме повозиш да видя как върви че гледам си от филибето! 8)

Разбира се,че ще запалим 2 гуми с новия мотор,колега! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: От м52в20-м52в23 или м52в25

Мнение от bavar4o.70 » 21 Авг 2011, 18:29

TeodorKz написа:аз съм с такъв сетъп ... вал от ТДС + биели на 130мм и бутала от 2,5 и буталото в горна мъртва идва точно не излиза над блока нито има недоход.

В петък ми пристигна вала с буталата ,биелите и блока от м52в25.Блока е с изтръгнати шпилки и ще ходи за алумин,но вала е перфектен.Та като видях буталата,разбрах как при интервенцията на теодор,буталото идва точно до ръба на блока.Буталата ще си ги запазя за бъдеща интервенция,а биелите ще продам.Колегата от Шумен ,който ми го продаде се оказа много точен.Дано всички сме като него!Пуснал съм тема,но видях сигментите на Разград за 80 лв. комплекта.Кажете струват ли ? След 2 седмици,като се съвзема финансово ще събарям мотора. :bchug:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook