Прекъсва
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Прекъсва
Пичове помогнете .Имам проблем който немога да разбера от какво е ,става въпрос за М40Б18 като е студен двигателя и реша да я понастъпя до към 3000/3500 об. мин. прекъсва и неще да върви като загрее няма проблеми ,а също така и разхода много се вдигна (15/100)! Моля помогнете ! Благодаря предварително !!!
- lordofthedance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2004
- Местоположение: София
нормално е така да ти прави,преди да е загряла.все едно нещо спира двигателя,нали?по принцип не е желателно да превишаваш 1500-2000 оборота преди да е загряла.все пак двигателите не са първа младост
.аз го имам същия проблем при не добре загрят двигател и вече три години си карам и нямам проблеми.просто изчаквам да загрее добре и тогава няма грешка.иначе можеш да си провериш филтрите как са ти.за разхода си провери ламбда сондата и ако си с катализатор може да е запушен вече.аз моя го махнах преди месец и разликата в разхода и вървенето е доста осезаема.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Щом харчи - първо ламбда и катализатор, после свещи кабели заради прекъсването. И както каза колегата, на студено не я ръчакй над 3000 

Never mistake motion for action...
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Катализатора ми е свален отдавна а за ламбда сондата ще я закарам на една диагностика и да видиме ,а за прекъсването си мисля дали не е възможно да е от температурния датчик ,какво ще кажете?Благодаря
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Братле да знаеш 4е е само ламда сонда при мен е същия проблем,като подаде6 по рязко газ първо забива нос и след малко се изтрелва както му е реда.Според мен е ламнда сонда или свещи но по скоро сондата,но имаи предвид 4е не винаги диагностиката улава ако е проблема е в сондата
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
PIPERKOV написа:Братле да знаеш 4е е само ламда сонда при мен е същия проблем,като подаде6 по рязко газ първо забива нос и след малко се изтрелва както му е реда.Според мен е ламнда сонда или свещи но по скоро сондата,но имаи предвид 4е не винаги диагностиката улава ако е проблема е в сондата
напротив, ако грешката е в O2 Sensor-a, като се закачи на диагностика грешката ще я пише в комп-а на колата, веднъж даде ли грешка компа я запазва като информация, ако там не я показва вече може да се мерят изгорелите газове и да се види каква смес излиза отзад, по това също се познава


--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани