M50B20 без ванос странно тресене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Crazy_jerry
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 4.02.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: ше 32? Compact
- Мечтае да кара: E91 330xD
M50B20 без ванос странно тресене
Здравейте колеги за въпросния мотор е на един приятел колата е закачана на диагностика всичко е в норми и стъпков мотор, сонда, дебитомер, като се запали колата има странно тресене на мотора и мени оборотите мен лично ме съмнява веригата дали не е разтегната и да мени запалването, ако може и вие да си кажете мнението. Благодаря предварително.


- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: M50B20 без ванос странно тресене
на каво гориво кара газ бензин
- Crazy_jerry
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 4.02.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: ше 32? Compact
- Мечтае да кара: E91 330xD
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: M50B20 без ванос странно тресене
Това на загрял или на студен мотор го прави или винаги ?
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: M50B20 без ванос странно тресене
аз имам съшия мотор - не мени обороти видимо от стрелката на оборотомера, но по звука се усеща че ги мени......и скоростния лост трепери и като отворя едната врата.....самата тя се клати доста изразено...просот не работи добре мотора.....
след многократни опити накрая си купи чисто нови 6 бобини и лули и свещи, защото моите бобини на тимно присветкваха....
новите също присветкваха абсолютно по същия начин...но само на тихи обороти, като дигна оборотите искренето изчезва...
след дълги размисли и страсти установих, че сместа не е "стехеометрична" - или богата или бедна....и когато сместа не е правилна тя не може да се възпламени и свеща не може да освободи искрата а самата бобина се разрежда там където има най-малко съпротивление някъде на маса по главата....
ако свалих капака на бобините ще видиш че и твоите бобини искрят по някакъв начин било по-малко или повече...
слагал съм моите на друга кола и не искрят..
всичко идва от сместа........и си мисля за дебитомер....
купих нова ламбда сонда, но.....дебитомера е с първични стойности, в смисъл каквото количество въздух казва компа му вярва и сондата вижда че сместа не е правилна, но може много малко да я променя в много тесни граници.....
като отрежа кабела на сондата към компа, но и оставя подгрева за да меря какво става - самата сонда показва нещо от рода на 1,2-1,3 волта - това е силно обогатена смес..../при условие че работните й стойности са 0-1 волта/.
като закача кабела показва 0,9-0,8....което показва че казва на компа да намали горивото, но не чак толкова за да влезе в граници....
нещо друго на колата и казва че влиза много въздух и че се нуждае от много бензин...а то не е така...
смених няколко дебитомера и все тая...на диагностика всичко е ОК
сега тази седмица ми прстой температурен датчик на въздуха - просто ей така профилактично
сменени са :
бобини лули свещи
регулатор налягане бензин
дебитомер втора употреба
ТПС
датчици на разп и колянов вал
ЕКУ 2 бр.
изолирана е състемата за бензиновите пари
изолирана система за картерните газове
сменени уплътнения колектор да не смуче въздух
ламбда сонда , но в последствие е свалих и си карам без нея, май си ми е по-добре така
друго важно нещо когато е студе и давам газ не тръгва има замисляне 1-2 секунди
топла колата го няма това чак толкова изразено...
при откачен дебитомер студена тръва по-добре...но топла пък не върви както би се искало
или сами дебитомер има някакъв живот или взима осреднени стойности от датчика за темп на въздуха и работят заедно и оттам се бърка по някакъв начин....незнам....
този мотор и другите след него има перфектна запалителна система и просто другото което остава е смесообразуването, което може да влияе на работата на мотора
след многократни опити накрая си купи чисто нови 6 бобини и лули и свещи, защото моите бобини на тимно присветкваха....
новите също присветкваха абсолютно по същия начин...но само на тихи обороти, като дигна оборотите искренето изчезва...
след дълги размисли и страсти установих, че сместа не е "стехеометрична" - или богата или бедна....и когато сместа не е правилна тя не може да се възпламени и свеща не може да освободи искрата а самата бобина се разрежда там където има най-малко съпротивление някъде на маса по главата....
ако свалих капака на бобините ще видиш че и твоите бобини искрят по някакъв начин било по-малко или повече...
слагал съм моите на друга кола и не искрят..
всичко идва от сместа........и си мисля за дебитомер....
купих нова ламбда сонда, но.....дебитомера е с първични стойности, в смисъл каквото количество въздух казва компа му вярва и сондата вижда че сместа не е правилна, но може много малко да я променя в много тесни граници.....
като отрежа кабела на сондата към компа, но и оставя подгрева за да меря какво става - самата сонда показва нещо от рода на 1,2-1,3 волта - това е силно обогатена смес..../при условие че работните й стойности са 0-1 волта/.
като закача кабела показва 0,9-0,8....което показва че казва на компа да намали горивото, но не чак толкова за да влезе в граници....
нещо друго на колата и казва че влиза много въздух и че се нуждае от много бензин...а то не е така...
смених няколко дебитомера и все тая...на диагностика всичко е ОК
сега тази седмица ми прстой температурен датчик на въздуха - просто ей така профилактично
сменени са :
бобини лули свещи
регулатор налягане бензин
дебитомер втора употреба
ТПС
датчици на разп и колянов вал
ЕКУ 2 бр.
изолирана е състемата за бензиновите пари
изолирана система за картерните газове
сменени уплътнения колектор да не смуче въздух
ламбда сонда , но в последствие е свалих и си карам без нея, май си ми е по-добре така
друго важно нещо когато е студе и давам газ не тръгва има замисляне 1-2 секунди
топла колата го няма това чак толкова изразено...
при откачен дебитомер студена тръва по-добре...но топла пък не върви както би се искало
или сами дебитомер има някакъв живот или взима осреднени стойности от датчика за темп на въздуха и работят заедно и оттам се бърка по някакъв начин....незнам....
този мотор и другите след него има перфектна запалителна система и просто другото което остава е смесообразуването, което може да влияе на работата на мотора
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: M50B20 без ванос странно тресене
По-вероятно проблем с някоя от дюзите!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M50B20 без ванос странно тресене
Nukem написа:По-вероятно проблем с някоя от дюзите!
Те за бензиновите мотори инжектори май се наричаха


- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: M50B20 без ванос странно тресене
Тресенето равномерно ли е?Ако е,някой цилиндър спира да работи.Провери по ауспуха.Както каза колегата може да е дюза.Провери каква е компресията -има ли разлика м-у цилиндрите и ако има колко е?
- kingstones
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 27.12.2007
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: E 36;320i
- Мечтае да кара: m6
Re: M50B20 без ванос странно тресене
според мен компресия !
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: M50B20 без ванос странно тресене
Добра идея е да се закачи на един газ-анализатор...
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: M50B20 без ванос странно тресене
jorji6i6i написа:след дълги размисли и страсти установих, че сместа не е "стехеометрична" - или богата или бедна....и когато сместа не е правилна тя не може да се възпламени и свеща не може да освободи искрата а самата бобина се разрежда там където има най-малко съпротивление някъде на маса по главата....
Toва е много вярно, макар да звучи невероятно, заради кофти настройки на сместа ми искряха кабелите за свещите (това при Е30) и тресеше много, оправих си сместа и спря да тресе и да искри около мотора.
Никой не мое ма връне на селу!
- ognyan 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i; Е36 318i
Re: M50B20 без ванос странно тресене
saleen написа:jorji6i6i написа:след дълги размисли и страсти установих, че сместа не е "стехеометрична" - или богата или бедна....и когато сместа не е правилна тя не може да се възпламени и свеща не може да освободи искрата а самата бобина се разрежда там където има най-малко съпротивление някъде на маса по главата....
Toва е много вярно, макар да звучи невероятно, заради кофти настройки на сместа ми искряха кабелите за свещите (това при Е30) и тресеше много, оправих си сместа и спря да тресе и да искри около мотора.
С това не съм съгласен.Най-слабото място за разряд е през електродите на свеща. При закачена свещ всяко прехвърчане на искри не от електродите не е нормално. Това за мен е поврвда вече.
???!!!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани