След смяна на диф. мотора умря
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: След смяна на диф. мотора умря
Абе не спря нацяло,но разликата е осезаема и най вече дразнеща.Направо откачам.
- PaCk0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 31.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e36 m3
Re: След смяна на диф. мотора умря
Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: След смяна на диф. мотора умря
На един много дълъг и стръмен баир преди Кърджали си я тествам редовно пълна с вкл. клима и фарове ивинаги горе излизаше с 130.Януари сложих аванс процесор и само преди 2 месеца на същия този баир излезе с 145.Мотора имаше страшна динамика.След смяната на дифа си мислех ,че си внушавам,че не върви,но този път на същия баир едва излезе с 125 .Ако не си карал с 3.45 няма как да знаеш разликата.Иначе на първа с шпера си прави супер понички.PaCk0o написа:Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
- PaCk0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 31.05.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e36 m3
Re: След смяна на диф. мотора умря
Карал съм за тва и коментирах, разлика от 20 км да ти дава в двата като си я пробвал на баира ми се вижда огромна и нереална 

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: След смяна на диф. мотора умря
Обаче е факт.Не виждам друга логична причина.PaCk0o написа:Карал съм за тва и коментирах, разлика от 20 км да ти дава в двата като си я пробвал на баира ми се вижда огромна и нереална
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: След смяна на диф. мотора умря
Разлика 3.45 3.38 и никъква 4-5км. колегата написал по горе даже и нея я няма на М42 318 от 3.43 на 3.38(шперц) никъква разлика само дето пръсва кеца
320 без ванус 3.45 3.38 3.43(заварен) никъква разлика 3-та - 135/136/137 км. 140 не съм стигал личен опит и така дето се казва по нашенски "У моторнуту ти е поРоблема"
Успех !

Успех !
BMW..
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: След смяна на диф. мотора умря
Няма да човъркам нищо,понеже до 2 месеца мотора ще ляга на операционната,и ще му сменям карантиите.Идеята ми е да живне и да бъде надежден,щото е семейна кола.От сутринта се боря с едно м20в20 на е28 .Свалихме го но тежи прасето,.Едва го извадихме от коша и занесохме да го натоварим в пикапа.След това го раздробих,измих частите.Вече имам маховик -6кг с притискателния и феродовия диск.Вилката,лагера и цилиндърчето също.6 биели с бутала,болтове и лагери.Обаче ,гледах,че ако ги скъся с 4мм ,ще се отслабят много.На тези бутала измерих разстояние от буталния болт до челото-43 мм.Ако на моя буталата са по високи мога да сложа тези.Някай знае ли р-то му челото и болта на 52в20.Ако не става ще търся вал от м50в25.Щестане по слабичка,но надеждна.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: След смяна на диф. мотора умря
bavar4o.70 написа:На един много дълъг и стръмен баир преди Кърджали си я тествам редовно пълна с вкл. клима и фарове ивинаги горе излизаше с 130.Януари сложих аванс процесор и само преди 2 месеца на същия този баир излезе с 145.Мотора имаше страшна динамика.След смяната на дифа си мислех ,че си внушавам,че не върви,но този път на същия баир едва излезе с 125 .Ако не си карал с 3.45 няма как да знаеш разликата.Иначе на първа с шпера си прави супер понички.PaCk0o написа:Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
здр.
този баир не е ли от Широко поле към Седловина по посока ОЦК то?
с 316и 160км ми прави.
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: След смяна на диф. мотора умря
repibg написа:bavar4o.70 написа:На един много дълъг и стръмен баир преди Кърджали си я тествам редовно пълна с вкл. клима и фарове ивинаги горе излизаше с 130.Януари сложих аванс процесор и само преди 2 месеца на същия този баир излезе с 145.Мотора имаше страшна динамика.След смяната на дифа си мислех ,че си внушавам,че не върви,но този път на същия баир едва излезе с 125 .Ако не си карал с 3.45 няма как да знаеш разликата.Иначе на първа с шпера си прави супер понички.PaCk0o написа:Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
здр.
този баир не е ли от Широко поле към Седловина по посока ОЦК то?
с 316и 160км ми прави.
Не,Баира е като влизаш в кърджали от Хасково ,последния преди КПП-то.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: След смяна на диф. мотора умря
bavar4o.70 написа:repibg написа:bavar4o.70 написа:На един много дълъг и стръмен баир преди Кърджали си я тествам редовно пълна с вкл. клима и фарове ивинаги горе излизаше с 130.Януари сложих аванс процесор и само преди 2 месеца на същия този баир излезе с 145.Мотора имаше страшна динамика.След смяната на дифа си мислех ,че си внушавам,че не върви,но този път на същия баир едва излезе с 125 .Ако не си карал с 3.45 няма как да знаеш разликата.Иначе на първа с шпера си прави супер понички.PaCk0o написа:Със сигурност не ти е проблема в числата на дифа, аз съм с 3,38 и нямам такива проблеми, разликата между двата да е 4-5 км и няма как да ти я спъни толкова, че чак да се шашкаш даже трудно би усетил разлика.
здр.
този баир не е ли от Широко поле към Седловина по посока ОЦК то?
с 316и 160км ми прави.
Не,Баира е като влизаш в кърджали от Хасково ,последния преди КПП-то.
здр,
ако имаш още съмнения в колата си мога да ти дам моята дали има разлика.
и на мен понякога ми се струва че не върви като гледан другите БМВта.
не знам дали е нагласа.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани