Разглобяване на амортисьори ,приличат на Bilstein B6/B8 ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Разглобяване на амортисьори ,приличат на Bilstein B6/B8 ???
Здравейте
. Въпроса ми е за два амортисьора приличащи по дебелина на стеблото на моделите Bistein B6/B8, свалени са от Е36 Avus Edition. Доста са ръждясъли,чашките за пружините направо са изгнили т.е. дърти са,което ме навежда на мисълта,че може би наистина са от тая заводска ехтра Bilstein Avus Kit. Проблема в случая са чашките за пружините,"леко" са обрънати и свлечени надолу
и под натиска на пружината,ще опират в гумата. Та след баси въведението
,някой разглобявал ли е такъв амортисьор?На дъното на амортисьора има гайка,възможно ли е да са с външно тяло/корпус ,в които да е поместен патрона и да се отделят? Ще можели въпросния "патрон" да се сложи в друго тяло със здрави чашки? В нета намерих някви снимки,но преди да се опитам да "творя"
,би било редно да се информирам с повече впечетления или било и то предположения.
Снимки на това,което се чуда дали може да стане.
http://driftninjaz.com/blogthis/?p=7




Снимки на това,което се чуда дали може да стане.
http://driftninjaz.com/blogthis/?p=7
Re: Разглобяване на амортисьори ,приличат на Bilstein B6/B8 ???
Не знам до колко темата ще е полезна или интересна за някои колеги,но тъй като това е форум мисля да споделя случая с който аз се сблъсках.И така днес след развиването на гайката в основата и кратко заиграване със стеблото, амортисьора се разглоби на предполагаемите части. Направих няколко снимки за демонстрация на гадното качество от телефона
и разбира се на амортисьорите.
[img]C:\Documents%20and%20Settings\Bobo\Desktop\New%20Folder\DSC01121.JPG[/img]
Сега остава да се провери дали от стандартните амортисьори за Е36 може да се използва корпуса за вграждането на въпросните "патрони" в тях.

[img]C:\Documents%20and%20Settings\Bobo\Desktop\New%20Folder\DSC01121.JPG[/img]
Сега остава да се провери дали от стандартните амортисьори за Е36 може да се използва корпуса за вграждането на въпросните "патрони" в тях.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Разглобяване на амортисьори ,приличат на Bilstein B6/B8 ???
Благодаря за линка колега
,определено внесе пояснения как да разглобя стандартния Sachs. Проблем е,че амортисьорите които първоначално разглобих са "обратни" (invertet struts) и вътре в ботуша си имат два водача (некви втулки,не можах да разбера от какъв материал са,магнит не ги лови) да фиксират стеблото в ботуша и се оказа,че не мога да ги ползвам тай като вътрешния диаметър на корпуса на Sachs-a е по-голям от този на Bilstein-a. Има разлика и в дъната на корпусите,едните са вдлъбнати навътре с 1 см,по плитки са,докато Sachs-a е леко изпъкнал в основата. От всичко това май ще трябва втулки да се правят,да се избере от какъв материал да бъдат(все пак ще има триене със стеблото),семеринг с гумено уплътнение за прахоуловител,работния ход на амортисьора трябва да се запази същия някак си ииии модификацийте мнооо стават ,а крайния резултат ще е доста съмнителен
и при това положение не знам дали да си губя времето. Докато се финансирам
,ще търпя още вирещата се муцуна като на москвич и лашкане на латвиа
.




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани