Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

Мнение от PeReZ » 23 Юни 2011, 15:53

Изображение

2.8 е с 2.93, М3 да не го сравняваме много с нашите мъртъвци ;]]] ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

Мнение от s_kolev » 23 Юни 2011, 16:09

(bubsa) написа:4.10 си е оптималния варянт за Ис-а.....изпитано!
Много е странно до какъв разход може да се докара тогава тоя малък мотор :confused: По-добре да бях карал В8.



:mhihi: :mhihi: не съм съгласен, градско се търпи, но извънградско е ужас. За 400 метра трябва да и вкарваш 4та :kuku: . При мен след като смених дифа започна и да се върти по - трудно на 1ва и 2ра спрямо 3.45, обяснявам си го с по - ниските обороти на колелата, 3та пък хем има достатъчно сили да превърти колелетата хем няма поуар да ги задържи на и извън границата на сцепление (може би с по - висока скорост ще стане, но с над 80км/ч с тоя отворен диф, последния път не свърши добре :mhihi: :mhihi: :mhihi: )


п.с. за разхода съм напълно съгласен :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

Мнение от (bubsa) » 23 Юни 2011, 17:02

s_kolev написа:
(bubsa) написа:4.10 си е оптималния варянт за Ис-а.....изпитано!
Много е странно до какъв разход може да се докара тогава тоя малък мотор :confused: По-добре да бях карал В8.



:mhihi: :mhihi: не съм съгласен, градско се търпи, но извънградско е ужас. За 400 метра трябва да и вкарваш 4та :kuku: . При мен след като смених дифа започна и да се върти по - трудно на 1ва и 2ра спрямо 3.45, обяснявам си го с по - ниските обороти на колелата, 3та пък хем има достатъчно сили да превърти колелетата хем няма поуар да ги задържи на и извън границата на сцепление (може би с по - висока скорост ще стане, но с над 80км/ч с тоя отворен диф, последния път не свърши добре :mhihi: :mhihi: :mhihi: )


п.с. за разхода съм напълно съгласен :yes:


Моят ИС не си искаше гумитес 4.10 :mhihi: и пързалях на 3-та доста успешно :twisted: А на 2-ра се пързаляше на прекъсвач на завои в които заглъхваше преди :lol:
Много ме е яд,че го съсипах :confused:
А извънградско е гадно само на магистрала ако бързаш много.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

Мнение от DirtySouth » 23 Юни 2011, 23:54

Аз карах преди с 2.65 половин година , наистина колата се уби , но на 2ра имаше супер сила и аз НЗ що , в София се кара предимно на първа и втора с тоя диф , на първа правех 70 , втора 130 приблизително с getrag 250 , става за каране ако имаш по-спокоен стил , иначе с 3.45 ме кефеше най-много , в момента слагам 3.07 ще видя как ще е с него
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

Мнение от s_kolev » 24 Юни 2011, 1:16

(bubsa) написа:
s_kolev написа:
(bubsa) написа:4.10 си е оптималния варянт за Ис-а.....изпитано!
Много е странно до какъв разход може да се докара тогава тоя малък мотор :confused: По-добре да бях карал В8.



:mhihi: :mhihi: не съм съгласен, градско се търпи, но извънградско е ужас. За 400 метра трябва да и вкарваш 4та :kuku: . При мен след като смених дифа започна и да се върти по - трудно на 1ва и 2ра спрямо 3.45, обяснявам си го с по - ниските обороти на колелата, 3та пък хем има достатъчно сили да превърти колелетата хем няма поуар да ги задържи на и извън границата на сцепление (може би с по - висока скорост ще стане, но с над 80км/ч с тоя отворен диф, последния път не свърши добре :mhihi: :mhihi: :mhihi: )


п.с. за разхода съм напълно съгласен :yes:


Моят ИС не си искаше гумитес 4.10 :mhihi: и пързалях на 3-та доста успешно :twisted: А на 2-ра се пързаляше на прекъсвач на завои в които заглъхваше преди :lol:
Много ме е яд,че го съсипах :confused:
А извънградско е гадно само на магистрала ако бързаш много.


:OT: Може да е щото бях с нови гуми :D :mhihi:
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

Мнение от ТУРБО » 24 Юни 2011, 1:56

Вземи си от 318тдс той е 2.79 и ще ти е доста дълаг,с него няма да ти е нужно да сменяш нищо,защото си е малко прасе!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

Мнение от philio » 24 Юни 2011, 23:27

''3.45 е най- добрия вариан аз съм го пробвал , с маховик и съединител за м 40 без клима , главата иса се взима с 3 - 3,5 десети ,зглобява се с стандартна гарнитура , позваш спортен филтър но панелен иначе глъхне като изпълниш 2-ра и минеш на трета.
плюсовете са върви значително повече от 20-ка дори може да се мери с издухана или садена 28-ца за разхода може другите само да си мечтаят дрифта е супер и продължава и на 3-та като можеш да си припомпваш гаста и да кривиш задницата до границата на завъртане :yes:
Минусите обаче са повече - забравяш за клима особенно на място колата не може да закрепи обороти , возиш себе си и най-много още някой но под 100 кила -иначе колата буквално умира също и от продължително изкачване ,съед. умира за около 10-15 хил. (щупи се , пробвал съм LUK) но имай предвид че до 100 при равен път падаш на 7,5 , 8 секунди което е доста в сравнение с 10,5 при ново състояние на ис-а
става за кола дето се кара веднъж в седмицата а идеята на ис-а е да е евридейка , като модификации не е скапо с изключение на шпера 3,15 м3 е30
а ако ще си караш колата 2 пъти в седмицата по добре си купи някоя одушена 20-ка те и без това са по евтини от ис :bang:
Последна промяна philio на 26 Юни 2011, 13:02, променена общо 1 път
Изображение

0878 818 983

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

Мнение от (bubsa) » 25 Юни 2011, 16:58

Много ще ми е интересно с 3.15 как ще изпревариш 20-ка на 400-500 метра,че и повече :nono: (независимо от другите жокери)
А за дрифт на 3-та :mhihi: може,но с 13-ки по телове.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

Мнение от Boyadjiev » 25 Юни 2011, 19:23

(bubsa) написа:Много ще ми е интересно с 3.15 как ще изпревариш 20-ка на 400-500 метра,че и повече :nono: (независимо от другите жокери)
А за дрифт на 3-та :mhihi: може,но с 13-ки по телове.

Недей че ще дойде колегата с 2.65 и 160 коньовата ИС-ка ще му направи един Икарус :mhihi: Ама само заради дифа :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook