Прекъсва

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Прекъсва

Мнение от Lacho » 05 Яну 2006, 0:52

Пичове помогнете .Имам проблем който немога да разбера от какво е ,става въпрос за М40Б18 като е студен двигателя и реша да я понастъпя до към 3000/3500 об. мин. прекъсва и неще да върви като загрее няма проблеми ,а също така и разхода много се вдигна (15/100)! Моля помогнете ! Благодаря предварително !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 05 Яну 2006, 2:46

Провери си свещите :idea:
One passion,one car,one life...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2004
Местоположение: София

Мнение от lordofthedance » 05 Яну 2006, 12:16

нормално е така да ти прави,преди да е загряла.все едно нещо спира двигателя,нали?по принцип не е желателно да превишаваш 1500-2000 оборота преди да е загряла.все пак двигателите не са първа младост :D.аз го имам същия проблем при не добре загрят двигател и вече три години си карам и нямам проблеми.просто изчаквам да загрее добре и тогава няма грешка.иначе можеш да си провериш филтрите как са ти.за разхода си провери ламбда сондата и ако си с катализатор може да е запушен вече.аз моя го махнах преди месец и разликата в разхода и вървенето е доста осезаема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 05 Яну 2006, 14:28

Щом харчи - първо ламбда и катализатор, после свещи кабели заради прекъсването. И както каза колегата, на студено не я ръчакй над 3000 ;)
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 05 Яну 2006, 15:59

Катализатора ми е свален отдавна а за ламбда сондата ще я закарам на една диагностика и да видиме ,а за прекъсването си мисля дали не е възможно да е от температурния датчик ,какво ще кажете?Благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 14 Яну 2006, 13:30

Братле да знаеш 4е е само ламда сонда при мен е същия проблем,като подаде6 по рязко газ първо забива нос и след малко се изтрелва както му е реда.Според мен е ламнда сонда или свещи но по скоро сондата,но имаи предвид 4е не винаги диагностиката улава ако е проблема е в сондата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 16 Яну 2006, 15:06

PIPERKOV написа:Братле да знаеш 4е е само ламда сонда при мен е същия проблем,като подаде6 по рязко газ първо забива нос и след малко се изтрелва както му е реда.Според мен е ламнда сонда или свещи но по скоро сондата,но имаи предвид 4е не винаги диагностиката улава ако е проблема е в сондата


напротив, ако грешката е в O2 Sensor-a, като се закачи на диагностика грешката ще я пише в комп-а на колата, веднъж даде ли грешка компа я запазва като информация, ако там не я показва вече може да се мерят изгорелите газове и да се види каква смес излиза отзад, по това също се познава ;) :winky:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook