Турбо конверсия Е36 325
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- plamen7964
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 Eaton 5psi
Турбо конверсия Е36 325
Здравейте.Преди доста години карах няколко турбо коли и свистенето на
турбото остана в душата ми.Сега у двора седи една стара 325 1991г. и
съм решил да и поставя турбина да я посъбудя.Колата е клапанова.Говориме
за 0,5 - 0,7 бууст и минимално сменяне на части.Ако някой има останали
чаркуляци втора употреба или идеи как да стане да каже.Готов съм да
почерпя по бира или ако се заеме сериозно да преведа сума по споразуме
ние.Се си мисля че това ще върне усмивката ми загубена по арести и
проблеми.
турбото остана в душата ми.Сега у двора седи една стара 325 1991г. и
съм решил да и поставя турбина да я посъбудя.Колата е клапанова.Говориме
за 0,5 - 0,7 бууст и минимално сменяне на части.Ако някой има останали
чаркуляци втора употреба или идеи как да стане да каже.Готов съм да
почерпя по бира или ако се заеме сериозно да преведа сума по споразуме
ние.Се си мисля че това ще върне усмивката ми загубена по арести и
проблеми.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Турбо конверсия Е36 325
Чудих се дали да ти пусна темата, но ако правилно съм разбрал търсиш човек, който да ти сложи турбина?
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Турбо конверсия Е36 325
Колега, не знам дали си наясно, но поне 2-3 хилядарки ти треат за тази работа, (ако не и повече). Сигурен съм, че в този форум има хора, които разбират от турбо компресори и за пари биха ти помогнали
Пожелавам ти успех с турбинирането
Нека има много такива като теб 



- plamen7964
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 Eaton 5psi
Re: Турбо конверсия Е36 325
Наясно съм с разходите.Както и с говорене и плащане кеш
Особено в тая криза.Мерси
за пожеланието.

за пожеланието.
- plamen7964
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 Eaton 5psi
Re: Турбо конверсия Е36 325
За да не умира темата
Тъй като колата е стояла 2,5 години се появиха доста
неща за ремонт и това ме забави.Протекла долна помпа съединител при Настев нови
гумички10лв и заспа.Аз си я правих.Проверих и горната но е добре.Смяна стартер с рециклиран от
Францизкуп 120лв стартера и 50работа.Сега търся сервиз за кормилната рейка щото
и тя е шурнала.През това време търся и части за турбо конверсията.Предлагат ми турбо
К26 дали тя отговаря за 325 мотора?

неща за ремонт и това ме забави.Протекла долна помпа съединител при Настев нови
гумички10лв и заспа.Аз си я правих.Проверих и горната но е добре.Смяна стартер с рециклиран от
Францизкуп 120лв стартера и 50работа.Сега търся сервиз за кормилната рейка щото
и тя е шурнала.През това време търся и части за турбо конверсията.Предлагат ми турбо
К26 дали тя отговаря за 325 мотора?
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Турбо конверсия Е36 325
За мен е по-удачно 325цата да се прави компресор защото тя е адски мъртва в ниските и вече нагоре има повечко сила ,а с турбото ще направиш също толко мъртви ниски и много силни високи тоест зверски лаг
Не съм разбирач мое мнение си е това

I'm slowly drifting


- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Турбо конверсия Е36 325
DirtySouth написа:За мен е по-удачно 325цата да се прави компресор защото тя е адски мъртва в ниските и вече нагоре има повечко сила ,а с турбото ще направиш също толко мъртви ниски и много силни високи тоест зверски лагНе съм разбирач мое мнение си е това
Да бодне турбо с променлива геометрия на лопатките, да видиш колко ще е слаба в ниските


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Турбо конверсия Е36 325
То така се боде, тва да не е домати
Ако наистина искаш да правиш нещо и имаш пари си вземи готов кит с НОВИ части (не китайски), че иначе ще се видиш в чудеса и приключения и накрая като теглиш чертата ще е същата работа.

Ако наистина искаш да правиш нещо и имаш пари си вземи готов кит с НОВИ части (не китайски), че иначе ще се видиш в чудеса и приключения и накрая като теглиш чертата ще е същата работа.
Re: Турбо конверсия Е36 325
DirtySouth написа:За мен е по-удачно 325цата да се прави компресор защото тя е адски мъртва в ниските и вече нагоре има повечко сила ,а с турбото ще направиш също толко мъртви ниски и много силни високи тоест зверски лагНе съм разбирач мое мнение си е това
„Адски мъртва” е леко силно и относително казано – все пак на ~ 2000 об/мин на разположение са
около 85% от максималния въртящ момент (за сравнение, това е повече от максималните нютон-
метри при едно Б20), пък с минимални промени и адекватен „ремап” нещата придобиват доста
привлекателен характер. Разбира се, далеч е от постигане на взривната експлозивност още от ниски
обороти при IS-a, но все пак...

Колкото до „зверския” лаг – още в началния пост стана ясно, че желаното налягане е в границите
0,5-0,7 бар, което ще рече, че при правилно подбран турбокомпресор и добри настройки,лага ще е
по-скоро МИНИМАЛЕН, отколкото „зверски”.
И аз съм почитател на механично задвижваните компресори, но в случая човекът ясно е заявил, че иска
да монтира турбокомпресор и се нуждае от помощ относно него, а не търси съвети (и/или празни приказки)
как да подобри характеристиките на двигателя.

Driver's Racing Team
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Турбо конверсия Е36 325
Дам на хартия е така спор няма , но аз съм бивш IS-a джия и всеки един такъв с мен ще се съгласи че 6така го няма в ниските С-моторите ги изключваме ,а иначе за турбината има ли голям смисъл да се кара на такова налягане ? Не е ли приблизително до атмосферното ?
I'm slowly drifting


- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Турбо конверсия Е36 325
DirtySouth написа:Дам на хартия е така спор няма , но аз съм бивш IS-a джия и всеки един такъв с мен ще се съгласи че 6така го няма в ниските С-моторите ги изключваме ,а иначе за турбината има ли голям смисъл да се кара на такова налягане ? Не е ли приблизително до атмосферното ?
Определено ще има разлика, но няма да са управдани всичките тези пари..
Затова се обръщам към колегата Пламен и ще го посъветвам, ако слага турбо поне то да е на 0.9-1.2 бара налягане..
М50 е здрав двигател и ще издържи на този бууст

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Турбо конверсия Е36 325
Пак на приказки от 1001 нощ се обръща темата
То е ясно, че тук няма никой да му напише нищо конкретно и още в началото си мислех да я затрия тая тема, но ...
Към автора на темата:
Има доста теми в тунинг радела за М50 и турбинирането му, чети там и питай ако има нещо неясно, там по има шанс да получиш що годе адекватен отговор

То е ясно, че тук няма никой да му напише нищо конкретно и още в началото си мислех да я затрия тая тема, но ...
Към автора на темата:
Има доста теми в тунинг радела за М50 и турбинирането му, чети там и питай ако има нещо неясно, там по има шанс да получиш що годе адекватен отговор


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани