Проблем с М50B20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Проблем с М50B20
Здравейте, от няколко месеца срещам проблем с двигателя на Е36-цата ми .....
Двигателя е М50B20 без ванус .
Докато е студен двигателя работи чудесно не прекъсва и не придърпва, но като загрее (влезе в работна температура ~85-90*), двигателя напълно умира, започва да предърпва зверски, мени обороти на празен ход (от ~ 500 пада до 250-300
, след това вдига до 1000 оборота и после пак пада)
Странното е че не съм забелязъл някаква особена промяна в разхода (всепак е студено времето в момента)..
Също така редовно го следя да не гори масло, ...не е паднало или да се е вдигнало нивото...
странното е че като го изфорсирам леко отзаде припушва бял пушек
Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да пише от какво може да е ..

Двигателя е М50B20 без ванус .
Докато е студен двигателя работи чудесно не прекъсва и не придърпва, но като загрее (влезе в работна температура ~85-90*), двигателя напълно умира, започва да предърпва зверски, мени обороти на празен ход (от ~ 500 пада до 250-300




Странното е че не съм забелязъл някаква особена промяна в разхода (всепак е студено времето в момента)..
Също така редовно го следя да не гори масло, ...не е паднало или да се е вдигнало нивото...
странното е че като го изфорсирам леко отзаде припушва бял пушек


Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да пише от какво може да е ..




КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров

My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- iorgov
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: svishtov/козловец
- Пол: Мъж
- Кара: E46-320d
Re: Проблем с М50B20
Здравеи колега имах сащия проблем при мен излезе сонда,отиди на диагностика.Ако несе оправи както стана примен със смяна на сондата работата не е добре ас смених веригата и мотора заспа.Поздрави
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Проблем с М50B20
свали гофрето на дебитомера и го огледай да не е скъсано някаде,оборотите обикновено е когато дърпа въздух от някаде,а белия пушек е знак на умиране
спукана глава,заминала гарнитура или заминали сегменти
провери маслото когато колата е студена изцяло наи добре рано сутрин преди да я запалиш,гледаи колата да е на равно да не се излъжеш сам
след това запали колата и вкуси малко от белия пушек кажи ни каква е миризмата,на вода на масло на какво?
закачал ли си я на компютър ?

спукана глава,заминала гарнитура или заминали сегменти

провери маслото когато колата е студена изцяло наи добре рано сутрин преди да я запалиш,гледаи колата да е на равно да не се излъжеш сам

след това запали колата и вкуси малко от белия пушек кажи ни каква е миризмата,на вода на масло на какво?
закачал ли си я на компютър ?
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Re: Проблем с М50B20
Здравейте колеги, мерси за вашите отговори !!
колата не си мени нивото на маслото .... и прави всички тези неща САМО когато е загряла !!!!
иначе през цялото време припушва бял пушек ......
направих това което ми написа колегата : "angelBMW" и ми мирише силно на неизгорял бензин

колата не си мени нивото на маслото .... и прави всички тези неща САМО когато е загряла !!!!
иначе през цялото време припушва бял пушек ......
направих това което ми написа колегата : "angelBMW" и ми мирише силно на неизгорял бензин


КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров

My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с М50B20
колега, колата мени обороти и пуши бяло от недобра смес.............даже, ако махнеш кората над бобините и ги погледнеш на тъмно при подаване на газ ще светкат защото сместа не ти е добра и не може да се възпламени.......
сместа се определя от:
-ламбда сонда
-дебитомер
-тпс
-темп. датчици на антифриз и въздух
- по-малко вероятно:дюзи и регулатор налягане на бензина
но най-напред провери за паразитен въздух като напръскаш с стартерен спрей навсякъде където мотора може да смуче въздух
при мен излезе:
1. сцепен маркуч за въздуха на стъпкововто моторче
2. имобилайзера ми бе вързах към токоподаващ кабел на дебитомера и му пречеше да се чисти след като се изгаси колата
3. почистване на тпс-а на дроселовата клапа
4. и накрая елиминирах ламбда сондата след многократни смени с чисто нови от магазина.........просто се разбра, че без катализатор тия сонди не може да работят на 100%
почистване дюзите и смяна регулатора на бензина при мен не се отразиха въобще
ВСИЧКО ТОВА НА МЕН МИ ОТНЕ ВСЯКА СЕДМИЦА ЧЕТЕНЕ И ПРОБИ В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 1 ГОДИНА
УСПЕХ, КОЛИТЕ СА ХУБАВИ И ЗАСЛУЖАВАТ РЕМОНТ ЗА ДА НИ ПОКАЖАТА НА КАКВО СА СПОСОБНИ
сместа се определя от:
-ламбда сонда
-дебитомер
-тпс
-темп. датчици на антифриз и въздух
- по-малко вероятно:дюзи и регулатор налягане на бензина
но най-напред провери за паразитен въздух като напръскаш с стартерен спрей навсякъде където мотора може да смуче въздух
при мен излезе:
1. сцепен маркуч за въздуха на стъпкововто моторче
2. имобилайзера ми бе вързах към токоподаващ кабел на дебитомера и му пречеше да се чисти след като се изгаси колата
3. почистване на тпс-а на дроселовата клапа
4. и накрая елиминирах ламбда сондата след многократни смени с чисто нови от магазина.........просто се разбра, че без катализатор тия сонди не може да работят на 100%
почистване дюзите и смяна регулатора на бензина при мен не се отразиха въобще
ВСИЧКО ТОВА НА МЕН МИ ОТНЕ ВСЯКА СЕДМИЦА ЧЕТЕНЕ И ПРОБИ В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 1 ГОДИНА
УСПЕХ, КОЛИТЕ СА ХУБАВИ И ЗАСЛУЖАВАТ РЕМОНТ ЗА ДА НИ ПОКАЖАТА НА КАКВО СА СПОСОБНИ

- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Re: Проблем с М50B20
Колега мерси за изчерпателния отговор
!!!
Само искам да попитам какво е "ТПС" ??
и има ли значение,че не съм с оригиналната генерация ? Защото генерацията аз съм си я правил (2 успоредни тръби на ф50) и има само и единствено крайно гърне, нищо друго ............ Как да елиминирам Ламбда сондата ?? ако я махна няма ли да мени пак оборотите защото я няма ?


Само искам да попитам какво е "ТПС" ??
и има ли значение,че не съм с оригиналната генерация ? Защото генерацията аз съм си я правил (2 успоредни тръби на ф50) и има само и единствено крайно гърне, нищо друго ............ Как да елиминирам Ламбда сондата ?? ако я махна няма ли да мени пак оборотите защото я няма ?
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров

My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с М50B20
тпс - е един вид потенциометър на дроселовата клапа....стой на самата клапа от страната срещу жилото на газта...
точно тия гурнета ебават сондата и затова ти казвам да я откачиш от кабелите отодлу на колата и после да откачиш акумулатора за 15 минути да се нулират грешките и виж как ще се държи колата....
точно тия гурнета ебават сондата и затова ти казвам да я откачиш от кабелите отодлу на колата и после да откачиш акумулатора за 15 минути да се нулират грешките и виж как ще се държи колата....
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани