Спря да пали.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Спря да пали.

Мнение от KUM4o » 05 Мар 2011, 2:43

Здравейте!
Преди 4 дни паркирах пред блока ми и вчера ,когато исках да я запаля върти на стартер и няма никой.Напоследък като я запаля студена оборотите са и много ниски ,но това го отдавам на изхабения акумулатор ,но като загрее е бомба.Колата има газ ,но никога не ми е правила проблем.Пробвах да запаля на бензин ,само си върти ,пробвах и на газ и там същото.Отначало си помислих да не би да е бензиновата помпа ,но ако е тя на газ би трябвало да запали.Сега си мисля да не са кабелите или бубините.Мотора е М40 1.6 .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Спря да пали.

Мнение от dobromir » 05 Мар 2011, 2:46

Колега само да те питам нали уш акумулатора е зле как върти толкова много ? колата имоболайзер нещо да има

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Спря да пали.

Мнение от KUM4o » 05 Мар 2011, 2:48

Сложих друг акумулатор ,който е зареден.Няма имобилайзер ,няма изгорели бушони.Много мистериозно стана всичко ,тъй като до последно колата палеше от четвърт и никога не е правила номера.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Спря да пали.

Мнение от Делян » 05 Мар 2011, 2:51

Като за начало виж дали дават искра свещите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: Спря да пали.

Мнение от saleen » 05 Мар 2011, 6:26

Не е лошо да си провери датчика на коляновия вал дали работи :dunno:
Никой не мое ма връне на селу!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Спря да пали.

Мнение от KUM4o » 05 Мар 2011, 9:23

Сега проверих дали на свещите има ток и ток си има.Как мога да проверя датчика на колянивия вал дали е в ред?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 2.10.2009

Re: Спря да пали.

Мнение от kkkrisss » 05 Мар 2011, 9:53

а гориво има ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Спря да пали.

Мнение от dobromir » 05 Мар 2011, 12:11

датчкика на коляновия вал освен с друг или да я закачите на диагностика да се види какво ще покаже

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Спря да пали.

Мнение от Делян » 05 Мар 2011, 13:54

Ако е датчика на коляновият вал ще пали, макар и по трудно. Няма да върви добре и ще харчи повече.
Най-лесният вариант е да я закачиш на диагностика. Сигурен ли си, че бензиновата ти попмпа работи? А също и че палиш на газ? Щото тва че си натиснал копчето за обръщане на газ не значи, че палиш на газ.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Спря да пали.

Мнение от vladi_a_i » 05 Мар 2011, 13:58

Скоро така една кола не искаше да запали и се оказа някво реле свързано с газовата и бензина,бяха го свалили с газовата,но го върнаха,че на бензин не искаше грам да запали...каква роля играе не знам.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Спря да пали.

Мнение от KUM4o » 08 Мар 2011, 19:52

Преди малко извадих помпата от резервоара.Когато дам на втори контакт и съм залепил ухо за нея ,няма никакъв звук и не върти изобщо ,нито на втори контакт ,нито когато върти стартера.Гледах за изгорели бушони ,всички са редовни и най-вероятно помпата е причината.Тези дни колата имаше малко по-странно поведения ,имаше моменти ,в които оборотите падаха и не можеше да се изфорсира и най-вероятно това са били признаците на помпата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Спря да пали.

Мнение от Делян » 08 Мар 2011, 20:01

Сменяш и палиш ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Спря да пали.

Мнение от KUM4o » 26 Мар 2011, 20:05

Взех друга помпа.Като закача двете букси дам втори контакт отново неработи.Когато я закача директно към акумулатора на колата започва да си върти.Премерих напрежението на буксата ,която е точно за помпата преди контакт има 4/6 волта ,а като тръгна да паля си подава 12в ,но помпата не почва да върти.Вече се видях в чудо ,нокой знае ли къде може да е проблема?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Спря да пали.

Мнение от metodi80 » 27 Мар 2011, 9:55

KUM4o написа:Премерих напрежението на буксата ,която е точно за помпата преди контакт има 4/6 волта ,а като тръгна да паля си подава 12в ,но помпата не почва да върти.Вече се видях в чудо ,нокой знае ли къде може да е проблема?


Е на буксата има напрежение , пък помпата не върти ?! Пробвал си същата помпа на акумулатора и тя върти .... Нещо на мен не ми се връзва ! Сигурен ли си че мултицета ти е изправен ? Да не те подвежда той нещо .... Пробвай с друг мултицет или с пробна лампа , виж си масата как е ... Ти как мериш напрежението на самата букса , или хващаш масата на купето ? Виж как ти е масата на мотора (при десния тампон на двигателя) .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Спря да пали.

Мнение от KUM4o » 27 Мар 2011, 10:12

Мултицета е верен и напрежението го меря на самата букса като при завъртане на стартера напрежението е над 12в. колкото е акумулатора.За да съм сигурен ,че проблема не е в буксата я отрязах с 10см от кабела и директно на акумулатора и помпата си завъртя без ядове.При втори контакт напрежението в буксата е от сорта на 4/6 волта ,това нормално ли е?А след като завърти стартера напрежението се покачва.Прегледах букса X13 ,която се намира под мокета при шофьора ,но нямаше никакви проблеми там.

Другото интересно е ,че до буксата има 12в ,а след нея на клемите на помпата няма напрежение.

Намерих проблема.Беше прекъсната намотката на едно от релетата.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook