За компа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
За компа
Надявам се темата,да не бъде излишна,ако е така извинявам се на модераторите предварително.
Тъй като не съм много знаещ в областа на електрониката и на компютрите по колите,искам да попитам при Е36 (а и по принцип),при откачане на клемите на акумулатора,как това влияе върху подаването на данни към работата на двигателя?Трупат ли се грешки в компа или е благоприятно да се прави от време навреме?И по принцип,при какви ситуации се трупат такива?Как влияе това на запалването и работата на двигателя,как да се предпазваме от тях?През колко време се чисти цялата далавера?Изобщо в този ред на мисли
Предварително благодаря за отговорите 
Тъй като не съм много знаещ в областа на електрониката и на компютрите по колите,искам да попитам при Е36 (а и по принцип),при откачане на клемите на акумулатора,как това влияе върху подаването на данни към работата на двигателя?Трупат ли се грешки в компа или е благоприятно да се прави от време навреме?И по принцип,при какви ситуации се трупат такива?Как влияе това на запалването и работата на двигателя,как да се предпазваме от тях?През колко време се чисти цялата далавера?Изобщо в този ред на мисли


One passion,one car,one life...
ето нещо интересно, което трябва да се знае:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=5308
LandShark написа:Dimitar написа:Едно предупреждение - от BMW-то нетрябва да се взима или да му се дава ток за повече от 1 минута. Това съм го чел някъде по упътванията. Имаше някъква опасност за ECU-то май. Така, че умната.
По-точно: не трябва (В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ, ОСВЕН АКО НЕ ДЪРЖИШ ДА СИ СМЕНЯШ ECU-то) когато двигателя работи да се откача акумулатора. Това важи и за случаите когато Ви дават ток на БМВтата. В никакъв случай това не трябва да става без да имате (макар и слаб) акумулатор вързан към веригата на автомобила. Също не става вариант да сложите читав (чужд) акумулатор, да запалите колата си и след това да го смените при работещ автомобил с незаредения. Причината: акумулатора играе роля на ограничител на напрежението, което при работещ двигател се генерира от алтернатора. При липса на акумулатор то може да стигне над 18 V, което ще е фатално не само за микроелектрониката, но ако има работещи фарове се наблюдава изгаряне на крушки... Последния факт е експериментално потвърден(разбира се с помощта на стар руски автомобил, които няма електроника за изгаряне)...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=5308
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани