m52b25 -> m52b28 струва ли си?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- fenixsz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: M
Re: m52b25 -> m52b28 струва ли си?
bum_bum написа:Да, с 413 съм. Предимството преди беше, че може да го мапва всеки или може да си купуваш готови чипове. Имам си чип правен за такъв мотор с валове от Марк Д (некъв големец по чиповете в Канада), както и мапван тук от бмв драйвъра. Втория се пак си е по колата и мисля, че щеше да е по-добре с него ама не стана както трябва, че колата имаше ядове с грешно навързани кабеляци тогава по електрониката. Сега уж вече много хора правят ремап и на 28-цовият Сименс. Понастоящем има вече и друго предимство http://www.millerperformancecars.com/war-chip.html
Хамериканската М-ка би трябвало да е доста по-слаба от мен в момента, щото тя няма и колектори и всмукателя и е обикновен М52 също, което заедно с чипа дава една доста сериозна разлика. Фактически аз съм с 200 или 400 кубика по-малко, но със същите валове и всмукател, изпускател, генерация, маховик, по-лек мотор, и капак..което са доста плюсове сравнено с м-ката.
Чип и ремап е все едно и също. Сток чип си е тоя, дето ти е на колата, "правен чип" ти е ремапа.
Този war chip за Siemens-a ли е или за Bosch-a, че нещо не разбрах. Гледам, че е за коли до 95 г. (Eдит: Явно Bosch-a)
Чип и ремап са 2 еднакви неща. Но просто колегата горе ги изреди, като 2 различни, подред.
2.8 с м50-ка, schrick 252/244, гледам, че прави 236 к.с. вероятно на колелата. Строукнат до 3.0 същия е 248 к.с. С компресор на 0.55, нещата отиват на 348 к.с. Пиша го като инфо, което показва, че вероятно си прав...
Инфо от тук:
Compact 3.0 Kopressor
П.П. Едно такова капаче за компактчето, ще ми върше чудна работа вероятно...

DriveCalc.com/bg
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: m52b25 -> m52b28 струва ли си?
Boyadjiev написа:Чип се има в предвид от тия стандартните -> гледа се номера на компа, по него се определя софта за твоята кола. Под ремап се има в предвид истинския (нормалния) чип тунинг, като се следят показанията на мотора в реално време и се използва широколентова ламбда, като смеси и тн. се нагласят за точно твоя мотор, а не се ползва унифициран софт за всички 20-ски примерно завършващи с номер на компа 413![]()
Поне аз това разбирам под чип и ХУБАВ чип. Съответно и 2те идват на различни цени
Колега Чип Тунинг ,накратко ЧИП и ремап на екуто са едно и също нещо!
Просто второто е по модерно като название в момента


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m52b25 -> m52b28 струва ли си?
fenixsz написа:2.8 с м50-ка, schrick 252/244, гледам, че прави 236 к.с. вероятно на колелата. Строукнат до 3.0 същия е 248 к.с. С компресор на 0.55, нещата отиват на 348 к.с. Пиша го като инфо, което показва, че вероятно си прав...
:
E аз за да ги разхвърлям тия цифри съм гледал всички дино листове, които има налични за 2,8 с такива модове. Слагам най-ниското, което съм видял-260-на вала, но съм виждал и 280. С направената глава вероятно клоня към второто ама така или иначе не стигнах до диното поради разни причини.
И компресор имам, тука ми седи в коридора. Добре, че не тръгнах да го слагам с оня "майстор", че тогава щеше сигурно да се взриви колата направо, като имам в предвид какво и причини в атмосферен вариант

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: m52b25 -> m52b28 струва ли си?
Аз пак ще кажа, че суапа не ме влече. Затова гледам строук. Надявам се правиш разлика. Блока ми от 2.5 си остава и при 2.8, и при 3.0. Ако досега не си го знаел, сега научи нещо ново. А точно тези смукатели, генерации и ремапа отдалечават нещата от дефулта... Интересно или не споменаваш чип и ремап, като 2 различни неща.
2.8 строук може да се направи с оригиналните части на БМВ и с оригиналната електроника, от което по-истинско няма.
Моя е грешката за чипа и ремапа, знам кое какво е, просто съм го написал по инерция..
Знам, че блока ще остане същия, в началото на темата обаче си мислех че ще сменяш мотора а не да го строукваш.
Втория вариант е по-удачен поради факта че колата ще си остане напълно легална. Не знам дали само кол вал се сменя или и портовете на главата са различни, затова неискам да давам грешен акъл и да ставам за смях, но ако главата е еднаква едва ли ще е свързано с колосална сума пари.
При всички положения не очаквай фрапираща разлика само от увеличаването на обема до 2.8, ако няма други намеси.
2.8 строук може да се направи с оригиналните части на БМВ и с оригиналната електроника, от което по-истинско няма.
Моя е грешката за чипа и ремапа, знам кое какво е, просто съм го написал по инерция..
Знам, че блока ще остане същия, в началото на темата обаче си мислех че ще сменяш мотора а не да го строукваш.
Втория вариант е по-удачен поради факта че колата ще си остане напълно легална. Не знам дали само кол вал се сменя или и портовете на главата са различни, затова неискам да давам грешен акъл и да ставам за смях, но ако главата е еднаква едва ли ще е свързано с колосална сума пари.
При всички положения не очаквай фрапираща разлика само от увеличаването на обема до 2.8, ако няма други намеси.
- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: m52b25 -> m52b28 струва ли си?
vankatagsi написа:Аз пак ще кажа, че суапа не ме влече. Затова гледам строук. Надявам се правиш разлика. Блока ми от 2.5 си остава и при 2.8, и при 3.0. Ако досега не си го знаел, сега научи нещо ново. А точно тези смукатели, генерации и ремапа отдалечават нещата от дефулта... Интересно или не споменаваш чип и ремап, като 2 различни неща.
2.8 строук може да се направи с оригиналните части на БМВ и с оригиналната електроника, от което по-истинско няма.
Моя е грешката за чипа и ремапа, знам кое какво е, просто съм го написал по инерция..
Знам, че блока ще остане същия, в началото на темата обаче си мислех че ще сменяш мотора а не да го строукваш.
Втория вариант е по-удачен поради факта че колата ще си остане напълно легална. Не знам дали само кол вал се сменя или и портовете на главата са различни, затова неискам да давам грешен акъл и да ставам за смях, но ако главата е еднаква едва ли ще е свързано с колосална сума пари.
При всички положения не очаквай фрапираща разлика само от увеличаването на обема до 2.8, ако няма други намеси.
Как го разбираш това че ще си остане напълно "легална"?
Това че модваш двигателя, но не го сменяш не значи че колата е "легална", все пак увеличаваш работния обем, нищо че двигателя и блока са същите, то по тая логика и като и набучиш едно турбо няма проблем, ама ако идеш да регистрираш турбинирана в КАТ друго говорят.
Всяка една промяна в конете чисто документално си променя нещата, и в данъчно и кво ли не, трябват технотествоте и т.н.
По-скоро това е по-малкото зло от суапването, но да кажеш че е напълно легално..

Друг е въпроса тия неща в БГ кой и как ги гледа, щото засега тия модификации и суапове и т.н. като цяло никой не е тръгнал да ги гони и да ги гледа, щото сме на такъв хал че това да ни беше проблема...

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: m52b25 -> m52b28 струва ли си?
nelim написа:vankatagsi написа:Аз пак ще кажа, че суапа не ме влече. Затова гледам строук. Надявам се правиш разлика. Блока ми от 2.5 си остава и при 2.8, и при 3.0. Ако досега не си го знаел, сега научи нещо ново. А точно тези смукатели, генерации и ремапа отдалечават нещата от дефулта... Интересно или не споменаваш чип и ремап, като 2 различни неща.
2.8 строук може да се направи с оригиналните части на БМВ и с оригиналната електроника, от което по-истинско няма.
Моя е грешката за чипа и ремапа, знам кое какво е, просто съм го написал по инерция..
Знам, че блока ще остане същия, в началото на темата обаче си мислех че ще сменяш мотора а не да го строукваш.
Втория вариант е по-удачен поради факта че колата ще си остане напълно легална. Не знам дали само кол вал се сменя или и портовете на главата са различни, затова неискам да давам грешен акъл и да ставам за смях, но ако главата е еднаква едва ли ще е свързано с колосална сума пари.
При всички положения не очаквай фрапираща разлика само от увеличаването на обема до 2.8, ако няма други намеси.
Как го разбираш това че ще си остане напълно "легална"?
Това че модваш двигателя, но не го сменяш не значи че колата е "легална", все пак увеличаваш работния обем, нищо че двигателя и блока са същите, то по тая логика и като и набучиш едно турбо няма проблем, ама ако идеш да регистрираш турбинирана в КАТ друго говорят.
Всяка една промяна в конете чисто документално си променя нещата, и в данъчно и кво ли не, трябват технотествоте и т.н.
По-скоро това е по-малкото зло от суапването, но да кажеш че е напълно легално..![]()
Друг е въпроса тия неща в БГ кой и как ги гледа, щото засега тия модификации и суапове и т.н. като цяло никой не е тръгнал да ги гони и да ги гледа, щото сме на такъв хал че това да ни беше проблема...
Само ми кажи кой и как ще разбере че двигателя е 2.8 а не 2.5? Нито в КАТ някой ще го направи, нито на улицата, пък и няма да има предпоставка за това, тъй като на външен вид всичко е еднаквои най-вече номера е еднакъв. То е ясно че е измама, ама е по безобидна и неуловима.
Ако сложиш турбина, чиновника в КАТ, ако е по светнат може да направи проблем, но в повечето случай съм сигурен че няма да забележи че не всичко е сток, но това е друга тема, тук за турбо не се говори.
Нека не разводняваме темата на момчето повече.
Re: m52b25 -> m52b28 струва ли си?
преминаването към тази конверсия е следното:
Вал 2.8 биели от 2.8 буталата по принцип трябва да са от 2.8 защото са различни но и тези могат да се преправят или по дебела гарнитура защото от 2.5 са различни и щръкват с 1 мм по нагоре, маслените пръскалки се преправят малко защото опират в вала общо взето е това ама си сметни и нови лагери мерене на вала и така нататък...
Това като го направиш все едно си с нов мотор , а читав 2.8 е вече рядкост все пак не го е карал някой старец
не ме питайте от де знам
Вал 2.8 биели от 2.8 буталата по принцип трябва да са от 2.8 защото са различни но и тези могат да се преправят или по дебела гарнитура защото от 2.5 са различни и щръкват с 1 мм по нагоре, маслените пръскалки се преправят малко защото опират в вала общо взето е това ама си сметни и нови лагери мерене на вала и така нататък...
Това като го направиш все едно си с нов мотор , а читав 2.8 е вече рядкост все пак не го е карал някой старец




не ме питайте от де знам

37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани