прекъсва в ниските...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
прекъсва в ниските...
Такааа,от скоро изродът,нов номер си измисли
Ето и симптомите
когато колата трябва да "издърпа" на ниски обороти (от 700 до към 15000) и и подам по-рязко газ да подеме,прекъсва очестено и на около 2000 нагоре си върви нормално.Във високите няма никакъв проблем,стига си до прекъсвач,набира кат самолъот
Свещите са сменени преди 2000км-Beru UltraX Platinium,работят идеално
Сменен е горивен филтър,въздушният е като нов.Мислех си,че от горивото (зареждам на OMV),сега му сложих 100октана,върви още по-добре,но проблемът с прекъсването си остана
На място работи без прекъсване,но като го изфорсирам пак в същите обороти го прави
Това е общо взето...Ако имате някакви идеи,добре,ако не тези дни го карам на диагностика да видим кой кого
Моторът е М52Б20








One passion,one car,one life...
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Cobra написа:Кабели на свещи?


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
аз съм със същите свещи ,вземи ги развий и им намали малко разтоянието между електродите щото фабрично не е ок .. като ги сложих и моя М50 правеше така ,но сега вече 3к няма проблеми ..
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Сега като се замисля на старата ми 520 правеше така и след време хвърли помпа.Дано не е това а само някоя грешка в компа.
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
и аз имах този проблем, за пореден път смених ламбда сонда
но ТОМ ме посъветва да сменя с друго ЕКУ което 100% работи
дадоха ми идеи за електронния блок и от там да идва проблем
сега съм с друго ЕКУ и с друга ламбда сонда и нямам вече тези проблеми
но ТОМ ме посъветва да сменя с друго ЕКУ което 100% работи
дадоха ми идеи за електронния блок и от там да идва проблем
сега съм с друго ЕКУ и с друга ламбда сонда и нямам вече тези проблеми

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Благодаря за отговорите на всички
Колата се оправи,но остана едно леко придърпване,което ще се види на диагностиката,като ида
Може би искам повече приемственост от момента когато подам газ до реакцията на шести номер
Предполагам,че проблемът е бил недостика на въздух.При повторно отваряне на въздушния филтър,се оказа далеч по мръсен,отколко предполагах.Тук явно съм подвел и вас
Сложих нов.Освен това,всички свещи,лули,кабели,бубини се провериха на ново;разни масички,кабелчета се притегнаха и почистиха.Последва брутално продухване до червено,един два бърнаута и хоп чудо....колата фръкна отново
Та така....







One passion,one car,one life...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани