Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...

2.8 е с 2.93, М3 да не го сравняваме много с нашите мъртъвци ;]]] ...
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...
(bubsa) написа:4.10 си е оптималния варянт за Ис-а.....изпитано!
Много е странно до какъв разход може да се докара тогава тоя малък моторПо-добре да бях карал В8.






п.с. за разхода съм напълно съгласен

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...
s_kolev написа:(bubsa) написа:4.10 си е оптималния варянт за Ис-а.....изпитано!
Много е странно до какъв разход може да се докара тогава тоя малък моторПо-добре да бях карал В8.
![]()
не съм съгласен, градско се търпи, но извънградско е ужас. За 400 метра трябва да и вкарваш 4та
. При мен след като смених дифа започна и да се върти по - трудно на 1ва и 2ра спрямо 3.45, обяснявам си го с по - ниските обороти на колелата, 3та пък хем има достатъчно сили да превърти колелетата хем няма поуар да ги задържи на и извън границата на сцепление (може би с по - висока скорост ще стане, но с над 80км/ч с тоя отворен диф, последния път не свърши добре
![]()
![]()
)
п.с. за разхода съм напълно съгласен
Моят ИС не си искаше гумитес 4.10



Много ме е яд,че го съсипах

А извънградско е гадно само на магистрала ако бързаш много.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...
Аз карах преди с 2.65 половин година , наистина колата се уби , но на 2ра имаше супер сила и аз НЗ що , в София се кара предимно на първа и втора с тоя диф , на първа правех 70 , втора 130 приблизително с getrag 250 , става за каране ако имаш по-спокоен стил , иначе с 3.45 ме кефеше най-много , в момента слагам 3.07 ще видя как ще е с него
I'm slowly drifting


- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...
(bubsa) написа:s_kolev написа:(bubsa) написа:4.10 си е оптималния варянт за Ис-а.....изпитано!
Много е странно до какъв разход може да се докара тогава тоя малък моторПо-добре да бях карал В8.
![]()
не съм съгласен, градско се търпи, но извънградско е ужас. За 400 метра трябва да и вкарваш 4та
. При мен след като смених дифа започна и да се върти по - трудно на 1ва и 2ра спрямо 3.45, обяснявам си го с по - ниските обороти на колелата, 3та пък хем има достатъчно сили да превърти колелетата хем няма поуар да ги задържи на и извън границата на сцепление (може би с по - висока скорост ще стане, но с над 80км/ч с тоя отворен диф, последния път не свърши добре
![]()
![]()
)
п.с. за разхода съм напълно съгласен
Моят ИС не си искаше гумитес 4.10и пързалях на 3-та доста успешно
А на 2-ра се пързаляше на прекъсвач на завои в които заглъхваше преди
![]()
Много ме е яд,че го съсипах![]()
А извънградско е гадно само на магистрала ако бързаш много.



- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...
Вземи си от 318тдс той е 2.79 и ще ти е доста дълаг,с него няма да ти е нужно да сменяш нищо,защото си е малко прасе!
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...
''3.45 е най- добрия вариан аз съм го пробвал , с маховик и съединител за м 40 без клима , главата иса се взима с 3 - 3,5 десети ,зглобява се с стандартна гарнитура , позваш спортен филтър но панелен иначе глъхне като изпълниш 2-ра и минеш на трета.
плюсовете са върви значително повече от 20-ка дори може да се мери с издухана или садена 28-ца за разхода може другите само да си мечтаят дрифта е супер и продължава и на 3-та като можеш да си припомпваш гаста и да кривиш задницата до границата на завъртане
Минусите обаче са повече - забравяш за клима особенно на място колата не може да закрепи обороти , возиш себе си и най-много още някой но под 100 кила -иначе колата буквално умира също и от продължително изкачване ,съед. умира за около 10-15 хил. (щупи се , пробвал съм LUK) но имай предвид че до 100 при равен път падаш на 7,5 , 8 секунди което е доста в сравнение с 10,5 при ново състояние на ис-а
става за кола дето се кара веднъж в седмицата а идеята на ис-а е да е евридейка , като модификации не е скапо с изключение на шпера 3,15 м3 е30
а ако ще си караш колата 2 пъти в седмицата по добре си купи някоя одушена 20-ка те и без това са по евтини от ис
плюсовете са върви значително повече от 20-ка дори може да се мери с издухана или садена 28-ца за разхода може другите само да си мечтаят дрифта е супер и продължава и на 3-та като можеш да си припомпваш гаста и да кривиш задницата до границата на завъртане

Минусите обаче са повече - забравяш за клима особенно на място колата не може да закрепи обороти , возиш себе си и най-много още някой но под 100 кила -иначе колата буквално умира също и от продължително изкачване ,съед. умира за около 10-15 хил. (щупи се , пробвал съм LUK) но имай предвид че до 100 при равен път падаш на 7,5 , 8 секунди което е доста в сравнение с 10,5 при ново състояние на ис-а
става за кола дето се кара веднъж в седмицата а идеята на ис-а е да е евридейка , като модификации не е скапо с изключение на шпера 3,15 м3 е30
а ако ще си караш колата 2 пъти в седмицата по добре си купи някоя одушена 20-ка те и без това са по евтини от ис

Последна промяна philio на 26 Юни 2011, 13:02, променена общо 1 път
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...
Много ще ми е интересно с 3.15 как ще изпревариш 20-ка на 400-500 метра,че и повече
(независимо от другите жокери)
А за дрифт на 3-та
може,но с 13-ки по телове.

А за дрифт на 3-та

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Диф от Е36 дизел на Е36 бензин...
(bubsa) написа:Много ще ми е интересно с 3.15 как ще изпревариш 20-ка на 400-500 метра,че и повече(независимо от другите жокери)
А за дрифт на 3-таможе,но с 13-ки по телове.
Недей че ще дойде колегата с 2.65 и 160 коньовата ИС-ка ще му направи един Икарус





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани