Обсулжване на двигател за трансплантация M52B28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Обсулжване на двигател за трансплантация M52B28
Колеги понеже съм се запътил към тази операция а именно заменяне на настоящият ми двигател M43B18 с M52B28
Питането ми не е относно самият SWAP а по скоро ми се иска да подготвя двигателя преди да го сложа.
Понеже самият двигател все още не е закупен и фактор "актуално състояние" не съществува въпроса е по скоро следният.
Как мога да се подсигуря така че двигателя да е в перфектно състояние.
Исками се двигателя да го отворя и почистя от нагари и прочие, несъмнено смяна на гарнитурите и съединенията маркучи и прилежащи.
Та в този ред на мисли какво още би било добре да погледно - респективно сменя.
Не искам да правя тунинг на мотора понеже не съм състезател двигателя ще бъде сложен с цел да имам по голяма тяга при изпреварвания (примерно) и да не се чудя дали ще достигне мощността, и затова не ми с ще да слагам лек маховик и ковани валове и други бутала.
Досега изчетох доста по темата смяна на двигателя и знам какво трябва да променя по моя автомобил но все още не съм наясно как да подготвя двигателя за да не се налага да го отварям след като се сложи.
Моля не взимайте предвид евентуално тропане на клапани или загуба на компресия. Това са неща които ще проверя при закупуване на мотора стига да имам тази възможност.
Ще съм благодарен за някоя и друга приблизителна цена на обслужването.
След като започна целият проект ще пусна тема със снимки в проекти.
Там ще се опитам най-подробно да опиша какво и как съм правил.
Благодарско и Поздрави
Питането ми не е относно самият SWAP а по скоро ми се иска да подготвя двигателя преди да го сложа.
Понеже самият двигател все още не е закупен и фактор "актуално състояние" не съществува въпроса е по скоро следният.
Как мога да се подсигуря така че двигателя да е в перфектно състояние.
Исками се двигателя да го отворя и почистя от нагари и прочие, несъмнено смяна на гарнитурите и съединенията маркучи и прилежащи.
Та в този ред на мисли какво още би било добре да погледно - респективно сменя.
Не искам да правя тунинг на мотора понеже не съм състезател двигателя ще бъде сложен с цел да имам по голяма тяга при изпреварвания (примерно) и да не се чудя дали ще достигне мощността, и затова не ми с ще да слагам лек маховик и ковани валове и други бутала.
Досега изчетох доста по темата смяна на двигателя и знам какво трябва да променя по моя автомобил но все още не съм наясно как да подготвя двигателя за да не се налага да го отварям след като се сложи.
Моля не взимайте предвид евентуално тропане на клапани или загуба на компресия. Това са неща които ще проверя при закупуване на мотора стига да имам тази възможност.
Ще съм благодарен за някоя и друга приблизителна цена на обслужването.
След като започна целият проект ще пусна тема със снимки в проекти.
Там ще се опитам най-подробно да опиша какво и как съм правил.
Благодарско и Поздрави
Последна промяна radio_manbg на 26 Фев 2011, 0:00, променена общо 1 път



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Обсулжване на двигател за трансплантация M52B28
Ами като отвориш двигателя, е желателно да погледнеш гумичките на клапаните, валовете ( дали са надрани там, където лагеруват, дали имат някакви видими износвания на гърбиците); биелни лагери, съответно луфтове; надирания по стените на цилиндрите; сега, не те знам до каква степен смяташ да отваряш мотора, но ако е изцяло, може да провериш и буталните пръстени, защото наличието на добра компресия не значи, че всичко е ок. Аз за това се сещам, сигурен съм, че пропускам нещо, така че очаквам колегите да ме допълнят. Остава да ти пожелая успех с swap-a, и дано да се получи добре, за да може да се раздваш максимално на колицата 

- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Обсулжване на двигател за трансплантация M52B28
според мен намери двигател които е на колата все още и може да се пробва има доста такива англичанки и ако работи и няма никви шумове и странични звуци го вземаш и слагаш без да го разглобяваш щото не вярвам да има по добри части от оригиналните
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани