Проблем с М50B20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Проблем с М50B20

Мнение от ivan_opi » 22 Фев 2011, 0:28

Здравейте, от няколко месеца срещам проблем с двигателя на Е36-цата ми .....
Двигателя е М50B20 без ванус .
Докато е студен двигателя работи чудесно не прекъсва и не придърпва, но като загрее (влезе в работна температура ~85-90*), двигателя напълно умира, започва да предърпва зверски, мени обороти на празен ход (от ~ 500 пада до 250-300 :paranoid: :paranoid: , след това вдига до 1000 оборота и после пак пада) :paranoid: :paranoid:
Странното е че не съм забелязъл някаква особена промяна в разхода (всепак е студено времето в момента)..
Също така редовно го следя да не гори масло, ...не е паднало или да се е вдигнало нивото...
странното е че като го изфорсирам леко отзаде припушва бял пушек :dunno: :dunno:


Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да пише от какво може да е .. :bchug: :bchug: :bchug: :bchug:
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: svishtov/козловец
Пол: Мъж
Кара: E46-320d

Re: Проблем с М50B20

Мнение от iorgov » 22 Фев 2011, 0:34

Здравеи колега имах сащия проблем при мен излезе сонда,отиди на диагностика.Ако несе оправи както стана примен със смяна на сондата работата не е добре ас смених веригата и мотора заспа.Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Проблем с М50B20

Мнение от angelBMW » 22 Фев 2011, 5:38

свали гофрето на дебитомера и го огледай да не е скъсано някаде,оборотите обикновено е когато дърпа въздух от някаде,а белия пушек е знак на умиране :confused:
спукана глава,заминала гарнитура или заминали сегменти :yes:
провери маслото когато колата е студена изцяло наи добре рано сутрин преди да я запалиш,гледаи колата да е на равно да не се излъжеш сам :mhihi:
след това запали колата и вкуси малко от белия пушек кажи ни каква е миризмата,на вода на масло на какво?
закачал ли си я на компютър ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Re: Проблем с М50B20

Мнение от ivan_opi » 22 Фев 2011, 18:25

Здравейте колеги, мерси за вашите отговори !!
колата не си мени нивото на маслото .... и прави всички тези неща САМО когато е загряла !!!!
иначе през цялото време припушва бял пушек ......
направих това което ми написа колегата : "angelBMW" и ми мирише силно на неизгорял бензин :dunno: :dunno:
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с М50B20

Мнение от jorji6i6i » 22 Фев 2011, 23:04

колега, колата мени обороти и пуши бяло от недобра смес.............даже, ако махнеш кората над бобините и ги погледнеш на тъмно при подаване на газ ще светкат защото сместа не ти е добра и не може да се възпламени.......
сместа се определя от:
-ламбда сонда
-дебитомер
-тпс
-темп. датчици на антифриз и въздух
- по-малко вероятно:дюзи и регулатор налягане на бензина

но най-напред провери за паразитен въздух като напръскаш с стартерен спрей навсякъде където мотора може да смуче въздух

при мен излезе:
1. сцепен маркуч за въздуха на стъпкововто моторче
2. имобилайзера ми бе вързах към токоподаващ кабел на дебитомера и му пречеше да се чисти след като се изгаси колата
3. почистване на тпс-а на дроселовата клапа
4. и накрая елиминирах ламбда сондата след многократни смени с чисто нови от магазина.........просто се разбра, че без катализатор тия сонди не може да работят на 100%

почистване дюзите и смяна регулатора на бензина при мен не се отразиха въобще
ВСИЧКО ТОВА НА МЕН МИ ОТНЕ ВСЯКА СЕДМИЦА ЧЕТЕНЕ И ПРОБИ В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 1 ГОДИНА
УСПЕХ, КОЛИТЕ СА ХУБАВИ И ЗАСЛУЖАВАТ РЕМОНТ ЗА ДА НИ ПОКАЖАТА НА КАКВО СА СПОСОБНИ :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Re: Проблем с М50B20

Мнение от ivan_opi » 22 Фев 2011, 23:48

Колега мерси за изчерпателния отговор :bchug: :bchug: !!!
Само искам да попитам какво е "ТПС" ??
и има ли значение,че не съм с оригиналната генерация ? Защото генерацията аз съм си я правил (2 успоредни тръби на ф50) и има само и единствено крайно гърне, нищо друго ............ Как да елиминирам Ламбда сондата ?? ако я махна няма ли да мени пак оборотите защото я няма ?
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с М50B20

Мнение от jorji6i6i » 24 Фев 2011, 14:01

тпс - е един вид потенциометър на дроселовата клапа....стой на самата клапа от страната срещу жилото на газта...
точно тия гурнета ебават сондата и затова ти казвам да я откачиш от кабелите отодлу на колата и после да откачиш акумулатора за 15 минути да се нулират грешките и виж как ще се държи колата....

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook