за щеката и капачката на маслото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

за щеката и капачката на маслото

Мнение от repibg » 04 Юли 2011, 3:44

здравейте,

миналия ден прочистих радиатора с добавка.та пишеше че трябва да поработи 15 тина минути.доскуча ми и в работещо положение издърпах щеката намаслото и оборотите се вдигнаха почти до 2000.пробвах и с капачката на маслото-пак същото.
а отдавна не ми дава мира мисътла че не ми работи клапана за маслените пари.
колеги, това нормални ли е с оборотите?
а клапана за маслените пари (онзи плоския)как мога да го пробвам дали си паботи?
М43Б16 316и

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: на запад
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: запорожец кабрио

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от михаил христов » 04 Юли 2011, 17:41

колега това за оборотите е нормално а за клапана си немам идея не ми се е налагало

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от vladi_a_i » 04 Юли 2011, 18:37

repibg написа:здравейте,

миналия ден прочистих радиатора с добавка.та пишеше че трябва да поработи 15 тина минути.доскуча ми и в работещо положение издърпах щеката намаслото и оборотите се вдигнаха почти до 2000.пробвах и с капачката на маслото-пак същото.
а отдавна не ми дава мира мисътла че не ми работи клапана за маслените пари.
колеги, това нормални ли е с оборотите?
а клапана за маслените пари (онзи плоския)как мога да го пробвам дали си паботи?
М43Б16 316и

Значи при това дето си направил трябва да глъхнат оборотите,не да се вдигат...Клапана го запушваш отпред,а маркуча от капака го оставяш свободен и пиши какво е станало...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от dicho0o » 05 Юли 2011, 11:11

Колега двигатела от схемата горе не е М43,мисля че е М42 ;)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от nelim » 05 Юли 2011, 13:48

dicho0o написа:Колега двигатела от схемата горе не е М43,мисля че е М42 ;)

Голем праз, колегата е показал клапана за картерните газове щото е същия, те М43 и М42 се едно нямат нищо общо
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от mihal » 05 Юли 2011, 21:18

мисля че имам клапан в багажника, не ми трябва
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от overclock » 05 Юли 2011, 21:52

Отдавна искам да пусна подобна тема - за "мита" със щеката, а именно - като извадиш щеката, ако оборотите паднат много значи двигатела е ОК, ако не се променят значи е зле. Това го знам от 92г., чувал съм го от много хора, все разбиращи, но никой не може да ми обясни какво всъщност се случва и доколко може да се вярва на тезата, че двигатела е зле, ако не променя оборотите. При мен двигателя глъхне много, но съм виждал перфектно работещи двигатели при които нищо не се случва :dunno:
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от daka1972 » 05 Юли 2011, 21:58

и на мен ми глъхне ,но ми гори масълце - м 42 :(

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от vladi_a_i » 05 Юли 2011, 23:03

daka1972 написа:и на мен ми глъхне ,но ми гори масълце - м 42 :(

И моя глъхне,но не пипа вече масло..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от repibg » 06 Юли 2011, 1:57

overclock написа:Отдавна искам да пусна подобна тема - за "мита" със щеката, а именно - като извадиш щеката, ако оборотите паднат много значи двигатела е ОК, ако не се променят значи е зле. Това го знам от 92г., чувал съм го от много хора, все разбиращи, но никой не може да ми обясни какво всъщност се случва и доколко може да се вярва на тезата, че двигатела е зле, ако не променя оборотите. При мен двигателя глъхне много, но съм виждал перфектно работещи двигатели при които нищо не се случва :dunno:

май има нещо верно,и аз така знам.
при мен се увеличават,а колата си върви много добре.разхода е супер.не гори масло.
по точно нивото на маслото се е покачило с 1,5см.
с бензин ли се пълни или нямам добра комресия така и не разбрах.
на голямо надолнище с 1ва скорост на свои обороти слиза много добре без да се засилва -така с 15км най много.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от mihal » 06 Юли 2011, 7:41

по принцип като се отвори капачката и се засмукват картерните газове в колекторите за това глъхне....
мирише ли на бензин маслото?
да не кажа някоя глупост да ми се смеете, ще спра до тук
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: за щеката и капачката на маслото

Мнение от ~Мишо~ » 06 Юли 2011, 15:19

overclock написа:Отдавна искам да пусна подобна тема - за "мита" със щеката, а именно - като извадиш щеката, ако оборотите паднат много значи двигатела е ОК, ако не се променят значи е зле. Това го знам от 92г., чувал съм го от много хора, все разбиращи, но никой не може да ми обясни какво всъщност се случва и доколко може да се вярва на тезата, че двигатела е зле, ако не променя оборотите. При мен двигателя глъхне много, но съм виждал перфектно работещи двигатели при които нищо не се случва :dunno:

Тоя тест със щеката изобщо не индикира състоянието на двигателя,най-много да разбереш дали работи клапана за картерните газове. ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook