питане за парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
Пол: Мъж
Кара: м40 - ката да плаче
Мечтае да кара: е92

питане за парното

Мнение от surbina87 » 26 Фев 2011, 12:30

колеги значи проблема ми е следния колата е е36 м40 мотор и реших да и сложа гас но си я монтирам сам както и да е значи получи се следното нещо взех вода за изпарителя от маркуча който влиза в клапана на парното но направих веригата по следния начин значи махнах маркуча от клапана и го сложих на входа на изпарителя а от изхода на изпаритела го вкарах пак в клапана така несъм прекъснал никакви връзки просто водата минава през изпаритела и тогава влиза в парното и сега като е така имам парно само след 2000 оборота като работи колата на място духа хладко а преди небеше така та питането ми е дали съм направил правилно връзката че така ми казаха че най добре става но нчма логика да ми намалее парното
Изображение


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.03.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS and E46 318I
Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I

Re: питане за парното

Мнение от ProblemZ » 26 Фев 2011, 12:40

Трябва да си обезвърдушиш,и сигурно да долеееш антифриз
Най - ТочниЯ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
Пол: Мъж
Кара: м40 - ката да плаче
Мечтае да кара: е92

Re: питане за парното

Мнение от surbina87 » 26 Фев 2011, 12:51

и тази опция я направих и пак същата работа
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: питане за парното

Мнение от vladi_a_i » 26 Фев 2011, 14:14

Грешно поставяне,взимаш от там дето близа в радиаторчето и връщаш от там дето връща радиаторчето,та да се получи независима верига на водата спрямо испарителя...и го сложи на по ниско до колкото ти позволява.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
Пол: Мъж
Кара: м40 - ката да плаче
Мечтае да кара: е92

Re: питане за парното

Мнение от surbina87 » 26 Фев 2011, 14:24

така мислех и аз да го направя но майстора ми каза че така е по добре за кръга по добре щяло да топли изпарителя
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: питане за парното

Мнение от anton mutafchiev » 26 Фев 2011, 18:02

оправи си връзката както ти каза колегата и си :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: питане за парното

Мнение от shengi » 26 Фев 2011, 19:37

Изпарителя охлажда антифриза които постъпва в радиаторчето на партното на ниски обороти.На по високи 2000+ антифриза циркулира доста по бързо от колкото примерно на 800об/мин и за това имаш парно над 2000об.Моя съвет то повечето така го правят де.Вземат антифриза от отоплението на дросела под дросела ще видиш каде минават маркучите за водата.Шунтираш дросела да не минава през него вода или го правиш същото като към парното но през отоплението на дроселовата клапа.И така няма да имаш проблеми с парното.Е задължително едно хубаво обезвъздушаване, че иначе ни парно ни газ и може да прегрее в даден момент.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
Пол: Мъж
Кара: м40 - ката да плаче
Мечтае да кара: е92

Re: питане за парното

Мнение от surbina87 » 27 Фев 2011, 8:39

не се бях сетил да зема от дросела много благодаря колега и дано стане след малко отивам да го пробвам
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
Пол: Мъж
Кара: м40 - ката да плаче
Мечтае да кара: е92

Re: питане за парното

Мнение от surbina87 » 27 Фев 2011, 18:47

проблема е решен зех си вода от дросела както каза колегата и сега сичко си е ок благодаря на сички
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: питане за парното

Мнение от vladi_a_i » 27 Фев 2011, 20:49

surbina87 написа:проблема е решен зех си вода от дросела както каза колегата и сега сичко си е ок благодаря на сички

Колега ще споделиш ли ако е удобно разбира се,след като е шунтиран дросела има ли разлика във вървежа,че имаше тема за този дросел и вървежа след това на студена кола и топла как е,това разбира се при твоя м40 има ли положителен ефект.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: гр. Долни Дъбник обл. Плевен
Пол: Мъж
Кара: м40 - ката да плаче
Мечтае да кара: е92

Re: питане за парното

Мнение от surbina87 » 27 Фев 2011, 22:53

еми чесно да ти кажа аз ненамирам разлика но аз сега я карам на гас да видя как ще е че нещо има проблем и незнам от какво е и ще се наложи да търся спецялист да ми каже какво става но немисля че ще има някаква разлика защото аз несъм го шунтирал а просто му добавих изпарителя както го направих първия път през парното само че сега е през дросела
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook