тайминг на газови инжектори M52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
тайминг на газови инжектори M52
Здравейте, колеги
Може ли някой който има сложен ГИ на М52 да ми каже какви тайминги да използвам за газовите инжектори?
Може ли някой който има сложен ГИ на М52 да ми каже какви тайминги да използвам за газовите инжектори?
Re: тайминг на газови инжектори M52
колега даи пурво да видим какъв газов инйекцион слагаш а газови инйектоти под 2 мили секунди нчма да намериш а и не ти трчбват относително е какво 6те е времето на газовите инжектори според налчгането на гаста и тн кажи какво по конкретно си намислил да правиш за да мога да помагам
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: тайминг на газови инжектори M52
аз преди седмица бях пуснал тема със съшия въпрос. Скоро ги гледах времената, 2.5 мили секунди са на празен ход при загрял мотор на бензин за М52Б20. Ако ще слагаш газ при тия времена задължителни ще трябва да сложиш 1.5Ома бубинки и поне 2мм дюзи, за да може да се храни добре мотора. Аз съм с такъв сетъп на газта и смея да твърдя, че върви малко по-добре отколкото на бензин.
Таймингите на газта ще ти зависят много от сетъпа, който ти описах по-горе, а именно: налягане на изпарителя, диаметър на дюзите и съпротивление на бубунките (За М52 тези стойности са: диаметър на дюзите - 2мм, съпротивление 1,5Ома, а налягането да е по-вискоко).
Трява да се стрмиш да докараш следното нещо. Да кажем че караш на 4та с 80 при константно натиснат педал на газта, така че като гледаш времената да не се променят, а да седят примерно около една стйонст, да кажем 3.5мс на бензин. Като обърнеш на газ без да пускаш газта, трябва БЕНЗИНОВИТЕ времена да се запазят. Ако не се запазят това означава, че компа ти регулира, тоест на газ не върви както трябва (опитва се да коригира сместа, на база показания от ламбда сондата и вдига или съответно сваля времената). Трябва като обръщаш на газ-бензин-газ-бензи-газ..... и БЕНЗИНОВИТЕ времена да не се променят съществено. Не знам дали ме разбра, ако не ще се опитам да поясня.......
Таймингите на газта ще ти зависят много от сетъпа, който ти описах по-горе, а именно: налягане на изпарителя, диаметър на дюзите и съпротивление на бубунките (За М52 тези стойности са: диаметър на дюзите - 2мм, съпротивление 1,5Ома, а налягането да е по-вискоко).
Трява да се стрмиш да докараш следното нещо. Да кажем че караш на 4та с 80 при константно натиснат педал на газта, така че като гледаш времената да не се променят, а да седят примерно около една стйонст, да кажем 3.5мс на бензин. Като обърнеш на газ без да пускаш газта, трябва БЕНЗИНОВИТЕ времена да се запазят. Ако не се запазят това означава, че компа ти регулира, тоест на газ не върви както трябва (опитва се да коригира сместа, на база показания от ламбда сондата и вдига или съответно сваля времената). Трябва като обръщаш на газ-бензин-газ-бензи-газ..... и БЕНЗИНОВИТЕ времена да не се променят съществено. Не знам дали ме разбра, ако не ще се опитам да поясня.......
- jazza77
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: гр.Своге
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 I 1.8 M43
- Мечтае да кара: M-Power
- Детайли за колата: БМВ- радостта от шофирането !
Re: тайминг на газови инжектори M52
Колега извинявай,че пиша в темата ти,но искам да попитам ако знаете при М43 с ГИ power jet кви требва да са настройките,че ми мени оборотите на газ и като я натисна по сериозно и сменя на бензин
трябва да я закарам да и направят по-качествени настройки ,че нещо се ядосвам вече с тоя ГИ
има един шестограм на изпарителя и като го навих в посока -минус и се пооправи да не клатят оборотите, но явно съм я 'скопил' много и като я натисна след 4500-5000 оборота и сменя на бензин, а и гледам че след последната диагностика на ГИ оня пич я е направил да сменя на газ сигурно след 60 градуса - то си карам повече на бенз
Ще взема да си купя едни кабели за връзка на колата с домашното ПС и сам ще си правя експерименти - защото мисля ,че точно така се получава като я закарам да и правят "центровка"






TURBO
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: тайминг на газови инжектори M52
Jim Beam написа:@BiTurbo с каква газова си?
на едното ми е Брадолини на другата ФОБОС. Бардолинито е пълен боклук, за 6так не става за 4ки бива. Фобоса си е друга бира

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: тайминг на газови инжектори M52
И аз съм чувал само хубави неща за ФОБОСА, особено за сервиза в Плевен.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани