Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
Привет на колегите от бмв форума имам и аз няколко питания относно е36 и те са:
Първо от какво може да загрява колата само на място, а в движение не (термостат / датчик) при температура на вън от 35 градуса не го правеше, при температура днес 22 градуса го направи не беше карана два дни. Подробности около това са следните при пуснат климатик до, като работи не загрява след, като се спре пак вдига температурата и то бързо може би след, като се свали водниат радиатор и се измият вкл и климатичниат ще се оправят нещата поне така ми казаха хора занимаващи се с климатици и че това било често срещано при бмв-та да са мръсни радиаторите и да не минава достатъчно въздух и да не се охлаждат добре относно това с климата 90 градуса воден 100 градуса климатичен и ако са задръстени нямам как да охлади след, като спре и външната перка и най=вероятно само вътрешната от към двигателя не смогва или пък не отваря както трябва термостата?
Второ колата й сложено масло 15/40 и като запаля на студен двигател се чува едно почукване, като от ваноса, а пък, като загреее намалява да не кажа изчезва, гъсто масло или неправилно зацепен ванос или др?
Трето как да гледам друга информация на борд комп. освен температурата примерно моментен разход или нещо подобно? И как да проверя дали автопилова работи, защото с натискане на вътре на лоста не се заступорява на определенни километри опитвах и при 80/90/100
И последно имам странният проблем със задно дясно колело (гума) по окачването беше за смяна тампона към купето взехме хубав такъв набиха новият тампон на преса понеже старият беше закъсан, но си остана проблема, а той е следният изяде ми гумата жули при неравност и в завои... но само при тази гума дали да ида на стенд да видя дали не е за реглаж, но възможно ли е само едната страна да се е посукала нещо, защото не ми се вярва веждите примерно да са не равномерни или нещо от сорта, че има идея и да се изчука малко на вън... а ми се иска да е нещо без намеса на големият чук
Мерси предварително
Ако има колега с 320 купе от който има свободно време и разбира може и да се чуеме и видиме примерно да почерпя след отстраняването на някои от нещата... 
Първо от какво може да загрява колата само на място, а в движение не (термостат / датчик) при температура на вън от 35 градуса не го правеше, при температура днес 22 градуса го направи не беше карана два дни. Подробности около това са следните при пуснат климатик до, като работи не загрява след, като се спре пак вдига температурата и то бързо може би след, като се свали водниат радиатор и се измият вкл и климатичниат ще се оправят нещата поне така ми казаха хора занимаващи се с климатици и че това било често срещано при бмв-та да са мръсни радиаторите и да не минава достатъчно въздух и да не се охлаждат добре относно това с климата 90 градуса воден 100 градуса климатичен и ако са задръстени нямам как да охлади след, като спре и външната перка и най=вероятно само вътрешната от към двигателя не смогва или пък не отваря както трябва термостата?
Второ колата й сложено масло 15/40 и като запаля на студен двигател се чува едно почукване, като от ваноса, а пък, като загреее намалява да не кажа изчезва, гъсто масло или неправилно зацепен ванос или др?
Трето как да гледам друга информация на борд комп. освен температурата примерно моментен разход или нещо подобно? И как да проверя дали автопилова работи, защото с натискане на вътре на лоста не се заступорява на определенни километри опитвах и при 80/90/100
И последно имам странният проблем със задно дясно колело (гума) по окачването беше за смяна тампона към купето взехме хубав такъв набиха новият тампон на преса понеже старият беше закъсан, но си остана проблема, а той е следният изяде ми гумата жули при неравност и в завои... но само при тази гума дали да ида на стенд да видя дали не е за реглаж, но възможно ли е само едната страна да се е посукала нещо, защото не ми се вярва веждите примерно да са не равномерни или нещо от сорта, че има идея и да се изчука малко на вън... а ми се иска да е нещо без намеса на големият чук

Мерси предварително


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
Накратко - само от мръсен радиатор не ми се вярва да прави така, маслото ти е гъсто, смени го с 10/40 или 5/40, а задния мост се регулира, при това заедно с предния и ако не си го правил досега, май му е време.
Never mistake motion for action...
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
Значи загряването на място може да е от неработещо виско ,когато пускаш климатика ако се включва някоя от степенните на ел.перката охлажда радияторите .Попринцип при висока температура или когато виското не може да смогне се пуска първа степен на тази ел перка.

Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
Ами за маслото ясно ще опитам с 10/40 a колкото до климатика странното е че и двете перки си работят и за водният и отпред на климатичният? Как да разбера кога трябва да отварят и да въртят за да знам дали са на ред и дали не трябва да сменям и аз някой резистор ли какво бяха написали колегите, който не отчитал давал точни параметри, няма как да го прави когато си иска от нищото, може ли да е термостат или датчик за да го прави, когато си иска и предимно на място? Питане за борд комп на него как мога да гледам различни неща от температурата примерно моментен разход или оставащо гориво за определенни километри има ли или не? Мерси 

Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
Да кажа относно загряването го прави предимно на място и ми казаха или виско или в.помпа вие как смятате? и като цени да ми кажете нещо?
Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
b2d написа:Да кажа относно загряването го прави предимно на място и ми казаха или виско или в.помпа вие как смятате? и като цени да ми кажете нещо?
Виско перка втора употреба е 50-60лв , нова е 160-170лв, виж в продава /части/аксесоари
- ossama
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 26.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: се с жена си
- Мечтае да кара: m3
Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
Ами смени си компонентите на охладителната с-ма ,бе пич!
Виско ,както казаха колегите , ново е към 150-160лв. , термостат - 30-35лв., водна помпа-70 кинта.Правиш една профилактика на водния радиатор и си ти

Виско ,както казаха колегите , ново е към 150-160лв. , термостат - 30-35лв., водна помпа-70 кинта.Правиш една профилактика на водния радиатор и си ти


- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
Аз си мисля, че загряването му е от термостата 

- ossama
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 26.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: се с жена си
- Мечтае да кара: m3
Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
Дано...Пък ще почерпи момчето



- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
vanka7a написа:Аз си мисля, че загряването му е от термостата
В движение не загрява-слдователно виско.Но не се знае,дали водната му помпа не е с пластмасова турбина и не е "олекнала" с някое друго витло

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Няколко питания ;) изчетох няколко теми...
По вероятно е виско.И мен ми го правеше с разлика, че нямам клима.Смених виско и съм като някой излитащ самолет като загрее и зацепва повече виското.Сменяй виско колега и пробвай.На място като си с климатик има ли проблем? Въртят ли и 2-те степени на вентилатора от пред за климатика?Ако въртят и 2-те степени и след като спреш климатика почти 100% е сигурно, че виското ти е за смяна.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани