.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

.

Мнение от bmw325tds » 19 Ное 2010, 16:42

.
Последна промяна bmw325tds на 04 Авг 2016, 11:04, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Настройка на дузи

Мнение от Борис_Малинов » 19 Ное 2010, 16:49

Спецефичното при демонтажа на дюзите,е да имаш правилния ключ с необходимото рамо и да внимаваш много да не счупиш изводите за обратната нафта.Ако ключа е неподходящ може да се кривне настрани и тогава тръбичките се чупят мигновенно.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Настройка на дюзи

Мнение от ~Мишо~ » 19 Ное 2010, 19:26

140кг/см2 минимално допустимо,160кг/см2 макс. - аз ги направих на 158 като разликата м/у отделните дюзи не трябва да превишава 10кг/см2. Стягат се на 6.5 килограма,на 2 се стяга гайката на тръбичката за нафта. За умната дюза си бях купил изрязан камък на "Форс" ,обаче се оказа че е с твърде дебели стени и не става,наложи се да взема друг камък 27 който срязах и удължих с тръба,за щуцерите Борис е прав,трябва да се внимава с ключа.
Изображение Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook