3 въпросчета за Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- lordofthedance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2004
- Местоположение: София
3 въпросчета за Е36
здравейте пичове,имам три питания за 318и.първият ми въпрос е дали се продава отделно казанчето на радиатора и дали ако се продава отделно на самото казанче се намира отворът дето се ръчка маркуча към двигателя.питам защото тази пластмаса дето се захваща маркуча с металната скоба,която е от страната на радиатора доста се е уронила и без да искам я скърших още повече и сега мястото е много малко и не мога хубаво да нахлузя маркуча и да го хвана със скобата.вече втори път ми избива от там антифиза и не знам как да реша този проблем,а да купувам цял нов радиатор заради това някак си маи не си струва.
другият ми въпрос е понеже съм махнал катализатора и съм сложил резонаторно гърне,дали трябва да сменя и ламбда сондата с нова или вече няма никакво значение с каква ламбда сонда е.знам,че по добре да я има отколкото да я няма.смятам,че може би е за смяна имайки предвид на колко км е колата,но ако я сменя какво толкова ще се промени като качество.и още нещо,доколко е вярно това ,че след като се смени ламбда сондата,при пет рестартирания на двигателя автоматично се изчистват всички грешки от предишните ламбди сонди?!колата ми е 318и 92 година м40 мотор.мисля че е с една сонда преди катализатора.
трети въпрос:може ли да сложа спортен филтър на моята кола или няма как да стане.наскоро някакъв в един сервиз ми разправяше,че в моя случай нямало как да стане,но като го питах защо и той май не знаеше
другият ми въпрос е понеже съм махнал катализатора и съм сложил резонаторно гърне,дали трябва да сменя и ламбда сондата с нова или вече няма никакво значение с каква ламбда сонда е.знам,че по добре да я има отколкото да я няма.смятам,че може би е за смяна имайки предвид на колко км е колата,но ако я сменя какво толкова ще се промени като качество.и още нещо,доколко е вярно това ,че след като се смени ламбда сондата,при пет рестартирания на двигателя автоматично се изчистват всички грешки от предишните ламбди сонди?!колата ми е 318и 92 година м40 мотор.мисля че е с една сонда преди катализатора.
трети въпрос:може ли да сложа спортен филтър на моята кола или няма как да стане.наскоро някакъв в един сервиз ми разправяше,че в моя случай нямало как да стане,но като го питах защо и той май не знаеше
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
По третия въпрос- Може да сложиш спортен фолтър. Потърси из форума. Май се правеше топлинен щит. Но преди 5-6 дни гледах по Дискавари едно предаване- "Да продадеш колата си". и там пича направо сложи конусовидния хилтър на мястото на кутията 

Последна промяна ivopicha на 16 Ное 2005, 22:24, променена общо 1 път
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Кратко и ясно:
1. Не неможе-цял радиатор!
2. Не карай и пей с резонатора!
3. Можеш-чувам че дори и други работи може
1. Не неможе-цял радиатор!
2. Не карай и пей с резонатора!
3. Можеш-чувам че дори и други работи може

- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
1 - не може, 2-ламбда сондата не се сменя само щото си махнал катализатора, дали е за смяна или не може да ти покаже само диагностика, когато се качи на елкон се вижда ясно състоянието й.Тя в крайна сметка влияе на разхода и вървенето най-обшо казано. 3- ако имаш излишни парета
слагай филтър има теми за тези работи, на колата по-хубаво ще и стане по-лошо не!

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани