Моля помогнете в избора на БМВ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 28 Фев 2006, 21:05

Пепинко написа:Използвам тази тема, за да не пускам нова :D Понеже и аз си търся подобно BMW, искам да попитам няколко въпроса...
1. Нормално ли е като се запуши ауспуха с ръка колата леко да започва да глъхне и да се образува черен пръстен по ръката ми? Не е ли редно да създава напражение и да ти блъска ръката навън, или това е за по-големите двигатели?
2. Също така...как мога да разбера дали рейката е читава...къде точно трябва да гледам за течове?
3. На колко оборота е нормално да се включва прекъсвача?
4. Какви са нормалните обороти на празен ход на колата...има ли разлика между различните двигатели?
5. Прочетох, че пушекът не трябва да е бял или син...Ако колата има газ сега е нормално да има точно бял пушек и той е от конденза...какъв трябва да бъде той?
6. Понеже още не разбирам много от двигателите... как мога да ги позная (дали са с верига или с ремък...) и разликата между 316 и 318
7. Каква е нормалната компресия на двигателя?

Предварително блегодаря за отговорите! Още съм новичък...пробвах с търсачката да видя нещо от това, но не се справих много добре, ако има проблем, сори, ще се науча ;)


; Най-очевадните разлики между М 40 и М 43 ги писахме наскоро в една тема - "Верига или каиш" - нещо подобно. Намери я. ;)
Относно "пушеците" - въобще не се впечатлявай толкова. Винаги си личи ако колата гори масло - отзад се носи синкав облак и смърди доста особено. А белия пушек е нормален за студа, тук няма как да прецениш със сигурност че колата ти "гори" антифриз. Докато не стане по-топло. :lol:
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 28 Фев 2006, 21:27

161000 за 94г. кола сам 99% сигурен че не са реални още повече че е слагана газова но това не е наи важното ако сичко друго е ок да не ти дреме

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 01 Мар 2006, 15:15

Пепинко написа:;)

Всъщност много добре попита просто се попзабавлявах извинявай >>>>>>>Пушека да не те притеснява нормално като я запалиш самата кондензация от гърнето и налепналите сажди вътре се получава понякога подобно нещо успех
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 07 Мар 2006, 13:25

BAYRON написа:
Пепинко написа:;)

Всъщност много добре попита просто се попзабавлявах извинявай >>>>>>>Пушека да не те притеснява нормално като я запалиш самата кондензация от гърнето и налепналите сажди вътре се получава понякога подобно нещо успех

Само че, като загрее би трябвало да спре да пуши :roll:
_!_

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 30.12.2005
Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария

Мнение от bavareza » 07 Мар 2006, 17:45

Не е зле да се премахне катализатора /ако има такъв/, почти винаги е задръстен със сажди, които се натрупват и преди него, а част от тоя нагар се връща и там където не трябва. Белият дим говори за това. После с течение на времето колата ще се "продуха" сама и димът ще изчезне. :lol: Моят беше нещо страшно, все едно кюмбе изтърсих. :mhihi:
Говоря за топлото време, при студено време не ми е ясно как ще изчезне пушека отзад? :?: :lol:
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook