Парното духа само на 4-та степен!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- LaByBaMaPa
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: Варна
Парното духа само на 4-та степен!
От както взех колата имам този проблем. Парното духа само на 4-та степен, но си духа нормално навсякъде крака, стъкло всичко е ОК не както в другите теми четох в краката духа слабо. Не съм сигурен, но преди май духаше екстра и на 3-та степен. Дали проблема може да е от филтъра и колко нормално струва един такъв филтър, защото като ходих да се интересувам ми казаха, че за 27 кинта ще продадат един тук във Варна. Ако може малко повече инфо по въпроса ще съм много благодарен. 

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
проблема идва точно от филтъра, но за съжаление ти е изгоряло едно реостатче, което се намира над кората при педалите, мисля че струва около 40-50лв. задължително е преди това да си сменил филтъра
на 4-та степен ти духа, защото 1-2-3 степен са на едно вързани, а 4-то е отделно. това се случва поради задръстен кабинен филтър, има много писано по това, използвай търсачката
на 4-та степен ти духа, защото 1-2-3 степен са на едно вързани, а 4-то е отделно. това се случва поради задръстен кабинен филтър, има много писано по това, използвай търсачката

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- LaByBaMaPa
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: Варна

...
колегата е прав 100%
нооо има и по евтин вариант
нооо има и по евтин вариант

..............................................................
Внимателно избърсвам със спирт място на стената, където да се утепам с глава у бетона!
Внимателно избърсвам със спирт място на стената, където да се утепам с глава у бетона!
---
ми бях ти пуснал л.с.
..............................................................
Внимателно избърсвам със спирт място на стената, където да се утепам с глава у бетона!
Внимателно избърсвам със спирт място на стената, където да се утепам с глава у бетона!
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
евтиния вариант после излиза по-скъп





--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
разходка из " често срещани проблеми при Е36", които не случайно са отбелязани с ВАЖНО за да се четат. не за да запълват мястото във форума !
филтъра на климатика - това е важно за всяка кола, не само за Е36, но обръщам внимание на всички ви, че е добре да го сменяте ПОНЕ два пъти годишно ( а ако не ви затруднява финансово и всеки сезон) защото той се зацапва доста бързо и може да доведе до по-сериозни проблеми. ако не го сменяте редовно и си ползвате парното със запушен филтър има голяма опасност да ви изгори резистора за степените. за него ще напиша малко по надолу. така... филтъра се намира зад центалната конзола ( малко под и зад радиото ) и мога да каже, че се сменя много неприятно. може да се пробвате и сами, но поне веднъж трябва някой да ви покаже как точно става, защото е на толкова скапано място, че ако почнете сами да разглобявате, може даже да си помислите, че нямата филтър принципно цената му варира около 20-30лв., правоъгълен е, но след като се сложи се пречупва и добива леко трапецовидна форма.
резистора за степените на парното - много просто ще познаете, че ви е изгорял: парното почва да духа само на четвърта степен, а на останалите 3 въобще не работи. получава се най-вече от нередовната смяна на филтъра на парното. смяната му не е сложна, цената му е около 80-100лв. ( не съм сигурен колко е точно ), но все пак на кой му е притрябвала една такава ненужна инвестиция, при положение, че може просто редовно да си сменяте филтъра.
филтъра на климатика - това е важно за всяка кола, не само за Е36, но обръщам внимание на всички ви, че е добре да го сменяте ПОНЕ два пъти годишно ( а ако не ви затруднява финансово и всеки сезон) защото той се зацапва доста бързо и може да доведе до по-сериозни проблеми. ако не го сменяте редовно и си ползвате парното със запушен филтър има голяма опасност да ви изгори резистора за степените. за него ще напиша малко по надолу. така... филтъра се намира зад центалната конзола ( малко под и зад радиото ) и мога да каже, че се сменя много неприятно. може да се пробвате и сами, но поне веднъж трябва някой да ви покаже как точно става, защото е на толкова скапано място, че ако почнете сами да разглобявате, може даже да си помислите, че нямата филтър принципно цената му варира около 20-30лв., правоъгълен е, но след като се сложи се пречупва и добива леко трапецовидна форма.
резистора за степените на парното - много просто ще познаете, че ви е изгорял: парното почва да духа само на четвърта степен, а на останалите 3 въобще не работи. получава се най-вече от нередовната смяна на филтъра на парното. смяната му не е сложна, цената му е около 80-100лв. ( не съм сигурен колко е точно ), но все пак на кой му е притрябвала една такава ненужна инвестиция, при положение, че може просто редовно да си сменяте филтъра.

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани