АСЦ как?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: АСЦ как?
tosho_72 написа:Извинявам се за въпроса но как може да се рабере с ASC ли си или ASC+T

Ами доколкото съм чел, при чисто ASC, системата само отнема газта откъм дросела. Има там някакъв throttle actuator, не го знам точно, не съм ровил още да го търся...
На моята Е36-ца пък е ASC+T, при което освен, че ми отнема газта, задейства задните спирачки.
Дори когато сработи системата, чувам ясно как задните накладки леко застъргват по дисковете


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: АСЦ как?
Nickelback написа:Le Transporteur написа:Според скиците в Реал-а схемата на Е36 с АБС е 3-канална, а на Е36 с АБС/АСЦ+Т е 4-канална.
Nickelback, сигурен ли си , че си с 3-канална и заводско монтирано АСЦ+Т?
За ASC+T не съм сигурен, че триканалнаКато цяло просто съм чел по чужди форуми, че Е36 са с триканална система. Разбира се, не вярвам на 100%
При ASC+T хидравличната схема е 4-ри пътна, иначе се обезсмисля понятието "тракшън".
При ABS/ASC схемата е трипътна без значение дали е с дискове или барабани, потърсете схемите и ще ви се изясни всичко.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: АСЦ как?
Само ABS http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... front_abs/
Вече и с ASC+Т http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... abs_asc_t/
Вече и с ASC+Т http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... abs_asc_t/
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: АСЦ как?
На моята Е36-ца пък е ASC+T, при което освен, че ми отнема газта, задейства задните спирачки.
Дори когато сработи системата, чувам ясно как задните накладки леко застъргват по дисковетеЗадните ми дискове вече са бая износени, може заради това да се чува...
По-важно е дали товари фрикционните дискове на шпера. Дано никога не разбереш, че го е правило, но все пак темата отправя този въпрос.

Странно за система с АБС, че е с три канала, вероятно се взима предвид, че при спиране задницата олеква еднакво и сколонността към блокиране на двете колела е голяма, затова са решили задните колела да са на един канал.

Аз предполагам, че всички Е36 са с АСЦ+Т (т.е. които имат тази система)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: АСЦ как?
Le Transporteur написа:По-важно е дали товари фрикционните дискове на шпера. Дано никога не разбереш, че го е правило, но все пак темата отправя този въпрос.
Точно това е според мен причината за да не се препоръчва съвместната на шпер и ASC+Т
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: АСЦ как?
Le Transporteur написа:На моята Е36-ца пък е ASC+T, при което освен, че ми отнема газта, задейства задните спирачки.
Дори когато сработи системата, чувам ясно как задните накладки леко застъргват по дисковетеЗадните ми дискове вече са бая износени, може заради това да се чува...
По-важно е дали товари фрикционните дискове на шпера. Дано никога не разбереш, че го е правило, но все пак темата отправя този въпрос.
Странно за система с АБС, че е с три канала, вероятно се взима предвид, че при спиране задницата олеква еднакво и сколонността към блокиране на двете колела е голяма, затова са решили задните колела да са на един канал.![]()
Аз предполагам, че всички Е36 са с АСЦ+Т (т.е. които имат тази система)
Хм, да приемем, че ABS-a e четириканален, както наистина се вижда от схемите

И ако в даден момент шпера е заключил и идва момента, в който ASC+T трябва да сработи, то модула ще измери ъловите скорости на всяко от колелата чрез независимите датчици и ще изработи съответната спирачна реакция към всяко от колелата. Но тъй като шпера е заключил, то ъгловата скорост на двете колела трябва да е почти 100% еднаква. Съответно системата трябва да изработи еднакво спирачно усилие към всяко от колелата.
Не би трябвало при зацепен шпер да има натоварване на фрикционните дискове щом колелата се въртят с еднакви обороти и съответно върху тях се упражнява еднакво спирачно усилие.
Не е ли така според вас?

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: АСЦ как?
angelBMW написа:Някой правил ли е такова нещо на колата си която го няма ?От стария донор двигателя имаше асц но тогава не си спомням защо не го сложих и в момента ме интересува как мога да прекарам инсталация за АСЦ,с блокиран диф съм.
Отговори от сорта на защо ти е зимата в снега е по добре без него,щом са го дали като опция значи върши работа и искам да разбера каква е тя,месец за експериментимотора е м52б28
няма да стане!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: АСЦ как?
Следят се и оборотите на предните колела и така се изчислава спирачното усилие към някое от задните или и двете за да се предотврати преплъзването.
Т.е. на завой вътрешните колела се движат с по-ниска скорост, а ако си и със шпер той пък от своя страна ще се стреми да заключи и системите започват да се борят една с друга, ASC+Т да спре колелото, а шпера да преудолей спирачното усилие и да го задвижи.
От което чисто теоритично не бе трябвало да излезе нищо хубаво.
Т.е. на завой вътрешните колела се движат с по-ниска скорост, а ако си и със шпер той пък от своя страна ще се стреми да заключи и системите започват да се борят една с друга, ASC+Т да спре колелото, а шпера да преудолей спирачното усилие и да го задвижи.
От което чисто теоритично не бе трябвало да излезе нищо хубаво.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: АСЦ как?
mladfen написа:Следят се и оборотите на предните колела и така се изчислава спирачното усилие към някое от задните или и двете за да се предотврати преплъзването.
Т.е. на завой вътрешните колела се движат с по-ниска скорост, а ако си и със шпер той пък от своя страна ще се стреми да заключи и системите започват да се борят една с друга, ASC+Т да спре колелото, а шпера да преудолей спирачното усилие и да го задвижи.
От което чисто теоритично не бе трябвало да излезе нищо хубаво.
Най-вероятно си прав...


За какво ли ми е това ASC, изкорубвам го още утре

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: АСЦ как?
В крайна сметка АСЦ+ЛСД
до момента освен теории нищо друго не видях

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: АСЦ как?
mladfen написа:...При ABS/ASC схемата е трипътна без значение дали е с дискове или барабани, потърсете схемите и ще ви се изясни всичко.


п.п. Незнам дали е опция,колата е автоматик с доста екстри.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани