Какво е виското??
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact
Какво е виското??


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
да върти перката и да охлажда

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- sani
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 ti Compact
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
повечето стари модели на БМВ нямат ел. перка,а перката почва да се върти при определено загряване на вала ,на който е закачена перката с виското и вътре във виското има силиконово масло с една пластина,който при нагряване завъртат перката 

ТДС - Турбо Див Селянин
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
BayHoy написа:абе да ви попитам как мога да си оправя перката защото като запаля се включва веднага а не като загрее
на БМВ-та се върти постоянно,но на различни степени на сила определящи се от виското

ТДС - Турбо Див Селянин
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
BayHoy написа:абе да ви попитам как мога да си оправя перката защото като запаля се включва веднага а не като загрее
По принцип виското се включва за около половин минута когато палиш студен двг. и след това спира т.е. перката се върти но можеш да я спреш с ръката но не е много за предоръчване



- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
dinozab написа:BayHoy написа:абе да ви попитам как мога да си оправя перката защото като запаля се включва веднага а не като загрее
По принцип виското се включва за около половин минута когато палиш студен двг. и след това спира т.е. перката се върти но можеш да я спреш с ръката но не е много за предоръчване![]()
![]()
А на топъл двг. трябва стрелката за темп. да ти подмине с една идея срадата за да се включи виското.
няма такова нещо, тва за което пита човека се нарича вискозитетен съединител, направен е от алуминий (главно) и работи на принципа на топлинното разширяване - закачен е неподвижно към перката и се върти заедно с нея, закачен е и на вала с гайка (ако не се лъжа) но не е затегнат и се върти леко (и може да се спре с ръка) когато двигателя загрява, температурата се предава на виското, то от своя страна се разширява, колкото повече се разширява - толкова повече се увеличават натисковите сили върху въртящата се част от мотора (се едно гайката се затяга) и виското почва да се върти все по силно и по-силно докато накрая започне да се върти с оборотите на двигателя (се едно е заварен), не знам до каква температура трябва да се загрее за да започне да се върти наистина с оборотите на мотора - доколкото знам при нормалните работни температури (около 90 градуса) оборотите на виското са доста по ниски от тия на двигателя....
с една дума виското си работи дори когато е студено и си саморегулира оборотите... а след време поради всичкото това триене се износва и трябва да се сменя... през няколко десетки (или хиляди) км

- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
dinozab написа:BayHoy написа:абе да ви попитам как мога да си оправя перката защото като запаля се включва веднага а не като загрее
По принцип виското се включва за около половин минута когато палиш студен двг. и след това спира т.е. перката се върти но можеш да я спреш с ръката но не е много за предоръчване![]()
![]()
А на топъл двг. трябва стрелката за темп. да ти подмине с една идея срадата за да се включи виското.
няма такова нещо, тва за което пита човека се нарича вискозитетен съединител, направен е от алуминий (главно) и работи на принципа на топлинното разширяване - закачен е неподвижно към перката и се върти заедно с нея, закачен е и на вала с гайка (ако не се лъжа) но не е затегнат и се върти леко (и може да се спре с ръка) когато двигателя загрява, температурата се предава на виското, то от своя страна се разширява, колкото повече се разширява - толкова повече се увеличават натисковите сили върху въртящата се част от мотора (се едно гайката се затяга) и виското почва да се върти все по силно и по-силно докато накрая започне да се върти с оборотите на двигателя (се едно е заварен), не знам до каква температура трябва да се загрее за да започне да се върти наистина с оборотите на мотора - доколкото знам при нормалните работни температури (около 90 градуса) оборотите на виското са доста по ниски от тия на двигателя....
с една дума виското си работи дори когато е студено и си саморегулира оборотите... а след време поради всичкото това триене се износва и трябва да се сменя... през няколко десетки (или хиляди) км

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
lowdriver написа:Че новите да не са с ел. перка?!
Мойто е с ел. перка

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Има и с виско и с ел.перка на Виктор(газззар) е с виско а и двете коли са правени в един завод в Regensberg.

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
DEFLEPPARD написа:dinozab написа:BayHoy написа:абе да ви попитам как мога да си оправя перката защото като запаля се включва веднага а не като загрее
По принцип виското се включва за около половин минута когато палиш студен двг. и след това спира т.е. перката се върти но можеш да я спреш с ръката но не е много за предоръчване![]()
![]()
А на топъл двг. трябва стрелката за темп. да ти подмине с една идея срадата за да се включи виското.
няма такова нещо, тва за което пита човека се нарича вискозитетен съединител, направен е от алуминий (главно) и работи на принципа на топлинното разширяване - закачен е неподвижно към перката и се върти заедно с нея, закачен е и на вала с гайка (ако не се лъжа) но не е затегнат и се върти леко (и може да се спре с ръка) когато двигателя загрява, температурата се предава на виското, то от своя страна се разширява, колкото повече се разширява - толкова повече се увеличават натисковите сили върху въртящата се част от мотора (се едно гайката се затяга) и виското почва да се върти все по силно и по-силно докато накрая започне да се върти с оборотите на двигателя (се едно е заварен), не знам до каква температура трябва да се загрее за да започне да се върти наистина с оборотите на мотора - доколкото знам при нормалните работни температури (около 90 градуса) оборотите на виското са доста по ниски от тия на двигателя....
с една дума виското си работи дори когато е студено и си саморегулира оборотите... а след време поради всичкото това триене се износва и трябва да се сменя... през няколко десетки (или хиляди) км
Е то не е ли същото

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани