Проблем с парното при е36 318ис 92г
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем с парното при е36 318ис 92г
mladfen написа:като свалиш клапана пробвай да продухаш радиаторчето през един от двата щуцера, поне така ще разбереш дали е запушено
Дори да пуснеш вода от чешма с маркуч през него,дебита е доста малък като е позапушен,след отпушването както при мен след пускането дори само за промиването от препарата който му вкарах и дебита се увеличи доста силно и осезаемо-водата преминаваше доста по лесно,като знам колко съм я увеличил от кранчето.На клапана му махнах буталцето да не търся друг,сега си циркулира постоянно и нямам никакви проблеми.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с парното при е36 318ис 92г
всичко направих и няма ефект радиаторчето и то е 6+.кажете имали клапа която да разделя топло и студено и ако има каде мога да намеря схема




- hibit
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
Re: Проблем с парното при е36 318ис 92г
Ако е гарнитура или глава даже не ви трябва да правите тест за газове в охладителната течност. При студен автомобил, отваряте капачката на радиатора и палите. Ако нивото на антифриза ви се покачи с повече от 2 пръста значи ви надува системата. Съвсем нормално е със спукана глава или издухана гарнитура да не ти прегрява колата защото налягането което се създава от от газовете в оладителната система се изпуска от капачката на радиатора когато стигне налягане по високо от допустимото.
Понякога седя и си мисля...а понякога просто си седя.
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Проблем с парното при е36 318ис 92г
hibit написа:Ако е гарнитура или глава даже не ви трябва да правите тест за газове в охладителната течност. При студен автомобил, отваряте капачката на радиатора и палите. Ако нивото на антифриза ви се покачи с повече от 2 пръста значи ви надува системата. Съвсем нормално е със спукана глава или издухана гарнитура да не ти прегрява колата защото налягането което се създава от от газовете в оладителната система се изпуска от капачката на радиатора когато стигне налягане по високо от допустимото.
А ако вкарва антифриз в маслото евентуално от издухана гарнитура не би трябвало ли при палене след като няколко дни не е била карана колата отзад да изпуши бял дим ?
В покой, когато не се кара ако е издухана гарнитура то ще влиза антифриз и дори нивото на маслото може да се покачи значително. Това също е начин да се провери. Но според мен най-добре е да се направи един тест.
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани