ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
ми не го знам кои е изглежда абсолютно обикновен аз сам ос един ключ я купих .... плюс тва табло съм сменял преди 1 година все нещо щеше да стане ако имаше имобилаизер или чип
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
бутни колата и ако запали сваляш стартера сменяш четките , смазваш и си ТИ 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
Пич кви са тия бутания и щуротий.
Предпазители изгорели да не би да има?
Вземи един уред и провери идва ли ти захранване до стартера.Ако да и не върти значи е от него.Викни някой твои авер да задържи на завъртян ключ като все едно да запалиш и премери идва ли ток до елетромагнита(там където ти е свързан тънкия проводник.Ако всичко е наред-сваляй стартера и ремонт или друг.Хубаво е ако го сваляш да му смениш всичко така да се каже рециклираш!!!Това е решението.
Ето ти и друг варянт без уред.
Значи даваш на контакт оставяш колата така.Отива отваряш капака.Вземаш един хубав кабел за даване на ток(не китайски) и го слагаш на "+"-а отпред където ти е.Имаш една клема с капаче на която пише +.Закрепяш кабела там.А другия край се свързва с "+"-та клема на стартера която идва от акомулатора(дебелия кабел с кабелната обувка).Допираш и ако врътне значи не е от него.Но не задържай много,че може да направиш някоя беля.Всичко това става на свободна скорост.
Значи в последния варянт не съм много сигурен дали няма да навредиш на мотора - нека кажат по-знаещите!!!
Но по принцип това е най-сигурната проверка с директен + на стартера(електромотора).
за около 1-2сек.Колкото да видиш дали ще върти.
Предпазители изгорели да не би да има?


Вземи един уред и провери идва ли ти захранване до стартера.Ако да и не върти значи е от него.Викни някой твои авер да задържи на завъртян ключ като все едно да запалиш и премери идва ли ток до елетромагнита(там където ти е свързан тънкия проводник.Ако всичко е наред-сваляй стартера и ремонт или друг.Хубаво е ако го сваляш да му смениш всичко така да се каже рециклираш!!!Това е решението.
Ето ти и друг варянт без уред.
Значи даваш на контакт оставяш колата така.Отива отваряш капака.Вземаш един хубав кабел за даване на ток(не китайски) и го слагаш на "+"-а отпред където ти е.Имаш една клема с капаче на която пише +.Закрепяш кабела там.А другия край се свързва с "+"-та клема на стартера която идва от акомулатора(дебелия кабел с кабелната обувка).Допираш и ако врътне значи не е от него.Но не задържай много,че може да направиш някоя беля.Всичко това става на свободна скорост.

Значи в последния варянт не съм много сигурен дали няма да навредиш на мотора - нека кажат по-знаещите!!!
Но по принцип това е най-сигурната проверка с директен + на стартера(електромотора).

- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
[quote="Nasko_325TD"]Пич кви са тия бутания и щуротий.
Предпазители изгорели да не би да има?
Вземи един уред и провери идва ли ти захранване до стартера.Ако да и не върти значи е от него.Викни някой твои авер да задържи на завъртян ключ като все едно да запалиш и премери идва ли ток до елетромагнита(там където ти е свързан тънкия проводник.Ако всичко е наред-сваляй стартера и ремонт или друг.Хубаво е ако го сваляш да му смениш всичко така да се каже рециклираш!!!Това е решението.
Ето ти и друг варянт без уред.
Значи даваш на контакт оставяш колата така.Отива отваряш капака.Вземаш един хубав кабел за даване на ток(не китайски) и го слагаш на "+"-а отпред където ти е.Имаш една клема с капаче на която пише +.Закрепяш кабела там.А другия край се свързва с "+"-та клема на стартера която идва от акомулатора(дебелия кабел с кабелната обувка).Допираш и ако врътне значи не е от него.Но не задържай много,че може да направиш някоя беля.Всичко това става на свободна скорост.
Значи в последния варянт не съм много сигурен дали няма да навредиш на мотора - нека кажат по-знаещите!!!
Ами като му подаваш така принудително ток на стартера трябва и да подадеш ток на бубинката за да изхвърли бедикса иначе става мармалад завърта електромотора и може бендикса да да се поизрони в маховика.
Та колега наистина пробвай да я бутнеш и ако запали прави стартера ако не стане връзвай я и я карай някъде да я закачат на диагностика и там хората че ти кажат най-добре.И аз си мисля ,че имобилайзера не си разпознава ключа.
Предпазители изгорели да не би да има?


Вземи един уред и провери идва ли ти захранване до стартера.Ако да и не върти значи е от него.Викни някой твои авер да задържи на завъртян ключ като все едно да запалиш и премери идва ли ток до елетромагнита(там където ти е свързан тънкия проводник.Ако всичко е наред-сваляй стартера и ремонт или друг.Хубаво е ако го сваляш да му смениш всичко така да се каже рециклираш!!!Това е решението.
Ето ти и друг варянт без уред.
Значи даваш на контакт оставяш колата така.Отива отваряш капака.Вземаш един хубав кабел за даване на ток(не китайски) и го слагаш на "+"-а отпред където ти е.Имаш една клема с капаче на която пише +.Закрепяш кабела там.А другия край се свързва с "+"-та клема на стартера която идва от акомулатора(дебелия кабел с кабелната обувка).Допираш и ако врътне значи не е от него.Но не задържай много,че може да направиш някоя беля.Всичко това става на свободна скорост.

Значи в последния варянт не съм много сигурен дали няма да навредиш на мотора - нека кажат по-знаещите!!!
Ами като му подаваш така принудително ток на стартера трябва и да подадеш ток на бубинката за да изхвърли бедикса иначе става мармалад завърта електромотора и може бендикса да да се поизрони в маховика.
Та колега наистина пробвай да я бутнеш и ако запали прави стартера ако не стане връзвай я и я карай някъде да я закачат на диагностика и там хората че ти кажат най-добре.И аз си мисля ,че имобилайзера не си разпознава ключа.

Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
+1 за имобилайзер (говорим за фабричен, вграден в завода, не за aftermarket, поставян от собственик). От всичко четено, няма вариант кола тази година фабрично да няма монтиран... Освен ако не е баяно на EKU-то впоследствие де
Най-лесно, колега, да видиш дали имаш чип, е да си отвориш ключа - с тънко ножче или отверка да разделиш двете части на пластмасата, на зъбци са. Вътре ще видиш / или няма да видиш (ако нямаш чип) - едно малко черно правоъгълно (като паралелепипед) блокче - това е транспондера (т.е. "чипа").

Най-лесно, колега, да видиш дали имаш чип, е да си отвориш ключа - с тънко ножче или отверка да разделиш двете части на пластмасата, на зъбци са. Вътре ще видиш / или няма да видиш (ако нямаш чип) - едно малко черно правоъгълно (като паралелепипед) блокче - това е транспондера (т.е. "чипа").
- marto861
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Въглищарка с турбинка
- Мечтае да кара: m3 e36
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
Колега провери дали контакния ключ не ти е нагорял! На мен ми се случи същото и проблема ми беше в стартера симтомите на колата ми бяха същите като при теб. Най-добре си провери тези две неща
1 контакния ключ
2 стартер
1 контакния ключ
2 стартер
- Xscape
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320 Ci
- Детайли за колата: Black, M6 Rims
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
Наско пак бомби хвьрляш бре човек
.Единствените вериги в автомобила които неса защитени с предпазител са тези на стартера и алтернатора.Кьде ги намери тея бушони ?
При Е39 , и нагоре са през релета и с команден(оперативен) + от ДДЕ.При е36 с малки изключения са сьвсем прости.
+ се подава на бендикса и котвата едновременно зада се пробва така

При Е39 , и нагоре са през релета и с команден(оперативен) + от ДДЕ.При е36 с малки изключения са сьвсем прости.
+ се подава на бендикса и котвата едновременно зада се пробва така
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
Стартер!
на Позналите 4естито 
деба бубината на стартера видела некав зор и издала багажа някои не м ули се намира
?


деба бубината на стартера видела некав зор и издала багажа някои не м ули се намира

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
Пресиян Василев написа:Наско пак бомби хвьрляш бре човек.Единствените вериги в автомобила които неса защитени с предпазител са тези на стартера и алтернатора.Кьде ги намери тея бушони ?
При Е39 , и нагоре са през релета и с команден(оперативен) + от ДДЕ.При е36 с малки изключения са сьвсем прости.
+ се подава на бендикса и котвата едновременно зада се пробва така
Еми ако искаш да дойдеш да видиш(за Е36 говоря) като махна един 30амперов предпазител(не помня кой номер е) какво се случва с паленето.Същата работа като при него.Не върти въобще.Значи все пак имаш някакъв оперативен предпазител на реле и т.н.

А това за стартера с подаването на плюс ми хрумна като идея,но както видя съм написал,че не съм сигурен какво може да се случи.

Ето че имало начин да се пробва и безаварийно.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
crx_vtec написа:Стартер!на Позналите 4естито
деба бубината на стартера видела некав зор и издала багажа някои не м ули се намира?


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
Пресиян Василев написа:Наско пак бомби хвьрляш бре човек.Единствените вериги в автомобила които неса защитени с предпазител са тези на стартера и алтернатора.Кьде ги намери тея бушони ?
При Е39 , и нагоре са през релета и с команден(оперативен) + от ДДЕ.При е36 с малки изключения са сьвсем прости.
+ се подава на бендикса и котвата едновременно зада се пробва така
При Е36 след 94 г. на startera се подава +12V през реле, което се управлява от имобилайзера. А стартера спира да върти от раз ако се прецака тоова реле или се прецака имобилайзера. Имобилайзера може да се шунтира.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: ПРОБЛЕМ С ТД-СА ПОМАГАЙТЕ!!!!
stony1 написа:Пресиян Василев написа:Наско пак бомби хвьрляш бре човек.Единствените вериги в автомобила които неса защитени с предпазител са тези на стартера и алтернатора.Кьде ги намери тея бушони ?
При Е39 , и нагоре са през релета и с команден(оперативен) + от ДДЕ.При е36 с малки изключения са сьвсем прости.
+ се подава на бендикса и котвата едновременно зада се пробва така
При Е36 след 94 г. на startera се подава +12V през реле, което се управлява от имобилайзера. А стартера спира да върти от раз ако се прецака тоова реле или се прецака имобилайзера. Имобилайзера може да се шунтира.

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани