За верига ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 15.02.2006

Мнение от _KKK_ » 16 Фев 2006, 19:07

Eми не ми е точно сащото ........ значи като е топла загаса и след тва веднага завърта пали вернага,а като я оставя 10 мин и след тва завърта пак пали но малко повече треа да задържа да речем 4-5 секунди .....
Луд

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 16 Фев 2006, 20:45

_KKK_ написа:Eми не ми е точно сащото ........ значи като е топла загаса и след тва веднага завърта пали вернага,а като я оставя 10 мин и след тва завърта пак пали но малко повече треа да задържа да речем 4-5 секунди .....
4-5 секунди или 4-5 завъртания на стартера, все едно...
За мен е веригата колега!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 16 Фев 2006, 23:06

ICE написа:
_KKK_ написа:Eми не ми е точно сащото ........ значи като е топла загаса и след тва веднага завърта пали вернага,а като я оставя 10 мин и след тва завърта пак пали но малко повече треа да задържа да речем 4-5 секунди .....
4-5 секунди или 4-5 завъртания на стартера, все едно...
За мен е веригата колега!
:yes: верига 100%

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 15.02.2006

Мнение от _KKK_ » 17 Фев 2006, 0:41

ДА
Луд

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 17 Фев 2006, 1:47

имах такъв проблем и бях при супердизел(не палеше топла)0.оправиха го,но казаха че когато пак се появи вече няма да могат да направят нищо и ще трябва да сменя веригата.колата е на 215 000.
недейте да прекалявате с карането с верига за смяна.аз бях прекалил на другата тдска и отиде мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 17 Фев 2006, 17:08

В случай на съмнение ми казаха, че било добре преди да се търсят веригите, да се тества и електронния блок за управление - понякога давал грешки, които могат да се чистят и колата се оправя.
А при мен ако не е верига, питам се, как така ще ми дава 7 градуса разлика центровката при работещ мотор...?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 17 Фев 2006, 20:44

BateValcho написа:В случай на съмнение ми казаха, че било добре преди да се търсят веригите, да се тества и електронния блок за управление - понякога давал грешки, които могат да се чистят и колата се оправя.
А при мен ако не е верига, питам се, как така ще ми дава 7 градуса разлика центровката при работещ мотор...?
ВЕ РИ ГАААААААААААА :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 17 Фев 2006, 20:45

BateValcho написа:В случай на съмнение ми казаха, че било добре преди да се търсят веригите, да се тества и електронния блок за управление - понякога давал грешки, които могат да се чистят и колата се оправя.
А при мен ако не е верига, питам се, как така ще ми дава 7 градуса разлика центровката при работещ мотор...?
ВЕ РИ ГАААААААААААА :yes: няма начин от друго да ти мени центровката :idea:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 18 Фев 2006, 2:40

да не пускам нова тема да си питам и аз ... имам чуството че като ми загрее върти 1-2 сек повече за да запали от колко като е студена ... тогава пали от раз ... става въпрос за малката печка

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 15.02.2006

Мнение от _KKK_ » 18 Фев 2006, 2:47

bam-bam написа:да не пускам нова тема да си питам и аз ... имам чуството че като ми загрее върти 1-2 сек повече за да запали от колко като е студена ... тогава пали от раз ... става въпрос за малката печка

Виж както е написал kosio-svoge в темата ...".ВАЖНО!!!Трудно палене на ТДС! " мисля че тва ти е проблема с цедката !!!
Луд

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Електроника на ГНП

Мнение от BateValcho » 07 Мар 2006, 11:25

shnitzera, казваш, че при мен е верига, но аз като Тома-неверни отидох в Камор ауто за диагностика. Значи, като обслужване - точно. Само дето почаках 10-тина минути да ми вземат поръчка, но все пак - не сме в Бързо хранене или Мак Доналдс...
Та, след 1 1/2 часа ми върнаха колата и казаха, че съм имал проблеми с елекнронния блок (приемчека каза "плочка") за управление на гориво-нагнетателната помпа. За ангренажна верига даже не стана въпрос. Е, това си е направо шах с пешката... Сега какво да правя, дали да не ида на още едно място, че да ми кажат, че задна лява ми е пренапомпана. Впрочем тази "плочка" можело да я подменят в Супер дизел, познай за колко? Само 1000 лв. Мерси!
Някой знае ли повече за електрониката на горивната помпа?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook