Увеличен разход
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Няма смисъл да говориме по- вече, че ще вземем да станем за смях още по-вече.
Иначе става дума за разхода на газ. И го засичам по сипано гориво и изминати километри, а не чрез разходомера на таблото.
Можете да заключите темата!
Иначе става дума за разхода на газ. И го засичам по сипано гориво и изминати километри, а не чрез разходомера на таблото.
Можете да заключите темата!
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража


vantchoG според тебе как се регулират оборотите на газ обясни ако не си съгласен
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 31 Дек 2019, 17:23, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
[steeN] написа:първо тоя майстор нищо не разбираи трябва да го смениш. и ultimate_driver наистина е прав за клапана, но само отчасти. емулатори се слагат за да не може компютъра на колата да разбере, че дюзите са прекъснати и да влиза в авариен режим. както и за ламбда сондата, щото като работи на газ, компютъра не може да контролира сместа и си влиза пак в авариен режим щото си мисли, че ламбдата е повредена.
а , баш . Регулатора си работи и на газ, първообитната може да се пробва


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Три горивни системи. Л-джетроник, "ранен" Мотроник, "късен" Мотроник. На който не му харесват "ранен" и "късен" да си ги замени с версия по избор. И при трите се говори само за бензин ...
Оборотите на газ се регулират от изпарителя. Има регулиращ винт, с който се задават обороти на празен ход, така че да са същите, като на бензин. Ако системата (и/или настройките) за празен ход на бензин не е наред - съответно и оборотите на газ няма да са наред. Стъпковото моторче може да си пуска/спира сместа газ/въздух колкото си иска, но от изпарителя зависи колко газ ще има в тая смес на празен ход.
ivopicha, недей заключва, нали целта е колата да ти е наред
А истината се ражда в спора. Те, светилата, си трайкат, и ни гледат сеира.
Цитат от Хайнес.2 L-Jetronic systems are equipped with a separate idle speed control unit (computer) located under the facia. The idle air stabiliser valve has an adjusting screw. Early models are equipped with plastic valves, but they still can be adjusted by removing the hose and inserting a very thin screwdriver inside.
3 Early Motronic systems are also equipped with a separate idle speed control unit (computer) located under the facia. The idle air stabiliser valve has an adjusting screw.
4 On later Motronic systems, the idle air stabiliser valve is ECU-controlled, and no provision is made for adjustment.
Оборотите на газ се регулират от изпарителя. Има регулиращ винт, с който се задават обороти на празен ход, така че да са същите, като на бензин. Ако системата (и/или настройките) за празен ход на бензин не е наред - съответно и оборотите на газ няма да са наред. Стъпковото моторче може да си пуска/спира сместа газ/въздух колкото си иска, но от изпарителя зависи колко газ ще има в тая смес на празен ход.
ivopicha, недей заключва, нали целта е колата да ти е наред

А истината се ражда в спора. Те, светилата, си трайкат, и ни гледат сеира.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Това ясно че е така, от изпарителя се регулира сместа но стъпковия мотор определя какви обороти да поддържа колата и на газ.Можеш ли на практика от тая врътка на изпарителя (при мотора на ivopicha които трябва да има емулатор) да направиш мотора да поддържа 1500 оборота на празен ход - отговора е НЕот изпарителя зависи колко газ ще има в тая смес


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Това е темата на пича.ivopicha написа:...Поради това, че на ниски обороти (а те бяха наистина ниски- 600-650) се чуваше едно тракане, решихме малко да ги вдигнем. Моя майстор се мъчи да ги вдига от изпарителя, но не стана от там. ...
А това е верния отговорUltimate_driver написа:Ако да кажем гасне на празен ход защото са ниски оборотите тогава наистина отваряш малко врътката на изпарителя да обогатиш сместа

Не мога от изпарителя да накарам мотора да крепи 1500, но мога да го накарам да крепи 500, нали

Регулировката трябва да се направи при монтажа на газовата. Всяка появила се после промяна, е повреда.Ultimate_driver написа:ако е студено и на мотора му трябват 1000 оборота ( а по принцип държи 750 об) да не отвориш капака на колата и да врътнеш малко врътките на изпарителя да ги вдигнеш
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Момчета, аз май малко съм ви подвел
Гледам говорите тук за емулатори, а аз нямам накъв. Имам 2-3 релета и това е.Не зная дали е голям проблем това.

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
[steeN] ти е писал за емулатора. Слага се, за да замести ламбдата (ако имаш такава), когато мотора работи на газ, и да лъже компютъра, че всичко със сместа е наред. Най-вероятно имаш.ivopicha написа:Момчета, аз май малко съм ви подвелГледам говорите тук за емулатори, а аз нямам накъв. Имам 2-3 релета и това е.Не зная дали е голям проблем това.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Със сигурност нямам. Като ми я слагаха уредбата, пичовете казаха, че са слагали на друга кола която е пълна инжекция без емулатори и ще сложат и на мен така. И ако имало проблем ще сложат след това емулатори. Те бяха към 150-200 лв. май ( така казаха) ама един ли е, два ли е- не зная. Обаче всичко си беше по- вече от добре( нито кихаше, нито гърмеше, вървеше си добре-170 км/ч на IV-та скорост, на V-та по магистралата за Варна с 200
)Между другото днес ходих при майстора и той въртя нещо. Сека е значително по- добре. Ще видя как ще е накрая разхода. То и филтъра ми е за смяна, но ще почака накрая на месеца да сменя и маслото и всички други неща.

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани