Въпрос за инжекторните дюзи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Въпрос за инжекторните дюзи
ВЪзможно ли е на бензинов двигател дюзите да щтракат така, както на дизел. Ето какви са ми съмненията. От както купих колата си Е36 316i "93-та" имам едно специфично щтракане от двигателя.Прерових форума и разбрах че е сериен проблем на моят мотор (М40). Но преди да се хвърля в люти ремонти се чудя дали някоя дюза не е заминала и тя да щтрака.Сутрин като запаля колата при ниска температура повдигачите пречукват за 1-2 секунди и си спират но това щтракане което се съмнявам че е дюза го има постоянно и на загрял двигател и на студен. Като се напъхам под капака на двигателя и се заслушам сякаш чукането идва някъде от под въздушните колекторите а там са дозите. Заставайки близо до капачката на клапаните нечувам чукане или тропане. Иначе симптомите при движение са следните. Немога да ускоря повече от 5000,5200 оборота, пробал сум на 3-та,4-та и 5-та скорост. като изфорсирам колата на място оборотомера стига до 5500 оборота и започва да се връща до към 4500 после пак до 5500 ит.н все едно че прекъсвача ми е на 5500. Иначе сутрин а и не само неми мени оборотите, нямам видимо пушене, негори масло. Интересното е че като достигна 5000 оборота усещам как мотора започва да се мучи все едно че работи на 3 цилиндъра. НА диагностика в сервиз на БМВ електрониката нямаше проблем дори нямаше и грешки. СПоред мен при по-високи обороти недостига гориво и затова започват аномалиите. Сменил съм горивен ивъздушен филтър, дюзите ги чистих с ултразвук предни 8000 км и нищо. Разликата е че преди да ги изчистя при въпросните обороти колата направо забиваше моцуна в асфалта а сега започва да се тресе мотора както казах все едно на 3 цилиндара работи. Дайте някакво мнение относно моят проблем ?
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани