Пак за амортрисьорите предни.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Пак за амортрисьорите предни.
Колеги моля да направим една тема и да я качим в полезни с информацията нужна за минаването от дълга към къса биалетка.
Понеже ми попаднаха доста читав комплект Закс предни амортрисьори и ги взех знаейки, че мойта кола е с дългата биалетка която е захваната за амортрисьора.
Набавил съм си торсионната щанга за късата биалетка която се захваща за носача.
Имам 2 нови биалетки
Имам 2-та тампона на торсионната щанга към купето както и планките.
Днес гледах на едно е36 на работа каде е разликата.Видимо само в торсионната щанга.Но не съм правил замервания от рога до мястото за закрепване и прочие такива неща защото другата кола е полуразглобена а моята си е цяла
.
Мен както и доста колеги ни интересува, какво точно и как се прави за да сложил амортрисьори за късата биалетка на кола която е фабрично с дългата.
Мен иначе ми е лесно части имам под ръка ще разглобя мойта цялата от към окачване така и така ще сменям дискове накладки пружини и лагери и ще напасна някак си торсиона, но дали ще работи ефективно е въпроса.Защото не е трудно ако не си дойде на мястото на оригиналните отвори да се разпробие рога от долната страна и да се направи с резби и да се захване.
Към модераторите: чел съм е36 подфорума почти целия тема по тема а тия за това по горе което става дума всичките теми които намерих и нямаше нито една довършена докрай тема.Един казва абе може ама .... какво се прави? един вика невъзможно ...?
Понеже ми попаднаха доста читав комплект Закс предни амортрисьори и ги взех знаейки, че мойта кола е с дългата биалетка която е захваната за амортрисьора.
Набавил съм си торсионната щанга за късата биалетка която се захваща за носача.
Имам 2 нови биалетки
Имам 2-та тампона на торсионната щанга към купето както и планките.
Днес гледах на едно е36 на работа каде е разликата.Видимо само в торсионната щанга.Но не съм правил замервания от рога до мястото за закрепване и прочие такива неща защото другата кола е полуразглобена а моята си е цяла

Мен както и доста колеги ни интересува, какво точно и как се прави за да сложил амортрисьори за късата биалетка на кола която е фабрично с дългата.
Мен иначе ми е лесно части имам под ръка ще разглобя мойта цялата от към окачване така и така ще сменям дискове накладки пружини и лагери и ще напасна някак си торсиона, но дали ще работи ефективно е въпроса.Защото не е трудно ако не си дойде на мястото на оригиналните отвори да се разпробие рога от долната страна и да се направи с резби и да се захване.
Към модераторите: чел съм е36 подфорума почти целия тема по тема а тия за това по горе което става дума всичките теми които намерих и нямаше нито една довършена докрай тема.Един казва абе може ама .... какво се прави? един вика невъзможно ...?

- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Пак за амортрисьорите предни.
някои да сподели снимки за къса и дълга биалетка?Наскоро сменях окачването на моята е36 м52б28 с кони предно и задно регулируемо само за твърдоста с червени пружини но като свалях старите не открих биалетка на носача ни на щангата,преди 2 дни сменях на компакт м50б25 окачване по точно го свалях и забелязах биалетката на носача че е късата...има ли вероятност да съм без биалетка ? И какво вършат тези биалетки ? 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Пак за амортрисьорите предни.
Биалетките осигуряват връзката между носачите и стабилизиращата щанга.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Пак за амортрисьорите предни.
Защо искате да минавате от хубавото окачване на гадно ? Разбирай от дълга на къса ? Разликата е голяма между поведението на колата... Не случайно Мката е с дълга биалетка... Това че има койлоувъри за 450лв. не е оправдание според мен
Карайте си колите, не правете ненужни схеми. Хората гледат да сложат дълга на късата, тука за некви смешни "окачвания" се занимавате с излишни работи.




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Пак за амортрисьорите предни.
С тези дупки по пътищата, колкото по висока е колата толкова по добре! 

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Пак за амортрисьорите предни.
00700 написа:С тези дупки по пътищата, колкото по висока е колата толкова по добре!


И по темата: Не можеш просто така да разпробиеш рога и да нарязваш! Рога е от ламарина! Оргинално на отворите от към кутиятя на рога има фабрично заварени гайки и на тях се завиват болтовете които държат ухото за тампона на щангата!И не виждам смисъла от такава интервенция...!Просто си взимаш амортисьори за твоят модел и си в джаза!Сами си създаваме приключения , а после... оууу!

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Пак за амортрисьорите предни.
pgv64 написа:00700 написа:С тези дупки по пътищата, колкото по висока е колата толкова по добре!
Дългата биалетка не прави колата по висока (С по -голям просвет м/у пътя и купето).
![]()
И по темата: Не можеш просто така да разпробиеш рога и да нарязваш! Рога е от ламарина! Оргинално на отворите от към кутиятя на рога има фабрично заварени гайки и на тях се завиват болтовете които държат ухото за тампона на щангата!И не виждам смисъла от такава интервенция...!Просто си взимаш амортисьори за твоят модел и си в джаза!Сами си създаваме приключения , а после... оууу!
Казах го попринцип, не точно за биалетката, ако четеш правилно!!!


- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Пак за амортрисьорите предни.
Ами искам да е малко по твърда от пред.Мен си ми харесва мтехниковото окачване с което ми е колата, но маааалко по твърдо няма да е зле.А на работа нямаме амортрисьори за дългата биалетка а мен ми попаднаха цели макферсони без пари но за късата биалетка.Мен ми е ясно, че няма как да стане да пробия 2 дупки в рогата и да съм в джаза, това беше иронично казано.Идеята беше да се знае какво се преправя и какво се прави за да се мине от едната система на другата и да се постнат евентуално снимки от моя страна.Аз койловъри не искам или поне не искам да ми е толкова твърдо окачването височината на колата си ми харесва ни високо нито ниско но на някой завои ми е трудно с това накланяне за това искам да сложа двойнодействащите газови от пред и от зад и да съм си с сток пружините и да е мааалко по стабилна в завоите.

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Пак за амортрисьорите предни.
Имам същата дилема- и след много ровене стигнах и аз до извода- М-ката защо е с дълга? 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Пак за амортрисьорите предни.
преди в една стара тема имаше доста инфо относно късата и дългата и смяната...
помня че някои написа за разлика в мясtото на самoто захващане на стабилизиращата щанга към рамата при къса и дълга...
аз лично скоро слагах нови амортисьори и купих за къса биалетка... само добавих две къси биалетки...и всичко е ок и нямаше разминавания.. скоро пак мисля да си сложа дългите биалетки обаче..
кое може да е по добро не мога да кажа... но едва ли ефекта е голям ако само биалетката е друга...
за да постигнеш нещо трябва тампони с изместен център както на носача така и горе.. и тн
тогава ще се промени малко геометрията на окачването и ще стане като М но си е сложна работа....
помня че някои написа за разлика в мясtото на самoто захващане на стабилизиращата щанга към рамата при къса и дълга...
аз лично скоро слагах нови амортисьори и купих за къса биалетка... само добавих две къси биалетки...и всичко е ок и нямаше разминавания.. скоро пак мисля да си сложа дългите биалетки обаче..
кое може да е по добро не мога да кажа... но едва ли ефекта е голям ако само биалетката е друга...
за да постигнеш нещо трябва тампони с изместен център както на носача така и горе.. и тн
тогава ще се промени малко геометрията на окачването и ще стане като М но си е сложна работа....
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Пак за амортрисьорите предни.
Мен долните на носача бяха с изместен център така дойде колата от Германия.Но когато сменях тампоните шарнирите и не съм обърнал внимание, а и не бях в час с окачването и сложих с нормални тампони - тампони неплътни с нормален център и тогава веднага усетих, че поведението на колата се промени.Та като ще правя нещо ще е цялото окачване и купето и то има нужда от намеса, но живот и здраве да се стопли времето и така.Значи да се отказвам от дилемата за амортрисьорите да минавам на къса биалетка.Добре де все пак няма ли някой който го е правил поне другите колеги да знаят.Мойта кола е 1991-ва м40б18 а колата донор след 93-та 1.8

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани