Парното отказа да топли...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 27 Яну 2006, 17:14

термостата просто отваря и затваря веригата за опхлаждане, когато е затворен върти в един затворен кръг водата, докато колата не загрее, когато колата стигне нормална работна температура, той отваря и веригата става цяла и започва да минава през радиатора за охлаждане
не знам дали ти го обясних добре
нищо не ебава, но не е хубаво рязка промяна в работната температура на двигателя, т.е. да се качва бързо и да пада рязко, това оказва влияние върху главата на мотора и др. такива
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 27 Яну 2006, 17:58

dr-who написа:малко ми е странно, до сега не съм виждал е36 на което не можеш да си пуснеш да ти духа в теб топло :roll:

И на мен ми е странно защо така са го направили :roll:
Ако някой знае защо така е направено,моля да ме светне по въпроса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 27 Яну 2006, 17:59

dr-who написа:малко ми е странно, до сега не съм виждал е36 на което не можеш да си пуснеш да ти духа в теб топло :roll:

И на мен ми е странно защо така са го направили :roll:
Ако някой знае защо така е направено,моля да ме светне по въпроса

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 27.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46

Мнение от Gri » 27 Яну 2006, 20:46

///sasho написа:А мойто духа топло само в краката и в стъклата , има ли начин да духа топло и дирекно от пред ? :help: :help: :help: :help:

Фабрично е така. Направено е за да ти духа свеж въздух в лицето докато в колата е жега (примерно за да не заспиш). Много е удобно. а по-удобното е, че не знам в кой следващ модел се появява копче или врътка до всяка духалка, за да си определяш сам дали да духа топло или студено.
Писано е във форума по този въпрос

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 28 Яну 2006, 11:37

Благодаря за инфото :D

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: plovdiv

д

Мнение от ferre_79 » 08 Фев 2006, 10:38

[ако имаш слаган допалнително климатик няма да ти духа срещу теб никога

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 08 Фев 2006, 11:45

Аз не съм виждал кола без фабричен климатик, на която можеш да пуснеш горещ въздух през централния отвор... 8)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 09 Фев 2006, 0:00

Leon написа:Аз не съм виждал кола без фабричен климатик, на която можеш да пуснеш горещ въздух през централния отвор... 8)

Моята не е с фабричен и можеш да пуснеш топъл въздух от всякъде ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 09 Фев 2006, 12:15

Да, може защото й е сложен климатроник и са преправени изцяло въздуховодите и клапите. Ама преди това не е можело. Това имах предвид. Ако просто боднеш климатика, без да преправиш всичко - пак няма да стане :winky:
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Мнение от verdano » 09 Фев 2006, 19:31

Да не отварям и аз нова тема.Моята 316 загрява само ако не работи парното и ако карам нормално.Стигне ли 120 и на горе започва да истива.Ако въобще загрее е само за няколко минути и след това пак истива.Някакви идеи? Скоро пътувах на 385км от Варна през целия път ту загрява ту истива.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Фев 2006, 21:00

Leon написа:Аз не съм виждал кола без фабричен климатик, на която можеш да пуснеш горещ въздух през централния отвор... 8)


Aз съм със заводски климатик и мога да си пускам топло през централния отвор :arrow: ти само за Е36 ли говориш :?:

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от perko » 10 Фев 2006, 11:11

на моето, температурата на въздуха отпред се променя от една друга врътка ,която е точно под централната духалка, наляво студенмо, надясно топло, незнам защо така са го измилили.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 10 Фев 2006, 11:36

Penchev написа:
Leon написа:Аз не съм виждал кола без фабричен климатик, на която можеш да пуснеш горещ въздух през централния отвор... 8)

Aз съм със заводски климатик и мога да си пускам топло през централния отвор :arrow: ти само за Е36 ли говориш :?:
Георги Пенчев


Явно проблема е в моето изречение... Когато колата си има фабричен климатик, можеш да пускаш всичко от централния отвор, без морски млекопитаещи ;) Ако е слаган допълнително трябва да се преправят въздуховодите, за да можеш да пускаш горещ въздух. Иначе си кара по дифолт. Надявам се,че сега се изясних 8)
Never mistake motion for action...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook