Кабели на огледалата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Кабели на огледалата
Някой може ли да каже с колко кабела са ел. огледалата на е36 със подгряване?
Re: Кабели на огледалата
В огледалата с подгрев има два кабела, които се свързват със стъклото и го подгряват.

Re: Кабели на огледалата
xcalibur написа:Някой може ли да каже с колко кабела са ел. огледалата на е36 със подгряване?
Зависи. Има две схеми. Едната е с три жици, другата с 4.

- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Кабели на огледалата
Мерси много. Не знам как не попаднах точно на тази тема.
Re: Кабели на огледалата
Колега, преди дни се коментираше същото - виж следната тема:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=225949
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=225949
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Кабели на огледалата
Няма 3 или 4 кабела(въобще по пътя на логиката как ще се оправляват с 3 кабела 2-те моторчета). Варянта е 1, основно с 4 кабела. В огледалото си има постоянен плюс само на две от жиците, при КОНТАКТ на ключа ! Цяла инсталация за огледала с подгрев при сток кола излязла от завода, са точно 2 кабелчета които отиват на буксите при моторчетата с постоянния ток 12в(абсолютно същата инсталация от 2 кабелчета дълги по 5см, я видах и в е32). Един колега подшушна че са два вида огледала едните работят НОН-СТОП, другите имали някакъв термостат вътре при реотаните, който изключвал да кажем например при 60*. Обаче в темата отгоре която е дал колегата, друг колега ми даде една схема(прочети там) ... И аз отдавна си го мислех, викам си няма как да разбера какви са моите огледала и за да ги запазя по далго време, работещи. Реших да ги свържа така, че да се включват когато аз реша и ми потрябва а именно заедно с реотана на задния прозорец, като си прекарам кабели които в която и да е е36 от завода излязла липсват. И в момета не просто като гъзария а кото удобство за шофьора като си цъкна копчето за реотаните капчиците сега в дъжда се испаряват и спокойно си гледаш какво става в огледалата. А преди много се дразнех на това, понеже пречи на видимостта.



Re: Кабели на огледалата
Така, варианта с 4 жици е ясен.Cosworth написа:Няма 3 или 4 кабела(въобще по пътя на логиката как ще се оправляват с 3 кабела 2-те моторчета). Варянта е 1, основно с 4 кабела...
На моята кола (е36, М51, '96, Италия) огледалата са с 3 жици. Който не вярва да дойде да му го покажа. Ще попитате как работи. Ами много икономично, защото са само 3 жици и едно ел. моторче.
С двете жици се подава ток на моторчето за наляво и като се размени + и - за надясно.
Когато трябва нагоре/надолу се пуска ток към третата жица, която е свързана към ел. магнит, който като включи измества едно зъбно колело и моторчето движи нагоре/надолу.
И пак има постоянен + и -, за които може да се закачи подгряването на огледалото.
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Кабели на огледалата
bmw325tds написа:Така, варианта с 4 жици е ясен.Cosworth написа:Няма 3 или 4 кабела(въобще по пътя на логиката как ще се оправляват с 3 кабела 2-те моторчета). Варянта е 1, основно с 4 кабела...
На моята кола (е36, М51, '96, Италия) огледалата са с 3 жици. Който не вярва да дойде да му го покажа. Ще попитате как работи. Ами много икономично, защото са само 3 жици и едно ел. моторче.
С двете жици се подава ток на моторчето за наляво и като се размени + и - за надясно.
Когато трябва нагоре/надолу се пуска ток към третата жица, която е свързана към ел. магнит, който като включи измества едно зъбно колело и моторчето движи нагоре/надолу.
И пак има постоянен + и -, за които може да се закачи подгряването на огледалото.
Това е интересно изпълнение с 1 моторче, в прочем има поне 2 вида обикновенни огледала(сега като се сетя).
корпуса на едните е изострен в горната част от към вратата, а другите са си тези които всеки знае заоблени...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани