Проблем със загряване 316i 98-ма
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ArCuS
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 6.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: M5
Проблем със загряване 316i 98-ма
Здравейте колеги за първи път пиша във форума извинявам се ако се повтаря с някоя тема просто не намерих друга такава за е36.
Значи въпроса ми е ще има ли проблем ако карам колата с отворен големия кръг тъй като термостата ми е за смяна но в момента нямам възможност знам само че вдига разхода на гориво незнам до края на фев. дали няма да и стане нещо в тея студове??Загрява много трудно и изтива много бързо
А също и искам да попитам как вървят цените на термостати насочил съм се към BEHR но незнам дали са хубави и на каква цена са а и друго мисля че мотора ми е М50 и не може да се сменя само пластинката трябва с тялото заедно та каква е цената ако някой знае да помага не съм много в час с нещата за това моля за помощ
Благодаря предварително
Значи въпроса ми е ще има ли проблем ако карам колата с отворен големия кръг тъй като термостата ми е за смяна но в момента нямам възможност знам само че вдига разхода на гориво незнам до края на фев. дали няма да и стане нещо в тея студове??Загрява много трудно и изтива много бързо

А също и искам да попитам как вървят цените на термостати насочил съм се към BEHR но незнам дали са хубави и на каква цена са а и друго мисля че мотора ми е М50 и не може да се сменя само пластинката трябва с тялото заедно та каква е цената ако някой знае да помага не съм много в час с нещата за това моля за помощ

Благодаря предварително


- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Двигатела ти М43.
А проблем няма да имаш освен че ще караш много често с обогатена смес което ти бърка в джоба
И така ако имаш възможност (финансова) го смени,пък то ще си го избие
А проблем няма да имаш освен че ще караш много често с обогатена смес което ти бърка в джоба

И така ако имаш възможност (финансова) го смени,пък то ще си го избие


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Към 50лв е Бера,върви с бакелитеното тяло и лесно се сменя. По-добре го смени,в тия студове е кофти без термостат и бърка в джоба.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Колега питай колегата laviatan, ще ти предложи хубава цена, вземи си или BEHR или Meyle, аз скоро го сменях и съм много доволен. Иначе на колата няма какво да и стане, само дето ще ти гори повече и ще мреш от студ 

- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Здравейте колеги, пиша в темата не, за да помогна а защото и при мен става нещо подобно. Колата е отново 316, м43 мотор, само, че е 95-та година.
От скоро започна да загрява малко по-трудно (не заради студовете, миналата година в по-голям студ загряваше по-бързо от сега), а когато я карам на дълго на по-ниски обороти (2000-2500) забелязвам, че стрелкичката на таблото пада под средата, което никога не ми се беше случвало. Винаги загряваше бързо и ''забиваше'' точно по средата, нито падаше нито се вдигаше, без значение дали е жега или студ. А сега ако не карам бързо си пада една идея под средата на уреда, а при спускане по надолнища на скорост без газ, пада доста надолу. Нормално е да се охлажда повече при такова спускане на скорост, но не и да изстива толкова бързо.
Дали има някакъв проблем и при мен с термостата ?
Къде точно се намира, не съм никак наясно с него !?
Има и друго което може би е свързано с този проблем, парното ми започва да духа топло много по-бавно от преди.
От скоро започна да загрява малко по-трудно (не заради студовете, миналата година в по-голям студ загряваше по-бързо от сега), а когато я карам на дълго на по-ниски обороти (2000-2500) забелязвам, че стрелкичката на таблото пада под средата, което никога не ми се беше случвало. Винаги загряваше бързо и ''забиваше'' точно по средата, нито падаше нито се вдигаше, без значение дали е жега или студ. А сега ако не карам бързо си пада една идея под средата на уреда, а при спускане по надолнища на скорост без газ, пада доста надолу. Нормално е да се охлажда повече при такова спускане на скорост, но не и да изстива толкова бързо.
Дали има някакъв проблем и при мен с термостата ?
Къде точно се намира, не съм никак наясно с него !?
Има и друго което може би е свързано с този проблем, парното ми започва да духа топло много по-бавно от преди.
- ArCuS
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 6.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Колега според мен проблема е същия като при мен забил термостат и аз не съм на ясно точно как се сменя ако може някой да даде инфо или тема в която е обеснено как стават нещата също и как точно се обезвъздушава системата напълно за да не се мъча при смяна.А интересно защо при мен започва да духа топло още на 5-тата минута при положение че термостата не работи сутрин ходя от 6ч. на работа и колата ми се размразява за минути обаче пък имам чуството че гори поне 16/100 


- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
За колегата
Plamen_Shopov_BMW : Гаранция че термостата е запекъл на отворено!Погледни и виското да не е блокирало- малко е вероятно ,но...
Plamen_Shopov_BMW : Гаранция че термостата е запекъл на отворено!Погледни и виското да не е блокирало- малко е вероятно ,но...

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Plamen_Shopov_BMW написа:Здравейте колеги, пиша в темата не, за да помогна а защото и при мен става нещо подобно. Колата е отново 316, м43 мотор, само, че е 95-та година.
От скоро започна да загрява малко по-трудно (не заради студовете, миналата година в по-голям студ загряваше по-бързо от сега), а когато я карам на дълго на по-ниски обороти (2000-2500) забелязвам, че стрелкичката на таблото пада под средата, което никога не ми се беше случвало. Винаги загряваше бързо и ''забиваше'' точно по средата, нито падаше нито се вдигаше, без значение дали е жега или студ. А сега ако не карам бързо си пада една идея под средата на уреда, а при спускане по надолнища на скорост без газ, пада доста надолу. Нормално е да се охлажда повече при такова спускане на скорост, но не и да изстива толкова бързо.
Дали има някакъв проблем и при мен с термостата ?
Къде точно се намира, не съм никак наясно с него !?
Има и друго което може би е свързано с този проблем, парното ми започва да духа топло много по-бавно от преди.
термостат +1

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Колеги не карайте автомобилите си с "прецаки" термостати,по ред причини.
Когато двигателят не достига бързо работната си температура,той работи с богата смес,така част от безнина остава неизгорял,от там се стича по стените на цилиндрите,като смива масления филм.Това води до прекомерно и преждеверменно износване на триещите се повърхности в случая сигментите и блока.
След като неизгорелия бензин попадне в маслото,то се разрежда и рязко му се влошават неговите мазителни свойства,което води до изключително лошо смазване на всички движещи се детайли по двигателя и съответно неговото бързо износване.
Термостата не срува милиони и се сменя сравнително лесно...
Когато двигателят не достига бързо работната си температура,той работи с богата смес,така част от безнина остава неизгорял,от там се стича по стените на цилиндрите,като смива масления филм.Това води до прекомерно и преждеверменно износване на триещите се повърхности в случая сигментите и блока.
След като неизгорелия бензин попадне в маслото,то се разрежда и рязко му се влошават неговите мазителни свойства,което води до изключително лошо смазване на всички движещи се детайли по двигателя и съответно неговото бързо износване.
Термостата не срува милиони и се сменя сравнително лесно...



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Plamen_Shopov_BMW написа:.........

Това ограденото е термостата(снимката е на колега от форума). Смени го и парното ще се оправи.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Plamen_Shopov_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Тополовград
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d 04'/e60 530i 06'/e36 318i
- Мечтае да кара: цял живот BMW
- Детайли за колата: Е60 М57D30N
E60 N52B30
Е46 M43B19TU
E36 M43B18
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Благодаря на всички за бързите отговори.
Значи това е проблема вероятно. От скоро се появи. Скоро ще трябва да се сменя явно.
Значи това е проблема вероятно. От скоро се появи. Скоро ще трябва да се сменя явно.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Nikito_nn написа:Колега питай колегата laviatan, ще ти предложи хубава цена, вземи си или BEHR или Meyle, аз скоро го сменях и съм много доволен. Иначе на колата няма какво да и стане, само дето ще ти гори повече и ще мреш от студ
Точно и ясно

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ArCuS
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 6.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем със загряване 316i 98-ма
Колеги благодаря ви за помоща смених термостата днес лесно и бързо стана.С обезвъздушаването малко зор видях но се оправих де
сега се надявам да се оправи разхода.Остана да сменя кондензатора на климатроника разглобил съм го с помоща на някои теми от форума
дано го оправя.А и само да питам не му е тук мястото но дайте предложения как да си закрепя халогените за бронята че само стойки никаде не се продават а ако има по някоя морга то те искат по 20лв за стойка
така че помагайте
А и последно какво става ако има въздух по системата (ако не е обезвъздушена както трябва) предполагам ще надува маркучите??
Извинявам се че пиша романи но системата много бавно ми одобрява мненията и затова гледам се вмъкна в един пост





А и последно какво става ако има въздух по системата (ако не е обезвъздушена както трябва) предполагам ще надува маркучите??
Извинявам се че пиша романи но системата много бавно ми одобрява мненията и затова гледам се вмъкна в един пост


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани