ABS-проблем Е-36 М43
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
ABS-проблем Е-36 М43
проблема е такъв че смених барабаните с дискове на които няма датчик за АБС-а и сега тои не работи а и нещто неспират задните.питането ми е ; има ли начин да излъжа АБС-а или някак да поставя датчиците
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: ABS-проблем Е-36 М43
за спирането може да е от тва че колите с дискови спирачки отзад са с друг абс който от него до отзад вървят две тръбички отделни за сяка гума а при барабаните е една и се разделя а другия вариянт е че неси обезвъздушил добре системата
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: ABS-проблем Е-36 М43
А като е минал към дискове, цилиндърчетата на спирачните апарати дали нямат по-голям дебит 

- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: ABS-проблем Е-36 М43
за цилиндърчетата незнам ама за помпата може и дае по голяма
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: ABS-проблем Е-36 М43
anton mutafchiev написа:за цилиндърчетата незнам ама за помпата може и дае по голяма
Помпите са еднакви до 328 включително ....
АБС модулите са взаимозаменяеми (единия тип се води - "repair kit" ,но няма значение ...).
Това което трябва да се съобрази е самия модул да бъде с два канала - съответно за лява задно и дясно задно колело (ако сегашния не е такъв ....). Въпреки , че щом си бил с барабани почти сигурно е , че канала е един и АБС-а е за един канал от зад .... Също и компютъра на АБС-а да е правилния за съответния тип модул .... Ако модула е с два канала за от зад , просто мини още веднъж и обезвъздуши .... Ако си мислиш , че със една обиколка на пробките , ще ти дойдат спирачките , много се лъжеш .... Аз обезвъздушавах 4 пъти докато спирачките си дойдоха на мястото ...
Щом се сваля някакъв модул от спирачната система (без значение какво точно ) се нарушава херметичността й и системата дръпва стабилно въздух .... Тогава обезвъздушаването отнема няколко цикъла , за да се получи добър резултат ....
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани