повевден датчик или поплавък ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
повевден датчик или поплавък ?
Здравейте колеги
Е36 М42
Проблема е следния => няколко пъти се случва вече... сипвам бензин , стрелката сочи 15литра всичко ок гася колата паля и нивото на горивото спада с 1 деление
Днес сипах,стрелката застана пак на 15 литра при 1 потегляне я настъпих и боксувах 10 метра някъде и стрелката от 15 литра падна по средата на резервата
. След това съм карал 60 километра в града и то по малко тук 5 там 10 .... и стрелката не мърда от средата на резервата
Преди време ми бяха разкачили бенз. помпа и след това датчика ми показваше все светнала лампа дори след 30лв. гориво,всичко по помпата си е на място смених таблото и се оправи,но сега стават аномалиите които написах по горе ? Дайте съвет от къде може да идва проблема ? Датчик или нещо по помпата(поплавъка) ?

Проблема е следния => няколко пъти се случва вече... сипвам бензин , стрелката сочи 15литра всичко ок гася колата паля и нивото на горивото спада с 1 деление



Преди време ми бяха разкачили бенз. помпа и след това датчика ми показваше все светнала лампа дори след 30лв. гориво,всичко по помпата си е на място смених таблото и се оправи,но сега стават аномалиите които написах по горе ? Дайте съвет от къде може да идва проблема ? Датчик или нещо по помпата(поплавъка) ?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: повевден датчик или поплавък ?
Самия поплавък е свързан с датчика, които е "напечатан" върху пластмасата. Често датчика се изтрива, защото е вед потенциометър. Тогава се получават аномалиите като при теб. Всъщност датчиците са два, един на помпата и един на сондата в лявата част на резервоара.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: повевден датчик или поплавък ?
Има тема в полезни , гледаш и действаш ...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани