Превъртяни болтове на картера ( два ) - за кошчето

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Превъртяни болтове на картера ( два )

Мнение от kemakozeE36 » 12 Ное 2010, 1:01

наистина е най-удачно на 8мм, понеже болтове на 7 се намират трудно и няма смисъл да се разкарваш излишно по стругари заради един по-нестандартен болт.Въпреки това аз мисля, че имах М7 болтове , но няма смисъл просто. Нвиваш си една М8 резбичка и и си :yes:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Превъртяни болтове на картера ( два )

Мнение от vladobate » 12 Ное 2010, 1:53

Избор на свредло - отворът за дадена резба трябва да е 80% от размера на резбата. Т.е. за М7 отвора се прави ( 7x0.8 = 5.6мм) с 5.6 свредло или за М8 със 6.4 свредло . :yes: ПС: Свредло = бургия :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Превъртяни болтове на картера ( два )

Мнение от SHTILL » 12 Ное 2010, 2:00

vladobate написа:Избор на свредло - отворът за дадена резба трябва да е 80% от размера на резбата. Т.е. за М7 отвора се прави ( 7x0.8 = 5.6мм) с 5.6 свредло или за М8 със 6.4 свредло . :yes: ПС: Свредло = бургия :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Колега, тъкмо за бургията щях да попитам :D Благодаря все пак :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Превъртяни болтове на картера ( два )

Мнение от Nasko_325TD » 12 Ное 2010, 8:20

Еми да разпробива на 8 тогава и това е. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: Превъртяни болтове на картера ( два )

Мнение от pgv64 » 12 Ное 2010, 17:36

vladobate написа:Избор на свредло - отворът за дадена резба трябва да е 80% от размера на резбата. Т.е. за М7 отвора се прави ( 7x0.8 = 5.6мм) с 5.6 свредло или за М8 със 6.4 свредло . :yes: ПС: Свредло = бургия :mhihi: :mhihi: :mhihi:

;) Малка грешка... . По принцип се разпробива с бургия р/р равен на разликата м/у външния диаметър на резбата и стъпката на резбата!!! Пример М6 стандартна - стъпка 1мм , следва отвор 5мм ; М8 стандартна - стъпка 1,25 - отвор 6,7 и т. н. .Това се прави с цел да се осигури необходимият луфт на резбата и да се облекчи нарязването с метчик.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: Превъртяни болтове на картера ( два )

Мнение от SHTILL » 12 Ное 2010, 23:17

Колеги, чисто нов съм :bowdown: Всичко приключи с 2 пружинки и картера заспа. Болтовете си стегнаха доста прилично :mhihi: . Благодаря на всички за оказаната помощ :lalala:
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook