След смяна на диф. мотора умря

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от bavar4o.70 » 11 Авг 2011, 8:19

Абе не спря нацяло,но разликата е осезаема и най вече дразнеща.Направо откачам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 31.05.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: e36 m3

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от PaCk0o » 11 Авг 2011, 9:27

Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от bavar4o.70 » 11 Авг 2011, 20:22

PaCk0o написа:Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
На един много дълъг и стръмен баир преди Кърджали си я тествам редовно пълна с вкл. клима и фарове ивинаги горе излизаше с 130.Януари сложих аванс процесор и само преди 2 месеца на същия този баир излезе с 145.Мотора имаше страшна динамика.След смяната на дифа си мислех ,че си внушавам,че не върви,но този път на същия баир едва излезе с 125 .Ако не си карал с 3.45 няма как да знаеш разликата.Иначе на първа с шпера си прави супер понички.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 31.05.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: e36 m3

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от PaCk0o » 11 Авг 2011, 21:57

Карал съм за тва и коментирах, разлика от 20 км да ти дава в двата като си я пробвал на баира ми се вижда огромна и нереална :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от bavar4o.70 » 11 Авг 2011, 22:02

PaCk0o написа:Карал съм за тва и коментирах, разлика от 20 км да ти дава в двата като си я пробвал на баира ми се вижда огромна и нереална :dunno:
Обаче е факт.Не виждам друга логична причина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от ThreeTwentyEight » 12 Авг 2011, 23:17

Разлика 3.45 3.38 и никъква 4-5км. колегата написал по горе даже и нея я няма на М42 318 от 3.43 на 3.38(шперц) никъква разлика само дето пръсва кеца :mhihi: 320 без ванус 3.45 3.38 3.43(заварен) никъква разлика 3-та - 135/136/137 км. 140 не съм стигал личен опит и така дето се казва по нашенски "У моторнуту ти е поРоблема"


Успех !
BMW..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от bavar4o.70 » 13 Авг 2011, 18:21

Няма да човъркам нищо,понеже до 2 месеца мотора ще ляга на операционната,и ще му сменям карантиите.Идеята ми е да живне и да бъде надежден,щото е семейна кола.От сутринта се боря с едно м20в20 на е28 .Свалихме го но тежи прасето,.Едва го извадихме от коша и занесохме да го натоварим в пикапа.След това го раздробих,измих частите.Вече имам маховик -6кг с притискателния и феродовия диск.Вилката,лагера и цилиндърчето също.6 биели с бутала,болтове и лагери.Обаче ,гледах,че ако ги скъся с 4мм ,ще се отслабят много.На тези бутала измерих разстояние от буталния болт до челото-43 мм.Ако на моя буталата са по високи мога да сложа тези.Някай знае ли р-то му челото и болта на 52в20.Ако не става ще търся вал от м50в25.Щестане по слабичка,но надеждна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от repibg » 19 Авг 2011, 15:24

bavar4o.70 написа:
PaCk0o написа:Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
На един много дълъг и стръмен баир преди Кърджали си я тествам редовно пълна с вкл. клима и фарове ивинаги горе излизаше с 130.Януари сложих аванс процесор и само преди 2 месеца на същия този баир излезе с 145.Мотора имаше страшна динамика.След смяната на дифа си мислех ,че си внушавам,че не върви,но този път на същия баир едва излезе с 125 .Ако не си карал с 3.45 няма как да знаеш разликата.Иначе на първа с шпера си прави супер понички.


здр.
този баир не е ли от Широко поле към Седловина по посока ОЦК то?
с 316и 160км ми прави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от bavar4o.70 » 19 Авг 2011, 23:36

repibg написа:
bavar4o.70 написа:
PaCk0o написа:Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
На един много дълъг и стръмен баир преди Кърджали си я тествам редовно пълна с вкл. клима и фарове ивинаги горе излизаше с 130.Януари сложих аванс процесор и само преди 2 месеца на същия този баир излезе с 145.Мотора имаше страшна динамика.След смяната на дифа си мислех ,че си внушавам,че не върви,но този път на същия баир едва излезе с 125 .Ако не си карал с 3.45 няма как да знаеш разликата.Иначе на първа с шпера си прави супер понички.


здр.
този баир не е ли от Широко поле към Седловина по посока ОЦК то?
с 316и 160км ми прави.

Не,Баира е като влизаш в кърджали от Хасково ,последния преди КПП-то.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: След смяна на диф. мотора умря

Мнение от repibg » 20 Авг 2011, 12:32

bavar4o.70 написа:
repibg написа:
bavar4o.70 написа:
PaCk0o написа:Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
На един много дълъг и стръмен баир преди Кърджали си я тествам редовно пълна с вкл. клима и фарове ивинаги горе излизаше с 130.Януари сложих аванс процесор и само преди 2 месеца на същия този баир излезе с 145.Мотора имаше страшна динамика.След смяната на дифа си мислех ,че си внушавам,че не върви,но този път на същия баир едва излезе с 125 .Ако не си карал с 3.45 няма как да знаеш разликата.Иначе на първа с шпера си прави супер понички.


здр.
този баир не е ли от Широко поле към Седловина по посока ОЦК то?
с 316и 160км ми прави.

Не,Баира е като влизаш в кърджали от Хасково ,последния преди КПП-то.



здр,

ако имаш още съмнения в колата си мога да ти дам моята дали има разлика.
и на мен понякога ми се струва че не върви като гледан другите БМВта.
не знам дали е нагласа.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook