Врътките за регулиране на фарове и осветлението на таблото

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 335i 2008

Врътките за регулиране на фарове и осветлението на таблото

Мнение от bweenie » 23 Юни 2011, 2:03

Здравейте колеги. Проблема е следния. Днес си играх с регулирането на фаровете нагоре и надолу от врътката в ляво до волана и нещо я натиснах и тя влезе навътре. След това реших да видя да не би самото правоъгълно капаче да е счупено и натиснах и другото до него за регулиране на светлината на таблото. Само че и то влезе навътре. Опитах се да ги извадя и да ги вкарам пак, обаче не могат да излязат навън. Въпроса ми е как се маха целия този панел на който се държат двете капачета защото с дърпане не стана.


Eто за това става въпрос ако не съм обяснил както трябва:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Врътките за регулиране на фарове и осветлението на таблото

Мнение от anton mutafchiev » 23 Юни 2011, 2:28

трябва да е на щипчици по края леко с една отверка по края напъни трябва да излезе

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Врътките за регулиране на фарове и осветлението на таблото

Мнение от JOGI » 23 Юни 2011, 4:38

сваляш кората отдолу и това е

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 11.06.2007

Re: Врътките за регулиране на фарове и осветлението на таблото

Мнение от hiustan » 24 Юни 2011, 13:42

Сваляш конзолата на парното и от там също се достъпват и става бързо, един винт от долу и след това с отверка забираш и внимаваш да не се счупат щипките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 335i 2008

Re: Врътките за регулиране на фарове и осветлението на таблото

Мнение от bweenie » 24 Юни 2011, 16:45

JOGI написа:сваляш кората отдолу и това е




Колега мерси, :yes: цялата работа е да се свали кората под волана и после е на един винт.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook