Отечка в ел. инсталациата на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Нека колегата дето е сложил прословутото реле, да уточни кое точно е прекъснал. Това дето го е написал, че прекъсва REM контрола звучи добре, но точно такова нещо при компа няма. Компа има постоянно захранване. Има и едно основно реле, което взема управляващ сигнал от компа и затваря веригата на +12V. Това захранване се подава на няколко консуматора, включително и на 54 крак на компа.
Ако преди поставвянето на релето всички консуматори във въпросната верига са били под напражение, проблема е в компа, защото той затваря веригата на главното реле към маса. Това реле е с нормално отворени контакти и с постоянно подадени +12V и взема маса през 27 крак на компа.
Ако преди поставвянето на релето всички консуматори във въпросната верига са били под напражение, проблема е в компа, защото той затваря веригата на главното реле към маса. Това реле е с нормално отворени контакти и с постоянно подадени +12V и взема маса през 27 крак на компа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Искам да вметна нещо и да ползвам малко нахално темата на моя познат съградски
Днес премерих и на мойта кола какъв е тока на покой..... оставих я за дълго време щото и без това имах работа- без включена аларма после и с включена аларма.....
без аларма след около 30 мин= 20mA
с аларма= 40mA
Това 40mA ми се струва множко, още преди време в дебелите книги
съм чел че до 15-20mA е нормално, от там нагоре става лошо за акумулатора особено при продължителен престой без заряд.
Та мисълта ми е ако и други хора са си тествали собствените коли нека споделят и при тях колко е, за сега един познат ми каза че и неговата била на около 40-50mA, но колкото повече хора кажат по-добре за да е ясно на всички е36 маняци

Днес премерих и на мойта кола какъв е тока на покой..... оставих я за дълго време щото и без това имах работа- без включена аларма после и с включена аларма.....
без аларма след около 30 мин= 20mA
с аларма= 40mA
Това 40mA ми се струва множко, още преди време в дебелите книги

Та мисълта ми е ако и други хора са си тествали собствените коли нека споделят и при тях колко е, за сега един познат ми каза че и неговата била на около 40-50mA, но колкото повече хора кажат по-добре за да е ясно на всички е36 маняци

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
VaLy0 написа:Искам да вметна нещо и да ползвам малко нахално темата на моя познат съградски![]()
Днес премерих и на мойта кола какъв е тока на покой..... оставих я за дълго време щото и без това имах работа- без включена аларма после и с включена аларма.....
без аларма след около 30 мин= 20mA
с аларма= 40mA
Това 40mA ми се струва множко, още преди време в дебелите книгисъм чел че до 15-20mA е нормално, от там нагоре става лошо за акумулатора особено при продължителен престой без заряд.
Та мисълта ми е ако и други хора са си тествали собствените коли нека споделят и при тях колко е, за сега един познат ми каза че и неговата била на около 40-50mA, но колкото повече хора кажат по-добре за да е ясно на всички е36 маняци
Утре ще премеря на моята и ще пиша (ако не са ме изгонили от форума до тогава ) ...

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
VaLy0 написа:stony1 написа:...
Е ти поне сам си отговори.
Аз отдавна съм си отговорил колега

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Голяма патардия се вдигна покраи това реле, ще взема да го махна че да се оспокои някой
Тока в покой сега ми е 0.04А

Тока в покой сега ми е 0.04А
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Вижда ми се малко над нормалното, вчера направих експеримент- всяка сутрин като паля върти много бавно на стартер..... откачих акумулатора за вечерта и сутринта като въртях беше доста по добре, въртеше много по бързо, а през деня не съм я карал повече от друг ден-12км , следователно тая консумация е голяма
но български неща не ми се правят пък и като вадих бушоните се оказа че тока пада от централното и стъклата, за стъклата примерно може да се измисли нещо да се прекъснат, но за централното няма как..... оказва се че това е още една слабост на Е36 де..а
, надявам се само акумулатора да издържи по дълго време, а тая консумация тъй ще да е 



Re: Отечка в ел. инсталациата на Е36
Колкото издържи и аз съм на този принцип
по добре ли беше като ми падаше акомулатора, всяка сутрин да го закачам а вечер да го откачам.

38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани