.....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: Проблем с палене сутрин на м44б19
ето че смърт без причина няма
не мога да се сетя какво точно си счупил и после си лепнал, но определно след като проблема ти се е появил след като си я барал, логично е да я поогледаш след като я отхлупиш отново 


- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Проблем с палене сутрин на м44б19
///ALPINA\\\ написа:колега мн ти благодаря за отогвора,сега като се замисля като свалях дюзите с4упих една пластмасова траби4ка която се разделя на 4 за дюзите и един познат ми каза 4е непре4и дори и да я няма но аз я залепих с канаколит дали е възможно да е от това
Отстрани ли проблема?
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- ///ALPINA\\\
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Градът на мечтите
- Пол: Мъж
- Кара: Трите букви да крещят
Re: Проблем с палене сутрин на м44б19
да колега днес наи накрая разбрах мистериозния проблем вси4ко било от изпарителя на газовото,изпуска по малко газ и за цяла ве4ер я дави и затова неможе да пали сутринта от първиа път снощи преди да я оставя махнах марку4а които вкарва газ и сутринта си запали безпогрешно.
Благодая на вси4ки отзовали се
Благодая на вси4ки отзовали се


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблем с палене сутрин на м44б19
Едно време на ис-ката (M44) и аз имах абсолютно същия проблем. Тогава зареждах А95. Веднъж реших да пробвам един резервоар А98 от Лукойл. И чудо - проблема изчезна! Нямам някакво правдоподобно обяснение на това, но това е факт 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- AutoCoil
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Мечтае да кара: 318ti ;)
Re: Проблем с палене сутрин на м44б19
За момент се зачудих дали да не я продавам тая мойта кошница, че и тя с м44. И сега като видях, че фабричният дефект се крие в изпарителя на АГУ-то си отдъхнах. По-леко с тия обобщения и конкретизации бре хора.
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Проблем с палене сутрин на м44б19
AutoCoil написа:За момент се зачудих дали да не я продавам тая мойта кошница, че и тя с м44. И сега като видях, че фабричният дефект се крие в изпарителя на АГУ-то си отдъхнах. По-леко с тия обобщения и конкретизации бре хора.
това за фабричния дефект е образно казано, то е ясно че не всички са така, но може би са малко по капризни, ама ти кво ти пука нали не палиш на бензин при теб е гаранция, че няма да стане, стъпвай здраво на педала без притеснения

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Проблем с палене сутрин на м44б19
Аз карах 2г М44 и никога не съм имал такива проблеми, но винаги Shell VPower Racing
Подобен проблем имах с М40 и причината беше новата бензинова помпа
До автора: още в началото трябваше да кажеш че си на газ, то обикновенно от там се тръгва с диагностиката

Подобен проблем имах с М40 и причината беше новата бензинова помпа
До автора: още в началото трябваше да кажеш че си на газ, то обикновенно от там се тръгва с диагностиката

37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани