за щеката и капачката на маслото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
за щеката и капачката на маслото
здравейте,
миналия ден прочистих радиатора с добавка.та пишеше че трябва да поработи 15 тина минути.доскуча ми и в работещо положение издърпах щеката намаслото и оборотите се вдигнаха почти до 2000.пробвах и с капачката на маслото-пак същото.
а отдавна не ми дава мира мисътла че не ми работи клапана за маслените пари.
колеги, това нормални ли е с оборотите?
а клапана за маслените пари (онзи плоския)как мога да го пробвам дали си паботи?
М43Б16 316и
миналия ден прочистих радиатора с добавка.та пишеше че трябва да поработи 15 тина минути.доскуча ми и в работещо положение издърпах щеката намаслото и оборотите се вдигнаха почти до 2000.пробвах и с капачката на маслото-пак същото.
а отдавна не ми дава мира мисътла че не ми работи клапана за маслените пари.
колеги, това нормални ли е с оборотите?
а клапана за маслените пари (онзи плоския)как мога да го пробвам дали си паботи?
М43Б16 316и
- михаил христов
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 9.09.2009
- Местоположение: на запад
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: запорожец кабрио
Re: за щеката и капачката на маслото
колега това за оборотите е нормално а за клапана си немам идея не ми се е налагало
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: за щеката и капачката на маслото
repibg написа:здравейте,
миналия ден прочистих радиатора с добавка.та пишеше че трябва да поработи 15 тина минути.доскуча ми и в работещо положение издърпах щеката намаслото и оборотите се вдигнаха почти до 2000.пробвах и с капачката на маслото-пак същото.
а отдавна не ми дава мира мисътла че не ми работи клапана за маслените пари.
колеги, това нормални ли е с оборотите?
а клапана за маслените пари (онзи плоския)как мога да го пробвам дали си паботи?
М43Б16 316и
Значи при това дето си направил трябва да глъхнат оборотите,не да се вдигат...Клапана го запушваш отпред,а маркуча от капака го оставяш свободен и пиши какво е станало...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: за щеката и капачката на маслото
Колега двигатела от схемата горе не е М43,мисля че е М42 

- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: за щеката и капачката на маслото
dicho0o написа:Колега двигатела от схемата горе не е М43,мисля че е М42
Голем праз, колегата е показал клапана за картерните газове щото е същия, те М43 и М42 се едно нямат нищо общо

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: за щеката и капачката на маслото
Отдавна искам да пусна подобна тема - за "мита" със щеката, а именно - като извадиш щеката, ако оборотите паднат много значи двигатела е ОК, ако не се променят значи е зле. Това го знам от 92г., чувал съм го от много хора, все разбиращи, но никой не може да ми обясни какво всъщност се случва и доколко може да се вярва на тезата, че двигатела е зле, ако не променя оборотите. При мен двигателя глъхне много, но съм виждал перфектно работещи двигатели при които нищо не се случва 

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: за щеката и капачката на маслото
и на мен ми глъхне ,но ми гори масълце - м 42 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: за щеката и капачката на маслото
daka1972 написа:и на мен ми глъхне ,но ми гори масълце - м 42
И моя глъхне,но не пипа вече масло..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: за щеката и капачката на маслото
overclock написа:Отдавна искам да пусна подобна тема - за "мита" със щеката, а именно - като извадиш щеката, ако оборотите паднат много значи двигатела е ОК, ако не се променят значи е зле. Това го знам от 92г., чувал съм го от много хора, все разбиращи, но никой не може да ми обясни какво всъщност се случва и доколко може да се вярва на тезата, че двигатела е зле, ако не променя оборотите. При мен двигателя глъхне много, но съм виждал перфектно работещи двигатели при които нищо не се случва
май има нещо верно,и аз така знам.
при мен се увеличават,а колата си върви много добре.разхода е супер.не гори масло.
по точно нивото на маслото се е покачило с 1,5см.
с бензин ли се пълни или нямам добра комресия така и не разбрах.
на голямо надолнище с 1ва скорост на свои обороти слиза много добре без да се засилва -така с 15км най много.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: за щеката и капачката на маслото
по принцип като се отвори капачката и се засмукват картерните газове в колекторите за това глъхне....
мирише ли на бензин маслото?
да не кажа някоя глупост да ми се смеете, ще спра до тук
мирише ли на бензин маслото?
да не кажа някоя глупост да ми се смеете, ще спра до тук

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: за щеката и капачката на маслото
overclock написа:Отдавна искам да пусна подобна тема - за "мита" със щеката, а именно - като извадиш щеката, ако оборотите паднат много значи двигатела е ОК, ако не се променят значи е зле. Това го знам от 92г., чувал съм го от много хора, все разбиращи, но никой не може да ми обясни какво всъщност се случва и доколко може да се вярва на тезата, че двигатела е зле, ако не променя оборотите. При мен двигателя глъхне много, но съм виждал перфектно работещи двигатели при които нищо не се случва
Тоя тест със щеката изобщо не индикира състоянието на двигателя,най-много да разбереш дали работи клапана за картерните газове.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани