студен маркуч
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pep0
-
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.08.2010
- Местоположение: Gabrovo , Sofia , Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: студен маркуч
Дори и при отворен кръг постоянно мъркуча би трябвало все някого да стопли поне малко... по - скоро виското прави проблеми...
За Радиатора които казахте да е запушен както казаха по - горе щеше да загрява ( личен опит не един при това ! ) при пробита или необезвъздушена система също колата щеше да прегрява... (отново личен опит...
)
Моят съвет : Провери си термостата на колко градуса отваря.. Различните термостати отварят различно за по агресивно каране има термостати които отварят на много ниска температура... за по добро охлаждане и съответно има термостати които отварят и на по - висока температура... моят термостат отваря на 92 градуса... пише си, че уж е оригинален колко да е оригинален както казахте ( 30 лв. ) не мисля, че цената определя качеството просто трябва да знаеш какво си купил (пък знае ли човек аз исках нискотемпературен.. а пък съм с високотемпературен ) мисля, че при постоянно зацепено виско и термостат които отваря на ниска температура... мъркуча би трябвало да е студен...
Още едно нещо да добавя.. дано не сметнете, че е смешно, голяма разлика указва дифузьора ако го има при по студено време със зацепеното виско... загряването ще се забави... (разликата не голяма, но я има... карал съм си колата без Диф и с Диф)
Поздрави
За Радиатора които казахте да е запушен както казаха по - горе щеше да загрява ( личен опит не един при това ! ) при пробита или необезвъздушена система също колата щеше да прегрява... (отново личен опит...

Моят съвет : Провери си термостата на колко градуса отваря.. Различните термостати отварят различно за по агресивно каране има термостати които отварят на много ниска температура... за по добро охлаждане и съответно има термостати които отварят и на по - висока температура... моят термостат отваря на 92 градуса... пише си, че уж е оригинален колко да е оригинален както казахте ( 30 лв. ) не мисля, че цената определя качеството просто трябва да знаеш какво си купил (пък знае ли човек аз исках нискотемпературен.. а пък съм с високотемпературен ) мисля, че при постоянно зацепено виско и термостат които отваря на ниска температура... мъркуча би трябвало да е студен...
Още едно нещо да добавя.. дано не сметнете, че е смешно, голяма разлика указва дифузьора ако го има при по студено време със зацепеното виско... загряването ще се забави... (разликата не голяма, но я има... карал съм си колата без Диф и с Диф)
Поздрави

- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: студен маркуч
Да не отварям нова тема ще питам тук.Термостатите на м40 и на м43 взаимозаменяеми ли са или не,че на моя курник явно е запекъл и не отваря ,а пък имам един чисто нов от м40-ка....
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: студен маркуч
sas_88 написа:Да не отварям нова тема ще питам тук.Термостатите на м40 и на м43 взаимозаменяеми ли са или не,че на моя курник явно е запекъл и не отваря ,а пък имам един чисто нов от м40-ка....
Не става. М40 върви с отделен термостат и е заменяем с термостата на м42. М43 е комплект термостат с корпус, както и на м44.
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: студен маркуч
Колеги,да питам и аз.. Значи ходих днес до едно градче на около 50км от Атина,и на отиване трафика не позволяваше повече от 80-90 км/ч. Температурата си беше нормална,точно на средата. На връщане обаче минах по друг път(магистрала),нямаше много коли и почти през цялото време карах с 130-140 км/ч. Та като стъпих на магистралата,след има-няма 10 км,погледнах водата и стрелката беше на първата черта след синьото поле. И така си остана. Като наближих вече да излизам на отбивката за нас,намалих на към 100км/ч,после на 80 и започна пак да си вдига температурата и бързо стигна пак нормалната. Колата от студена като я покарам не повече от 7-8 км и си загрява нормално и така си седи. Лятото смених тройника отзад и радиатора( с нови),но термостата не съм. За пръв път откакто захладня времето я изкарвам извън града и ми пада толкова температурата. Та мисълта ми е има ли нещо нередно,при положение че си ми загрява нормално както писах? Или пък да е нормално въздушната струя при 140км/ч и хладно време да охлажда толкова....
Пак за м43 става въпрос.

- stefan_dimitrov0227
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 16.11.2010
- Пол: Мъж
Re: студен маркуч
здравеи колега ако се окаже че е не добре затегната глава като махнеш термостата би триабвало да ти надува маркучите или тогава вече е заминала а ако не е какав е варианта да се оправи
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: студен маркуч
ивчо3 написа:cilvaringz написа:е тои ако стои затворен ще загрява а при мен не загрява... има си парно всичко датчика си отчита нормална температура просто не стопля маркуча
Ако чакаш на място да загрее долния маркуч няма да се получи. Изпържи я тази кола
+1

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1679
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: студен маркуч
Ефекта от "виското" при високи скорости е нулев.То се използва за да направи по-голям поток от въздух през радиатора,когато се движим с ниска скорост.Аз съм за термостат заседнал в някакво полу-отворено положение!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: студен маркуч
имаш отговорите въздух в системата или калпав термостат друго няма на4ин да е моита система я обезвъздушавах 40 мин запали колата като стигне 12 4аса стискаи долния марку4 помпи го докато 4уеш каркорене
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани