Пружини туринг
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Пружини туринг
Появи се едно неприятно скърцане като слизам и се качвам в колата,като я разклатя отзад също. Преди няколко дена сменях зимни с летни гуми и така и така беше дигната-поразгледах какво е положението. Опитах да разклатя всяко колело/не че е много добър метод/ и тъкмо се зарадвах,че буквално е бетон....и видях,че пружините са счупени. --Звъннах на колега от форума/пазарувам от него/ и разбрах,че има 7-8 вида. Пружините са черни с 3 червени точки,колата е с фабричен М пакет и е сравнително по-ниска от др Е36-с къса биалета е. Въпросът ми е-как да разбера какви пружини да взема?Имали такъв модел /черни с 3 червени точки/? Вече има оферта за нови,но не искам да стане много висока.
ПС Има 4-5 теми за пружини,но не можах да открия отговор на въпросите ми.
ПС Има 4-5 теми за пружини,но не можах да открия отговор на въпросите ми.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Пружини туринг
Аз си взех 2 от евро 07 за 80 лв. с отстъпка.Имаха 2 вида -нормални и усилени.Разликата е в твърдостта.Дължината еднаква.Задницата стои нормално.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Пружини туринг
50лв тия чисто черните пружини с червените точици.Мога да ти пратя снимки с стойката на мойта кола.Оригинално е с M technik suspension

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Пружини туринг
Защо просто не погледнеш на твойте с каква шарка са , те са 20 вида,но едните са черни с червено другите със синьо и тн, и тн.А пък стойката ти е ниска,защото пружините са ти счупени....
И на мен едната ми беше също счупена, и решението ми беше да резна и другата,но преди да имам възможността в един завой чух изпукване и тя сама си се нагоди.Но това мойто изобщо не е решение,най-добре вземи някакви усилени FK МК там някви си,важното е да са нови,защото като гледам всяко 2ро комби е със поне една счупена задна пружина.Лично за мен 2рата ръка не е много изгодно решение,защото колкото и да е задницата тежи,а пък усилието е доста голямо,а пружини на 10г и над, които до вчера са кретали друга кола, колкото и да е са се отслабили ем като мат'рял ем като качество.Жив здрав

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Пружини туринг
То е ясно,че ще са нови.С окачването шега не бива. Имам оферта от колега от форума ще видя и какво има по магазините и ще преценя. А шарката е ясна и я казах-просто на такива стари пружини трудно се виждат шарки. А за ниска говорих,че отпред е ниска-там всичко е сменено без пружините,защото просто бяха здрави.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Пружини туринг
Да приключа темата...пружините бяха закупени още на 23ти април.Въпреки леката задача по смяната все не намирах време.Сесия,държавни изпити и 40 часова работна седмица отложиха начинанието до днес. Да кажа няколко неща.
1. Поне при мен нещата не минаха лесно.Така че отделете си повечко време за всеки случай.
2.Препоръчвам ползването на скоби. Да знам навсякъде пише,че не е нужно -но е много по-лесно.При ваденето не е необходимо,но слагането е от полза.Подгответе си ВД40,чук,ключ 18-нито на комплекта на гедорето,нито в коплекта с ключовего имах
. Нещо за лягане или да си опрете коленете.Лост или кози крак-да има голяма основа и дълго рамо.трупче,стойка или друг крик-за да подпрете носача за да се извади болта на аморт. по-лесно.Втори човек задължително.
3.Без да се натисне носачът няма вадене
.Даже доста трябва да натиснете.При мен болтът на амортесьора не излезе без чук -сега не си представяйте,че съм удрял някъде по колата
.При мен старите пружини са били по-къси и слагането на новите включваше слагане на скоби.след това връзване с тел и махане на скобите.Дясната влезе по лесно от лявата-явно си зависи от тампоните и състоянието им.
4. Сменете и гумените подложки-не са скъпи.Аз не ги бях набавил и ме е малко яд.
ПС минах 20тина км-засега всичко е ОК-изчезна и гадното скърцане.
Надявам се да не съм бил досаден за знаещите и да съм полезен за колегите на които им предстои смяна .
1. Поне при мен нещата не минаха лесно.Така че отделете си повечко време за всеки случай.
2.Препоръчвам ползването на скоби. Да знам навсякъде пише,че не е нужно -но е много по-лесно.При ваденето не е необходимо,но слагането е от полза.Подгответе си ВД40,чук,ключ 18-нито на комплекта на гедорето,нито в коплекта с ключовего имах

3.Без да се натисне носачът няма вадене


4. Сменете и гумените подложки-не са скъпи.Аз не ги бях набавил и ме е малко яд.
ПС минах 20тина км-засега всичко е ОК-изчезна и гадното скърцане.
Надявам се да не съм бил досаден за знаещите и да съм полезен за колегите на които им предстои смяна .
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани