318и

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.07.2011
Пол: Мъж

318и

Мнение от lacrosse » 04 Авг 2011, 23:46

Здравейте колеги.От 2 дена съм собственик на 318и 1993 г.Колата е със оригинална газова.Имам обаче следния проблем:Никога не пали от първия път..след 2-рия макс. 3-тото завъртане си пали без проблем(паля на бензин).Акумулатора е някакъв "искра" 60 ампера и ми се вижда малък.И когато запали понякога лампата на АБС-са не угасва и съответно няма АБС-а понякога угасва и има.Като превключва на газ държи доста по-малки обороти примерно 900-1000 и както на газ така и на бензин сама се форсира както си седи на свободна.На бензин се форсира сама понякога чак до 1700-800 на моменти дори и когато е загряла.Тука сте компетентни хора и се надявам някой да ми обясни кво да правя-акумулатора ще се смени 100% но за другите неща въобще не знам.Моля напишете нещо да видя какво ще предприема.Благодаря!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 318и

Мнение от Mollov » 05 Авг 2011, 12:28

Оправи си заглавието на темата. То трябва да подсказва за проблема, който е описан.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 318и

Мнение от ares2 » 05 Авг 2011, 13:57

това с М40 ли е?
за газовата си иди на сервиз за газ.. там ще ти я настроят както трябва..
може и да не ти работи тпс и тн.
АБС- написано е много по темата.. можеш да идеш някъде да го свържат на комп.. има някакво прекъсване някъде за да се губи така.. но проблемите могат да са доста.
провери дали ти държат всички колела.. ако се губи някое може да е абс помпата.. и тн..
често срещан проблем
най добре ползваи търсачката и поразгледаи внимателно раздела с полезните теми
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 23.04.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530I M sport
Мечтае да кара: //M5
Детайли за колата: Saloon Manual Transmission

Re: 318и

Мнение от g_dobreff » 05 Авг 2011, 16:40

Ако е от акумулатора щом не запали първия път, няма да запали и втория и третия.
Поне при мен беше така.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: 318и

Мнение от anton mutafchiev » 05 Авг 2011, 17:15

акумулатора нети е проблема иди на газаджия да я погледнат тва с оборотите е неприятния момент при всички с обикновена газова оредба

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: 318и

Мнение от mihal » 17 Авг 2011, 12:12

anton mutafchiev написа:...тва с оборотите е неприятния момент при всички с обикновена газова оредба

той човека пише че е с оргинална газова :), може да значи ГИ това
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW X5 M
Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95

Re: 318и

Мнение от jlpetkov » 17 Авг 2011, 13:47

Една кола като не работи добре на газ първо се проверява как работи на бензин.

Щом има проблеми с нормалната работа на колата на бензин колега,
най-добре да се отиде първо на диагностика при работеща на бензин кола. Да се види какви грешки ще даде и след като се отстранят проблемите на бензин, ще се види как е на газ и дали се налага да се отстранява и нещо по газовата уредба (особено пък ако е с ГИ).
Изображение Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: 318и

Мнение от kemakozeE36 » 17 Авг 2011, 22:30

Ако си с М40 има някои неща(и не само за този мотор де) които много оказват влияние върху работата на мотора на бензин най-вече и трябва да се обслужат
1.чистене на дюзите+замерване налягането на бензинова помпа
2.новите и хубави свещи и кабели играят голяма роля
3.препоръчително е ламбда сондата да се сменя през определен пробег(ако не ме лъже кофата на бмв май заводско беше 150 000км)-в най-честия случай високия разход се дължи на нея(колата бачка на богата смес, гори много и няма мощност, понякога се дави и гасне)
4.хубаво е и стъпковото моторче да се почисти( също играе роля в оборотите-чисти се успешно със спрей за карбуратори)
5.ако е с обикновена газова провери дебитомера(ако играят ниските обороти)щото някога може да е гърмяла на газ и тва скапва уреда
6. иначе за празния ход на газ имаш на изпарителя един винт за регулиране на оборотите(само за газта се отнася) който може да се върти в която и да е посока и варират от определени високи до определени ниски обороти, просто трябва да я нагласиш на нещо от порядъка на 790-800 об/мин по слух и оборотомер и за всеки случай първо отиди както казаха колегите по-горе на диагностика да видиш какво е що е и тогва действаш каквото трябва да се действа :yes:
А за паленето от втория път може да е (ако имаш такъв де) имобилайзера.Много често се случва да се бъзика и или да не ще да пали веднага или изобщо ако е тотал
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: 318и

Мнение от ивчо3 » 18 Авг 2011, 9:27

дрън дран яринаааау ше се се намери нещу уе туй ни сй еванатвпе :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook