Проблем с паленето. 318 is. m 42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Проблем с паленето. 318 is. m 42

Мнение от ivaka341 » 17 Мар 2011, 21:30

Сyтрин като е студен мотора пали мнго трудно варта стaрTера далго време след което по савсем малко и лека полека от 5 или 6 пат с млко вартене почава да се тресе мотора и запалва.Това се получи след смиaна на двигател .Ако ниакои има идеа.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем с паленето. 318 is. m 42

Мнение от vladi_a_i » 18 Мар 2011, 16:43

Да не сте разменили буксите на температурните датчици..или някой вакум нещо-прегледайте внимателно спрямо друг ИС и вижте къде бъркате.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето. 318 is. m 42

Мнение от ivaka341 » 18 Мар 2011, 19:19

Забравих да напиша топла си пали нормално и си варви нормално.Само като престои вечерта на другиа ден го прави...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.10.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето. 318 is. m 42

Мнение от ivaka341 » 19 Мар 2011, 2:53

смених и свестите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем с паленето. 318 is. m 42

Мнение от ares2 » 19 Мар 2011, 10:34

да не си разменил буксите на датчик коланов и разпределителен?
или температурните какtо спомена колегата горе?.. въпреки че е трудно да объркаш инсталацията...
сигурен ли си че всичко ти е на мястото?
има една системка която помага точно за студения мотор...
един цилиндър с пари от бензина .. в него също се включва едно кабелче от инсталацията? да не сте го пропуснали
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Балтимор
Пол: Мъж
Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет

Re: Проблем с паленето. 318 is. m 42

Мнение от Huffy » 21 Мар 2011, 14:47

Същия проблем го имах и аз , оказа се при мен че е от два гумени маркучета по бензинопровода и двата бяха напукани и като я загася за по-дълго дърпаше бензин назад по системата и после въртиш като алтав докато напълни пак рейката. Когато си я загасил за 1-2 часа няма проблем защото не е успяло да друпне назад. Единия е точно между бензиновия филтър и металния тръбопровод към двигателя. Другия е от металния тръбопровод към рейката , има няма 10-15см обща дължина. Проблема беше че успях да разбера от какво е чак след като започнаха да текат като лейка и да смърди на бензин. Също така има още едно малко маркуче от регулатора на налягане който влиза в колектора и от него може да ти прави същите въртели ( гарантирано съм го изпробвал). Аз съм с М44Б19, но смятам че проблема ти е подобен. Просто ги виж дали са напукани и ги смени, след това трябва да пали само като види ключа :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем с паленето. 318 is. m 42

Мнение от ивчо3 » 21 Мар 2011, 16:49

ivaka341 написа:Сyтрин като е студен мотора пали мнго трудно варта стaрTера далго време след което по савсем малко и лека полека от 5 или 6 пат с млко вартене почава да се тресе мотора и запалва.Това се получи след смиaна на двигател .Ако ниакои има идеа.

На мене ми направи този номер след сваляне на акумулатора за зареждане и след монтажа със затягане на клемите разбира се, върти яко и не пали. Бързах за работа и нямах време да прегледам откъде ми направи тази мизерия. Въртях така може би 10 пъти и накрая с яко тресене и едва едва запали. Никога преди това не е било така. От ауспуха излезе дим и смърдеше на неизгорял бензин, почаках да поработи минута- две на място и подкарах. За 10 км път не загасна, държеше постоянни обороти, само един път за няколко секунди почнаха да играят от 600 до 1000 на празен ход, ускорението си беше перфектно. Като отворих капака за проверка, единият кабел този тънкия към клемата на положителния полюс се оказа толкова хлабав и замърсен, че не знам как изобщо запали.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook