схема на свързване на електрически огледала?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

схема на свързване на електрически огледала?

Мнение от © » 05 Фев 2006, 19:26

Скоро взех електрически огледала на ФК. Техните "моторчета" работят така - четири кабела условно ги отбелязвам с 1,2,3,4

1 минус ,4 плюс - огледалото се премества нагоре
1 плюс, 4 минус - огледалото се премества надолу
3 минус, 2 плюс - огледалото се премества наляво
3 плюс, 2 минус - огледалото се премества надясно

Въпросът ми е дали оргиналното управление на електрическите огледала на Е36 може да прави посочените комбинации? И ако може евентуално някаква информация за това кой цвят кабел на какво отговаря?

Сигурно ще го открия и сам но при тези температури на вън не мога да се добера до колата ... :help:


Всякаква информация е добре дошла. Предварително благодаря.
Ако не може ще трябва да връщам оргиналните моторчета в тези огледала, което ще е жалко
Последна промяна © на 05 Фев 2006, 23:44, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 05 Фев 2006, 19:41

Точно така работят и оригиналните.Обаче кой цвят кабел с кой работи
трябва да установиш с мултицета :roll: Аз ги знаех,но мина доста време
и сега не мога да си спомня.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 05 Фев 2006, 20:18

bmwdriver написа:Точно така работят и оригиналните.Обаче кой цвят кабел с кой работи
трябва да установиш с мултицета :roll: Аз ги знаех,но мина доста време
и сега не мога да си спомня.
ша ти дам едни да се потсетиш тез дни ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 05 Фев 2006, 22:10

bmwdriver написа:Точно така работят и оригиналните.

значи има надежда да станат :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 05 Фев 2006, 23:32

Не само,че има надежда,а ще станат със сигурност ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 09 Фев 2006, 0:23

Със сигурност не трябва да връзваш по 2 кабела на едно.2-та са + и -
за нагоре/надолу като се обръща поляритета.Другите 2 са наляво/надясно.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 09 Фев 2006, 11:26

Я вземи си го нарисувай за да ти стане по ясно ... и проследи жиците към моторчетата за да знаеш все пак ко връзваш :D
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Фев 2006, 13:09

още не съм се оправил и изглежда няма да станат :help:
оргиналното управление работи само с оргиналните моторчета, които далеч не са толкова просто устроени колкото тези на ФК с четири кабела

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook