Проблем с парното при е36 318ис 92г

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем с парното при е36 318ис 92г

Мнение от vladi_a_i » 28 Яну 2011, 14:40

mladfen написа:като свалиш клапана пробвай да продухаш радиаторчето през един от двата щуцера, поне така ще разбереш дали е запушено

Дори да пуснеш вода от чешма с маркуч през него,дебита е доста малък като е позапушен,след отпушването както при мен след пускането дори само за промиването от препарата който му вкарах и дебита се увеличи доста силно и осезаемо-водата преминаваше доста по лесно,като знам колко съм я увеличил от кранчето.На клапана му махнах буталцето да не търся друг,сега си циркулира постоянно и нямам никакви проблеми.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с парното при е36 318ис 92г

Мнение от vako_ludiq » 03 Фев 2011, 23:40

всичко направих и няма ефект радиаторчето и то е 6+.кажете имали клапа която да разделя топло и студено и ако има каде мога да намеря схема :paranoid: :paranoid: :paranoid:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Re: Проблем с парното при е36 318ис 92г

Мнение от hibit » 04 Фев 2011, 16:50

Ако е гарнитура или глава даже не ви трябва да правите тест за газове в охладителната течност. При студен автомобил, отваряте капачката на радиатора и палите. Ако нивото на антифриза ви се покачи с повече от 2 пръста значи ви надува системата. Съвсем нормално е със спукана глава или издухана гарнитура да не ти прегрява колата защото налягането което се създава от от газовете в оладителната система се изпуска от капачката на радиатора когато стигне налягане по високо от допустимото.
Понякога седя и си мисля...а понякога просто си седя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с парното при е36 318ис 92г

Мнение от vako_ludiq » 08 Фев 2011, 23:31

:help: :help: :help: :help: :help: :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 3.12.2009
Местоположение: Тополовград
Пол: Мъж
Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
Мечтае да кара: цял живот BMW
Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18

Re: Проблем с парното при е36 318ис 92г

Мнение от Plamen_Shopov_BMW » 08 Фев 2011, 23:37

hibit написа:Ако е гарнитура или глава даже не ви трябва да правите тест за газове в охладителната течност. При студен автомобил, отваряте капачката на радиатора и палите. Ако нивото на антифриза ви се покачи с повече от 2 пръста значи ви надува системата. Съвсем нормално е със спукана глава или издухана гарнитура да не ти прегрява колата защото налягането което се създава от от газовете в оладителната система се изпуска от капачката на радиатора когато стигне налягане по високо от допустимото.

А ако вкарва антифриз в маслото евентуално от издухана гарнитура не би трябвало ли при палене след като няколко дни не е била карана колата отзад да изпуши бял дим ?
В покой, когато не се кара ако е издухана гарнитура то ще влиза антифриз и дори нивото на маслото може да се покачи значително. Това също е начин да се провери. Но според мен най-добре е да се направи един тест.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook