Отвор на диф-шпер
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Отвор на диф-шпер
Здравейте,
1.Купих си шпер 3.45. При почистването видях малък отвор(дупчица) който ако обърна дифа потича масло.
Това фабрично ли е или аз съм направил нещо с чистенето.Прилагам снимки:
http://picbg.net/u/24706/36758/533276.jpg
http://picbg.net/u/24706/36758/533275.jpg
2.Изчетох доста теми за шперовете и маслата но не намерих инфо дали някой е ползвал това:
MOTUL Gear FF Competition 75W-140
MOTUL Gear FF Competition 75W-140
100% биосинтетично естерно масло за състезателни трансмисии. Подходящо за синхронизирани и несинхронизирани, dog-box и секвенциални скоростни
кутии, със или без вградени шпер-диференциали, хипоидни предавки, раздатъчни кутии работещи при екстремален товар и ниски обороти или умерен
товар и много високи обороти. Използва се във всякакви видове автомобилни състезания. Изключителна температурна устойчивост, 0% загуба на
вискозитет (0% SHEAR LOSS), притежава противопенни и антикорозионни свойства. Отлична течливост при ниски температури (до -45 градуса) и
стабилен вискозитет при температури до 200 градуса. Намалява шума и вибрациите, улеснява включването на предавките.
Стандарти: API GL5+ - надвишава всички съществуващи стандарти
Сертифицирано за: Mugen 24h, Le Mans 24h, Japan GT, Hewland, X-Track
Motul от 50.06 лв.
1.Купих си шпер 3.45. При почистването видях малък отвор(дупчица) който ако обърна дифа потича масло.
Това фабрично ли е или аз съм направил нещо с чистенето.Прилагам снимки:
http://picbg.net/u/24706/36758/533276.jpg
http://picbg.net/u/24706/36758/533275.jpg
2.Изчетох доста теми за шперовете и маслата но не намерих инфо дали някой е ползвал това:
MOTUL Gear FF Competition 75W-140
MOTUL Gear FF Competition 75W-140
100% биосинтетично естерно масло за състезателни трансмисии. Подходящо за синхронизирани и несинхронизирани, dog-box и секвенциални скоростни
кутии, със или без вградени шпер-диференциали, хипоидни предавки, раздатъчни кутии работещи при екстремален товар и ниски обороти или умерен
товар и много високи обороти. Използва се във всякакви видове автомобилни състезания. Изключителна температурна устойчивост, 0% загуба на
вискозитет (0% SHEAR LOSS), притежава противопенни и антикорозионни свойства. Отлична течливост при ниски температури (до -45 градуса) и
стабилен вискозитет при температури до 200 градуса. Намалява шума и вибрациите, улеснява включването на предавките.
Стандарти: API GL5+ - надвишава всички съществуващи стандарти
Сертифицирано за: Mugen 24h, Le Mans 24h, Japan GT, Hewland, X-Track
Motul от 50.06 лв.
Ма много ме кефи тази кола!!!










- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Отвор на диф-шпер
Споко, колега, нормална си е дупката
И аз така се бях шашнал, как така новия перфектен диф, който взех изведнъж протече. Аз съм го бил обърнал с отвора надолу и 1/4 от маслото изтекло
Иначе за тоя Motul добри работи съм чувал, но не съм го тествал на шпера


Иначе за тоя Motul добри работи съм чувал, но не съм го тествал на шпера

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани