студен маркуч

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.08.2010
Местоположение: Gabrovo , Sofia , Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i
Мечтае да кара: M5 Touring

Re: студен маркуч

Мнение от pep0 » 12 Окт 2010, 18:36

Дори и при отворен кръг постоянно мъркуча би трябвало все някого да стопли поне малко... по - скоро виското прави проблеми...

За Радиатора които казахте да е запушен както казаха по - горе щеше да загрява ( личен опит не един при това ! ) при пробита или необезвъздушена система също колата щеше да прегрява... (отново личен опит... :mhihi: )

Моят съвет : Провери си термостата на колко градуса отваря.. Различните термостати отварят различно за по агресивно каране има термостати които отварят на много ниска температура... за по добро охлаждане и съответно има термостати които отварят и на по - висока температура... моят термостат отваря на 92 градуса... пише си, че уж е оригинален колко да е оригинален както казахте ( 30 лв. ) не мисля, че цената определя качеството просто трябва да знаеш какво си купил (пък знае ли човек аз исках нискотемпературен.. а пък съм с високотемпературен ) мисля, че при постоянно зацепено виско и термостат които отваря на ниска температура... мъркуча би трябвало да е студен...

Още едно нещо да добавя.. дано не сметнете, че е смешно, голяма разлика указва дифузьора ако го има при по студено време със зацепеното виско... загряването ще се забави... (разликата не голяма, но я има... карал съм си колата без Диф и с Диф)


Поздрави :)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 23.03.2010
Пол: Мъж

Re: студен маркуч

Мнение от torabora_3 » 13 Окт 2010, 1:11

1+термостат

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: студен маркуч

Мнение от sas_88 » 19 Окт 2010, 13:29

Да не отварям нова тема ще питам тук.Термостатите на м40 и на м43 взаимозаменяеми ли са или не,че на моя курник явно е запекъл и не отваря ,а пък имам един чисто нов от м40-ка....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: студен маркуч

Мнение от ивчо3 » 20 Окт 2010, 9:24

sas_88 написа:Да не отварям нова тема ще питам тук.Термостатите на м40 и на м43 взаимозаменяеми ли са или не,че на моя курник явно е запекъл и не отваря ,а пък имам един чисто нов от м40-ка....

Не става. М40 върви с отделен термостат и е заменяем с термостата на м42. М43 е комплект термостат с корпус, както и на м44.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: студен маркуч

Мнение от Yanko Petrov » 20 Окт 2010, 14:52

Колеги,да питам и аз.. Значи ходих днес до едно градче на около 50км от Атина,и на отиване трафика не позволяваше повече от 80-90 км/ч. Температурата си беше нормална,точно на средата. На връщане обаче минах по друг път(магистрала),нямаше много коли и почти през цялото време карах с 130-140 км/ч. Та като стъпих на магистралата,след има-няма 10 км,погледнах водата и стрелката беше на първата черта след синьото поле. И така си остана. Като наближих вече да излизам на отбивката за нас,намалих на към 100км/ч,после на 80 и започна пак да си вдига температурата и бързо стигна пак нормалната. Колата от студена като я покарам не повече от 7-8 км и си загрява нормално и така си седи. Лятото смених тройника отзад и радиатора( с нови),но термостата не съм. За пръв път откакто захладня времето я изкарвам извън града и ми пада толкова температурата. Та мисълта ми е има ли нещо нередно,при положение че си ми загрява нормално както писах? Или пък да е нормално въздушната струя при 140км/ч и хладно време да охлажда толкова.... :dunno: Пак за м43 става въпрос.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 16.11.2010
Пол: Мъж

Re: студен маркуч

Мнение от stefan_dimitrov0227 » 17 Ное 2010, 12:37

здравеи колега ако се окаже че е не добре затегната глава като махнеш термостата би триабвало да ти надува маркучите или тогава вече е заминала а ако не е какав е варианта да се оправи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: студен маркуч

Мнение от BiTurbo » 17 Ное 2010, 14:10

ивчо3 написа:
cilvaringz написа:е тои ако стои затворен ще загрява а при мен не загрява... има си парно всичко датчика си отчита нормална температура просто не стопля маркуча

Ако чакаш на място да загрее долния маркуч няма да се получи. Изпържи я тази кола


+1 :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1679
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: студен маркуч

Мнение от ildivvy » 17 Ное 2010, 15:06

Ефекта от "виското" при високи скорости е нулев.То се използва за да направи по-голям поток от въздух през радиатора,когато се движим с ниска скорост.Аз съм за термостат заседнал в някакво полу-отворено положение!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 20.03.2010

Re: студен маркуч

Мнение от sasho_87 » 17 Ное 2010, 18:47

имаш отговорите въздух в системата или калпав термостат друго няма на4ин да е моита система я обезвъздушавах 40 мин запали колата като стигне 12 4аса стискаи долния марку4 помпи го докато 4уеш каркорене

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: студен маркуч

Мнение от bum_bum » 17 Ное 2010, 20:44

Колега, ползвай буквата "Ч" ;)
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook