Нов член на клуба с е36 М40Б18 и няколко въпроса

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 9.01.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW e65 745i
Мечтае да кара: хората да бъдат по-добри...

Re: Нов член на клуба с е36 М40Б18 и няколко въпроса

Мнение от Wardog » 01 Юли 2011, 19:23

Dirty M5 driveR написа:Честито, колега! Със здраве да си я караш. Мен ако питаш по-добре едно М42 да сложиш. С тоя автомат М43 съвсем ще умре :mhihi: (колегите да не се обиждат, ма моторчето си е слабо). Съотношението разход/вървеж също ще е по-добро. Щом и ГИ-то ще прехвърляш ще се радваш на добър разход. За транспланатцията се порови из форума, има тонове материал :) Успех с начинанието!


Благодаря за мнението колега. Мисля да заложа на М43... както споменах колата я кара приателката ми и колкото по умерено върви, толкова по-добре. Сегашният вървеж на колата е повече от задоволителен и мисля, че М43 няма да е по-зле :)

StanceWorks addicted
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със заключен:)

Re: Нов член на клуба с е36 М40Б18 и няколко въпроса

Мнение от niko11 » 01 Юли 2011, 20:46

Със сигурност тракането не е от новото маслото а от това,че си махнал добавката с предното не ме питаи от каде знам. :mhihi:

Пожелавам ти да си я караш със здраве и много да те радва.Навъпроса за двигателя ще ти отговоря така
прецени какви са ти нуждите и какво ти се кара аз лично бих сложил по-голям мотор .Има доста информация
за тази трансплантация във форума прочети и ще ще разбереш кой мотор е най-подходящ
Успех
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Нов член на клуба с е36 М40Б18 и няколко въпроса

Мнение от anton mutafchiev » 02 Юли 2011, 10:24

ако слагаш четри цилиндров мотор по окачването несе сменя нишо ако е 6-к се сменя отпред стабилизиращата щанга

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Re: Нов член на клуба с е36 М40Б18 и няколко въпроса

Мнение от BFM » 04 Юли 2011, 10:29

Честито, колега, със здраве да си я караш :yes:
Ако твърдо си решил да сменяш двигател и искаш да е по-икономичен, м43б18 е по-добрия вариант, по-икономичен е и като цяло можеш да го намериш по-евтино. Преди два месеца смених точно тези двигатели и към мнението на Don_Mandragon ще добавя само, че за м43б18 ще ти трявбва и гофрирания маркуч от дросела до дебитомера, казанчето за хидравличната течност (със стойката) и кутията за въздушния филтър (защото старата е по-голяма и най-вероятно няма да има място за нея). Траснсплантацията я направи Ники Дановски и останах много доволен. Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Нов член на клуба с е36 М40Б18 и няколко въпроса

Мнение от jakson » 05 Юли 2011, 13:26

Wardog написа:Здравейте,

от скоро (има няма 2 седмици) съм собственик на е36 318и (М40Б18) седан автоматик (купих го за приятелката ми) и ГИ. За кола на тези години (19) е горе-долу запазена - има дребни външни забележки и някоя друга по интериора, но като цяло е добре за парите, които платих за нея. След смяна на маслото започна а трака - докато е студена повече, като позагрее - по-малко. Зачетох темите из форума и разбрах, че това е нещо нормално за този двигател - нормално в смисъл на до болка познат проблем (за който може би и ГИ е допринесъл). Поразгледах и обявите за части... като цяло май ще е по-добре да взема някой двигател с верига (М43Б18 или М50/52Б20). Въпросът ми е кой вариянт е най-удачен? Да сменя двигателя и ако да - кога (когато този тотално се предаде или сега, докато още крета)?! С кой двигател да го сменя (кой ще е най-добрият вариянт с най-малко проблеми при смяната)!? Ако е М43Б18 само с двигателя ли ще мина или ще трябва да сменям и друго (компютър, инсталация, скорости - държа да остане с автоматични, нещо по окачването, диференциал)?! Предпочитам да е нещо по-малко като кубици и съответно по-икономично. Колата се кара предимно от приятелката ми и к.с./ускорението нямат абсолютно никакво значение, даже колкото по-малко и по-икономично толкова по-добре.


Благодаря на всички за отделеното време и внимание


Ако сменяш двигателя наистина го направи с 4 цилиндърс, че да не се вкараш във филми ако сложиш 6так. Колкото до това какво се сменя, компа на колата , инсталацията по двигателя, дебитомера за съединтел вече ще кажат колегите. Поне за това се сещам. Ламбдата вероятно, генерацията да се понагоди.
А ако решиш да я озаконяваш в кат с новия двигател е истиснки ужас.
Затова най-добре си пази стария и ако нещо дойде време да я продаваш или нещо такова ще трябва пак да смениш двигателя с този с кокойто е регистрирана колата.
Иначе след смяна на двигателя, трябва да идеш в София на комисия, където да кажат дали можеш така да я караш колата с този двигател.
Те ще я огледат и ще ти кажат да си смениш спирачките отзад с дискови и да преработиш спирачната с-ма.
Общо взето ще ти вземат едни пари ( около 300лв. ако не се бъркам) за да ти кажат какво не си направил . Като го направиш, пак отиваш при тях и ако одобрят всичко, сменяш талона на колата, там пак пари около 70 ако не се бъркам...
И като сложиш частите и времето...
Сега се досетих още нещо. Може би ще ти се наложи и датчика за скорост да смениш , който е на дифа. също така и дифа ако искаш да върви като другите 318ки :)
Нека все пак и колегита които са минали през този път да те опътят за да не те подведа някъде.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook