Относно газов инжекцион.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ossama
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 26.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: се с жена си
- Мечтае да кара: m3
Re: Относно газов инжекцион.
Нема по-голяма тъпотия от тва, брат ми , вервай ми
Още ме е яд откакто преди 2 год. си сложих ГИ на Астрата (полицейска)
А уж беше "ултра ,супер, мега" модерна система и отгоре на всичко приятели ми я слагаха
...Изръсих се с 1300 кинта и разбрах кво "ултра,супер,мега" дърво съм гризнал
Яко придърпване, гаснене в движение , пукане в ауспуха (все едно съм сложил тротил), оборотите играят "Ганкиното" ,при изпреварване се налагаше да превключвам ръчно на бензин
Даже не изброявам всички проблеми,че ще стане досадно
А как вървеше тая кола ...на бенц си беше ебаси пушката
Оттам-нататък се досещате - безкрайни ,досадни диагностики и настройки с лаптоп през ден, смяна на газ-компа ,изпарители, филтри и още 1 камара простотии и резултатът беше 1 голям к..
Положителната страна беше ,че след като продадох Астрата , си взех 325 тдс
Тва ми е 5-та кола подред (и 1-ва дизел!) ,карам я вече близо 1 год. и повече на бензинка определено нема да се кача
А за газ не искам и да чувам повече в моя живот














Положителната страна беше ,че след като продадох Астрата , си взех 325 тдс







- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Относно газов инжекцион.
колегата с тдс-са радваи се че още не са ти почнали проблемите,че пак ще търсиш бензинка,колегата с газта,чувам добри отзиви за фобос и бигаз пробваи там.
Re: Относно газов инжекцион.
Безкраен и безсмислен спор - за или против ГИ на БМВ. Споделям моя случай, за да може колегата, който се чуди, да има повечко мнения подръка, когато решава.
Допреди да взема БМВ-то, бях върл противник на класическата газова с изпарител и умерен песимист относно ГИ-то.
Така се случи, че взех компакт, а той дойде с монтирана в БГ газова LandiRenzo Omegas, при явно прилежни майстори и под надзора на собственик маниак-перфекционист
Инсталирани са всички допълнителни датчици, без които уж по принцип може, и картата на К-insertion е донастройвана според изискванията на тогавашния собственик. В резултат -оттогава почти 40000км колата не е изпитала никакъв негативен ефект от газта (освен, че МЕТАЛНИЯТ катализатор е умрял бързо).
Относно как се държи на газ - практически идентично, както и на бензин. Аз лично много често забравям на какво гориво съм в момента (понеже ползвам и двете горивни системи в определени случаи, макар и с огромен превес на газта - понякога се случва газта да свърши и карам десетки до стотици км на бензин, както и когато пътувам в чужбина - винаги гледам да имам остатъчна газ за поне 100км, така че тогава доста се ползва и бензиновата система.
Като динамика при изпреварване, както и максимална мощност (на магистрала) - пак не е осезаема разликата, доколкото все пак е логично да я има някаква. И на бензин, и на газ се достига една и съща максимална скорост.
Разходът - с 1.2-2.5 литра / 100км повече спрямо бензина (според зора, който й давам). Настроен е ГИ да превключва при температура над 40градуса на охлаждащата течност. Сложил съм последния фърмуер на ЕКУ-то на ГИ - v.21
А, да, и да кажа какъв е моторът - М42. Прекрасно се нагажда с този ГИ.
Иначе същия ГИ, но на рено еспейс на колега, онова, с двулитровия мотор 16V 150коня - ами не е толкова истинско, но пък и ГИ на реното не са включени някои датчици - примерно няма сложен допълнителния датчик за температурата на охлаждащата течност. Малко по-куцо е реното - няма я тази динамика, както на бензин...
Така че явно няма еднозначно становище за газта - дали ще е удовлетворителна инсталацията на ГИ зависи от наистина много неща - какви инжектори се слагат, правилен капацитет на редуктора, правилен диаметър на газопроводите, дължина на гъвкавите връзки, дали се ползват всички датчици, които газовото ЕКУ може да ползва, самото газово ЕКУ-читаво ли е като хардуер и фърмуер, качеството на монтажа, ъкъла на монтажника, дали самата кола на бензин е изправна или се кара с поизгорели няколко датчика на резервни програми и т.н.
За мен газта е наистина оправдано решение
, с едно голямо НО - трябва да е изпълнена добре, иначе - ще има поредното оплакване из форумите, че БМВ и газ са несъвместими неща 
Допреди да взема БМВ-то, бях върл противник на класическата газова с изпарител и умерен песимист относно ГИ-то.
Така се случи, че взех компакт, а той дойде с монтирана в БГ газова LandiRenzo Omegas, при явно прилежни майстори и под надзора на собственик маниак-перфекционист

Относно как се държи на газ - практически идентично, както и на бензин. Аз лично много често забравям на какво гориво съм в момента (понеже ползвам и двете горивни системи в определени случаи, макар и с огромен превес на газта - понякога се случва газта да свърши и карам десетки до стотици км на бензин, както и когато пътувам в чужбина - винаги гледам да имам остатъчна газ за поне 100км, така че тогава доста се ползва и бензиновата система.
Като динамика при изпреварване, както и максимална мощност (на магистрала) - пак не е осезаема разликата, доколкото все пак е логично да я има някаква. И на бензин, и на газ се достига една и съща максимална скорост.
Разходът - с 1.2-2.5 литра / 100км повече спрямо бензина (според зора, който й давам). Настроен е ГИ да превключва при температура над 40градуса на охлаждащата течност. Сложил съм последния фърмуер на ЕКУ-то на ГИ - v.21
А, да, и да кажа какъв е моторът - М42. Прекрасно се нагажда с този ГИ.
Иначе същия ГИ, но на рено еспейс на колега, онова, с двулитровия мотор 16V 150коня - ами не е толкова истинско, но пък и ГИ на реното не са включени някои датчици - примерно няма сложен допълнителния датчик за температурата на охлаждащата течност. Малко по-куцо е реното - няма я тази динамика, както на бензин...
Така че явно няма еднозначно становище за газта - дали ще е удовлетворителна инсталацията на ГИ зависи от наистина много неща - какви инжектори се слагат, правилен капацитет на редуктора, правилен диаметър на газопроводите, дължина на гъвкавите връзки, дали се ползват всички датчици, които газовото ЕКУ може да ползва, самото газово ЕКУ-читаво ли е като хардуер и фърмуер, качеството на монтажа, ъкъла на монтажника, дали самата кола на бензин е изправна или се кара с поизгорели няколко датчика на резервни програми и т.н.
За мен газта е наистина оправдано решение


- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Re: Относно газов инжекцион.
rado89 написа:Имам питане. Искам да сложа газов инжекцион. Най-добрата цена, която получих е 1200лв. като това било нова система - "модена 6", и била много добра. Някой да е чувал за такъв звяр, отзиви или мнения. Предложете други модели. Bardolini как са? Благодаря предварително.
ossama:
Човека ти е написал че вече иска да си сложи газ, айде моля хейтърите да идат да осират друга тема, тука вече дилемата е решена и човека няма нужда от вас, мненията ви ги има по куп други теми.

- ossama
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 26.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: се с жена си
- Мечтае да кара: m3
Re: Относно газов инжекцион.
onicks написа:колегата с тдс-са радваи се че още не са ти почнали проблемите,че пак ще търсиш бензинка,колегата с газта,чувам добри отзиви за фобос и бигаз пробваи там.
Е колко да ги чакам тия "проблеми" , бе пич


Както казах, карам колата от 1 год., направих и към 25 000 км , преди тва предишният собственик (мой приятел) и е направил близо 50000 км ...и освен консумативи и (задължителните за ТДС) елементи по охлаждането друго не съм сменявал





Момчета, както надявам се знаете,проблемите по колите се предизвикват от няколко фактора, а именно : не-каране, немарливост и неподдръжка, хамалско каране до прекъсвач от малоумни тъпаци - т.е , с други думи казано - всичко зависи от степента на идиотизъм на задкормилното устройство


Затова имаш глава на раменете, не да чакаш да те споходят "проблемите" ,а да се опиташ да не ги допускаш

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Относно газов инжекцион.
Газта си е много добро решение, стига да се изпипа и направи добре, това стане ли инвестицията си заслужава на 100%. С едното ми БМВ вече 50 000км на газ с другото почти 13 000км, М43 и М52(могат да се видят и разходите в подписа ми). Имах малко проблеми докато се подкара всиички на М52-то, но аз сам си бях виновен, щото не бях проучил някои неща.
Аа и още нещо да кажа, на запад газта пробива с главоломни темпове, не искам да убеждавам никой с това, който иска да си кара на бензин (в крайна сметка за това са направени колите), но моля ви не плюйте по алтернативните решения, просто си спестете коментара, ако няма какво да кажете
П.С. Едно време нафтата също се е считала за алтернативно гориво и никой не е смятал, че един ден ще е масов мотор при автомобилите, така че, дерзайте
Аа и още нещо да кажа, на запад газта пробива с главоломни темпове, не искам да убеждавам никой с това, който иска да си кара на бензин (в крайна сметка за това са направени колите), но моля ви не плюйте по алтернативните решения, просто си спестете коментара, ако няма какво да кажете

П.С. Едно време нафтата също се е считала за алтернативно гориво и никой не е смятал, че един ден ще е масов мотор при автомобилите, така че, дерзайте

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани