Разглобяване на амортисьори ,приличат на Bilstein B6/B8 ???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 19.11.2010
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: IS

Разглобяване на амортисьори ,приличат на Bilstein B6/B8 ???

Мнение от Artad » 13 Мар 2011, 23:07

Здравейте :wave: . Въпроса ми е за два амортисьора приличащи по дебелина на стеблото на моделите Bistein B6/B8, свалени са от Е36 Avus Edition. Доста са ръждясъли,чашките за пружините направо са изгнили т.е. дърти са,което ме навежда на мисълта,че може би наистина са от тая заводска ехтра Bilstein Avus Kit. Проблема в случая са чашките за пружините,"леко" са обрънати и свлечени надолу :mhihi: и под натиска на пружината,ще опират в гумата. Та след баси въведението :shock: ,някой разглобявал ли е такъв амортисьор?На дъното на амортисьора има гайка,възможно ли е да са с външно тяло/корпус ,в които да е поместен патрона и да се отделят? Ще можели въпросния "патрон" да се сложи в друго тяло със здрави чашки? В нета намерих някви снимки,но преди да се опитам да "творя" :lol:,би било редно да се информирам с повече впечетления или било и то предположения.
Снимки на това,което се чуда дали може да стане.
http://driftninjaz.com/blogthis/?p=7
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 19.11.2010
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: IS

Re: Разглобяване на амортисьори ,приличат на Bilstein B6/B8 ???

Мнение от Artad » 14 Мар 2011, 23:08

Не знам до колко темата ще е полезна или интересна за някои колеги,но тъй като това е форум мисля да споделя случая с който аз се сблъсках.И така днес след развиването на гайката в основата и кратко заиграване със стеблото, амортисьора се разглоби на предполагаемите части. Направих няколко снимки за демонстрация на гадното качество от телефона :mhihi: и разбира се на амортисьорите.

[img]C:\Documents%20and%20Settings\Bobo\Desktop\New%20Folder\DSC01121.JPG[/img]
DSC01117.JPG

DSC01118.JPG

DSC01120.JPG


Сега остава да се провери дали от стандартните амортисьори за Е36 може да се използва корпуса за вграждането на въпросните "патрони" в тях. :banghead:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: Разглобяване на амортисьори ,приличат на Bilstein B6/B8 ???

Мнение от SuPeR_FLY » 18 Мар 2011, 9:51

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 19.11.2010
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: IS

Re: Разглобяване на амортисьори ,приличат на Bilstein B6/B8 ???

Мнение от Artad » 19 Мар 2011, 20:11

Благодаря за линка колега :yes: ,определено внесе пояснения как да разглобя стандартния Sachs. Проблем е,че амортисьорите които първоначално разглобих са "обратни" (invertet struts) и вътре в ботуша си имат два водача (некви втулки,не можах да разбера от какъв материал са,магнит не ги лови) да фиксират стеблото в ботуша и се оказа,че не мога да ги ползвам тай като вътрешния диаметър на корпуса на Sachs-a е по-голям от този на Bilstein-a. Има разлика и в дъната на корпусите,едните са вдлъбнати навътре с 1 см,по плитки са,докато Sachs-a е леко изпъкнал в основата. От всичко това май ще трябва втулки да се правят,да се избере от какъв материал да бъдат(все пак ще има триене със стеблото),семеринг с гумено уплътнение за прахоуловител,работния ход на амортисьора трябва да се запази същия някак си ииии модификацийте мнооо стават ,а крайния резултат ще е доста съмнителен :dunno: и при това положение не знам дали да си губя времето. Докато се финансирам :roll: ,ще търпя още вирещата се муцуна като на москвич и лашкане на латвиа :mhihi: .

DSC01154.JPG

DSC01158.JPG

DSC01159.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook