DIY CAI - направи си сам топлинен щит

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 2.02.2009

Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит

Мнение от mcren » 30 Авг 2010, 3:52

zBoost написа:
metodi80 написа:
tisho_ написа:Не е ли по добре с оригиналната филтърна кутия и спортен панелен филтър в нея ....


По добре е и е "чиста работа " ..... Да не говориме , че е по ефективно .... !


sorry ма даваш мнение което е доста грешно и явно не разбираш нищо от CAI. Начи stock панелния филтър е много по заврян в тая кутия и ограничен от към достъп на въздух. да не говорим за тръбата. Когато се прави една такава система, ще има резултат като е направена като хората както колегата. Вкарава се 2ра тръба да се вземе въздъха отдолу където е по студен и се ограничава с такъв heat shield топлината към филтъра. Ако сложиш само конусен филтър в дебитомера и затвориш капака сигурно няма да има разлика или тя ще е малка, но правилно направена такава система си има положителна разлика от stock airbox.

Ако сложиш само конусния филтър в дебитомера даже ще има негативна разлика защото ще вкарва топъл въздух.
prodava se bmw e36 320 i sedan

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит

Мнение от ръб » 30 Авг 2010, 8:32

mcren написа:Ако сложиш само конусния филтър в дебитомера даже ще има негативна разлика защото ще вкарва топъл въздух.


Даже до вчера бях така, понеже все нямах време да си направя топлинния щит и като станеше топло навън (30тина градуса) под капака ставаше ад, а колата глъхнеше на моменти :confused:

zBoost може би просто хората не са се интересували толкова от различните видове интейкове (CAI, Ram intake..)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит

Мнение от metodi80 » 30 Авг 2010, 10:33

zBoost написа:
metodi80 написа:
tisho_ написа:Не е ли по добре с оригиналната филтърна кутия и спортен панелен филтър в нея ....


По добре е и е "чиста работа " ..... Да не говориме , че е по ефективно .... !


sorry ма даваш мнение което е доста грешно и явно не разбираш нищо от CAI. Начи stock панелния филтър е много по заврян в тая кутия и ограничен от към достъп на въздух. да не говорим за тръбата. .


Не ми соррикай , не знаеш от какво разбирам , че да ми даваш оценка , чак пък било ЯВНО ! :mhihi:
Разликата в проходимостта м/у панелен спортен филтър (в стандартната пластмасова кутия) и конусен спортен филтър (в тия допълнително правени отделения) е около 2-3 m3m в полза на конусния филтър.... Като ти толко "явно" разбираш от тия неща ,би трябвало да го знаеш това , ако не го знаеш - научи го ....
Не си заслужава разправията да се слага конусен филтър за 2 m3m повече! (Да не говориме , че ако отделението за конусния филтър не е направено както трябва тоя "аванс" ще замине...)
И още нещо .... , има едно схващане , че монтаж на конусен филтър има смисъл при двигатели над 2 литра, а като гледам двигателя от снимките е м42 ... :smoke:
Режете ги тия бракми , турайте в тех секви ла*на ..., тая щуротия и на цвят е докарана като кенеф... ! В никакъв случай не съм против тунинга , но показания вариянт (изпълненито) не ми харесва , още повече , че има по-лесен начин да се постигне приблизителен резултат (с монтаж на спортен панелен филтър).
Па не е лошо вместо тия глупости дето се правят , уж за подобряване работата на двигателя , първо да си докарате колите в нормано "сток" състояние , па тогава да мислите за "тунинг" .... Щот като гледам гофрирания маркуч на тоя двигател от снимките е увит с черно тиксо , ама иначе "тунинг" му се прави ...!!! :conf:

П.С.
Ааа и за да не бъда голословен ето първото което ми попадна като тест-сравнение м/у панелен и конусен филтър :
http://www.beemasport.com/tag/%D1%81%D0 ... %8A%D1%80/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит

Мнение от ръб » 30 Авг 2010, 17:56

Слушай к'во ве господинчо - при положение, че не си правил нищо такова и си поредната форумна мишка, която само чете тук и там и нищо не прави - не ми пиши изобщо в темата !

Преди имахме спречкване с теб, сега отново и си ми ясен вече що за човек си.
Ако искаш ще направя измервания на температурата в конуса и в панела в кутията поотделно, щото Е ПОВЕЧЕ ОТ ЯВНО ЧЕ НЕ ЗНАЕШ АНГЛИЙСКИ - COLD AIR INTAKE си преведи какво е и що служи, тогава си пиши малоумно-некомпетентните мнения, понеже вече почваш да дразниш. Това не му харесвало, онова не му харесвало. Като не ти харесва повече не си прави труда да си пишеш мишкарските мнения в темата.

АМАН !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит

Мнение от bum_bum » 30 Авг 2010, 18:04

Айде без караници ;)
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит

Мнение от b00st » 30 Авг 2010, 18:14

metodi80 не ми се спори напразно само щи кажем, че сам си противоречиш с тая измислена статия дето даде. Всеки си знае неговото, пък който се интересува да погледне по долу.

Ето 1 DIY с шаблон с мерки.

http://www.e36-tech.com/forum/diy-custo ... -2317.html

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: DIY CAI - направи си сам топлинен щит

Мнение от bum_bum » 30 Авг 2010, 18:32

Заключвам, щото явно ще се излезе от добрия тон.
Тестове за + и - от CAI има много, който се интересува може да намери. Има както ползи, така и вреди.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook