Монтаж на М-Кови Прагове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
Колега това е Цената за бр. Нов във Вари толкова и във Дару!! А иначе преди известно време тук във форума един колега продаваше два комплекта шаблони за М прагове за по 20лв. комплекта!!! Мисля че ако пуснеш тема във Купува ще намериш ако ти трябват!!!
Номенклатурен номер : 51712250003
Описание : BOHRSCHABLON
Ед. цена (с ДДС) : 24.43 BGN
* Вари 2000 ООД си запазва право за промени в цените
Номенклатурен номер : 51712250003
Описание : BOHRSCHABLON
Ед. цена (с ДДС) : 24.43 BGN
* Вари 2000 ООД си запазва право за промени в цените
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
emiche написа:А шаблоните за м-прага и за обикновения пластмасов еднакви ли са?
И от къде могат да се намерят тези шаблони, ако сме си купили прагове 2ра ръка, айде щипките ще ги намерим, ама шаблони от къде??? а и няма ли вариант да се залепят с черен силикон или друго яко лепило, за да не си дупчиме металния праг?
има един силикон, казва се ПОЛИУРИТАНОВ УПЛЪТНИТЕЛ. Той служи точно за това, хваща и държи много добре. Нашите майстори го ползват предимно за лайстни и т.н. има бял, сив и черен цвят, ако искаш пробвай колега


- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
Аз лично имам Оргинални прагове за поставяне и мисля със сигурност да им сложа и силикон защото в тая Държава само със щипките е малко несигурно!!! 

Привет колеги,
Аз имам упътване с картинки и текст на Английски. Оригинално на BMW е, 4-тири страници. Мисля че мога и да ви напиша по колко и какви крепежи ви трябват, ако не занете.
Моята имаше дупки понеже си беше с такива прагове. Практически съвет не мога да ви дам, само този мануал.
Но е принтиран, който му трябва правя копие и прашам по пощата или идвате и ви го давам
В София съм, около Борово
Успех!
Аз имам упътване с картинки и текст на Английски. Оригинално на BMW е, 4-тири страници. Мисля че мога и да ви напиша по колко и какви крепежи ви трябват, ако не занете.
Моята имаше дупки понеже си беше с такива прагове. Практически съвет не мога да ви дам, само този мануал.
Но е принтиран, който му трябва правя копие и прашам по пощата или идвате и ви го давам

В София съм, около Борово

Успех!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Щипките хващат много яко,а и тези отдолу няма как да се махнат без да се вдигне колата.
Ако ги правите със силикон се губи целия смисъл от поставяне на оригинални прагове.
Ако ги правите със силикон се губи целия смисъл от поставяне на оригинални прагове.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
В неделя си монтирах праговете на колата - значи цялата работа е много лесна само да имате целия комплект щипки-втулки и нитчетата отдоло - разбирасе и шаблоните за дупченето на прага
Аз процедирах по следния начин при монтажа - Значи налага се шаблона и се дупчи 12 пъти отгоре за щипките с 9мм бургия но първо е препорачително с по малка 6мм бургия и чак тогава с 9мм - нареждат се 12-те втулки в дупчиците и леко се начукват с гумено чукче - Отдолната страна се дупчи 7 пъти с 6мм бургия - А от страни на задната гума 2-пъти с 6мм бургия - За отдоло и страни нитчетата са едни и същи - при мен се получи разминаване при някой от дупчиците отдолната страна след като наложихме прага и го захванахме със щипките в горния край но на праговета отвогите си бяха големички и които се разминаваха ги пробихме на място - А за другия праг само прубихме 12-те дупки за втулките - захванахме прага със щипките и чак тогава разпробихме отдоло и страни
Аз процедирах по следния начин при монтажа - Значи налага се шаблона и се дупчи 12 пъти отгоре за щипките с 9мм бургия но първо е препорачително с по малка 6мм бургия и чак тогава с 9мм - нареждат се 12-те втулки в дупчиците и леко се начукват с гумено чукче - Отдолната страна се дупчи 7 пъти с 6мм бургия - А от страни на задната гума 2-пъти с 6мм бургия - За отдоло и страни нитчетата са едни и същи - при мен се получи разминаване при някой от дупчиците отдолната страна след като наложихме прага и го захванахме със щипките в горния край но на праговета отвогите си бяха големички и които се разминаваха ги пробихме на място - А за другия праг само прубихме 12-те дупки за втулките - захванахме прага със щипките и чак тогава разпробихме отдоло и страни
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Общо взето е така.Малка поправка,щифтчетата за отдолу и отзад не са
еднакви.Отдолу се пробива с 6 мм бургия,а отзад с 5 мм.И дупките отдолу
и отзад е хубаво да се пробиват след като се сложи прага,защото се разминават
с шаблона
еднакви.Отдолу се пробива с 6 мм бургия,а отзад с 5 мм.И дупките отдолу
и отзад е хубаво да се пробиват след като се сложи прага,защото се разминават
с шаблона

- guns3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис
- Мечтае да кара: //М-Без Значение
BT9028BA написа:В неделя си монтирах праговете на колата - значи цялата работа е много лесна само да имате целия комплект щипки-втулки и нитчетата отдоло - разбирасе и шаблоните за дупченето на прага
Аз процедирах по следния начин при монтажа - Значи налага се шаблона и се дупчи 12 пъти отгоре за щипките с 9мм бургия но първо е препорачително с по малка 6мм бургия и чак тогава с 9мм - нареждат се 12-те втулки в дупчиците и леко се начукват с гумено чукче - Отдолната страна се дупчи 7 пъти с 6мм бургия - А от страни на задната гума 2-пъти с 6мм бургия - За отдоло и страни нитчетата са едни и същи - при мен се получи разминаване при някой от дупчиците отдолната страна след като наложихме прага и го захванахме със щипките в горния край но на праговета отвогите си бяха големички и които се разминаваха ги пробихме на място - А за другия праг само прубихме 12-те дупки за втулките - захванахме прага със щипките и чак тогава разпробихме отдоло и страни
Честито Колега!!!

- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Монтаж на М-Кови Прагове
Консервират ли се по някакъв начин разпробитите отвори?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Монтаж на М-Кови Прагове
lowrider написа:Консервират ли се по някакъв начин разпробитите отвори?
Според мен би било добре. Април свалях моите за нова боя и на някои от отворите за щипките се наложи поправка заради леко надигната боя.
А аз да ви попитам гуменият уплътнител отгоре слагате ли го или някои ползват заместител. Цената само на единия е към 50 лв.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Монтаж на М-Кови Прагове
Колеги имаше една тема в която съм виждал линк с подробно обяснено със снимки как се монтират м-ковите прагове (линка беше от някакъв сайт на английски). Може ли някой ако я знае да ми пусне линк, че се убих да я търся.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Монтаж на М-Кови Прагове
при мен монтажа колкото и да ми беше неприятно протече с монтажно лепило на вюрт.. наистина е радикален метод но е начин да се спася от тези проклети кражби на детаили от колите ни....
ако на някого му трябват оригиналните щипки да пише
ако на някого му трябват оригиналните щипки да пише
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Монтаж на М-Кови Прагове
и при мен монтажа мина с такова лепило и крепйни елементи от долната страна на прага... и стана мн добре за сега даржи без грешка...
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани